Kaupan monivärjäyspaketit, oletteko käyttäneet?

  • Viestiketjun aloittaja piristystä
  • Ensimmäinen viesti
piristystä
Nyt kokemuksia noista kaupan moniväripaketeista, niistä joissa saa tehtyä myös raitoja lisäks. Miten on onnistunut ja onko lopputulos ollut kiva? olen ajatellut kokeilla kyseistä, mutta ensin haluan kuulla mielipiteitänne. Riittääkö yksi paketti olkapäille ylettyviin hiuksiin?

Kiitti jo etukäteen, jos joku viitsii vastata. :flower:
 
Kokeilin joskus sellaista. Hiusväri riitti kyllä , mulla olkapäille ylettyvät hiukset, melko paksut, tosin mulla jo ennestään vaaleat ja vaalealla värjäsin, eli tavallaan tarve oli vain juurikasvuun. Mukana siinä kätevä pikku kampa jolla saa raidat tehtyä. Aika kallis oli vaan mun mielestä, mutta ihan toimiva paketti.
 
olen käyttänyt ja kerran laitettiin kaverin kans ku kummallakin suht lyhyet hiukset niin samasta paketista yhtäaikaa molemmille.
Ne raidat onnistui kans hyvin ja mielestäni lopputulos oli kuin ois käyny kampaajalla. Kyllähän se paketti normaaliväriin verrattuna on kallis, mutta kun miettii mitä se kampaajalla maksaa niin tosi halpa :)
 
mä käytän niitä Vision moniväri-pkt ja aina on tulos ollut hyvä viimeiksi kun kävin kampaajalla leikkaa niin hän kysyi että miksi en leikkauta samassa paikassa kuin värjäytän... ja sanoi vielä että on tosi nätti väri! arvaa vaan tuliko hyvä mieli...no tuli tietty!!!

tykkään tosta merkistä siksi että siinä on raitahuppu mukana, toisen merkkisessä ei, itekseen kun laittaa niin hupun kanssa saa helpommin raitoja koko tukkaan, sillä kammalla on tosi hankala laittaa taakse/alahiuksiin raitoja (siis ainakin musta)

mulla tukka n5cm yli vai alle (heh miten se sanotaan oikeesti?) olkapäitten ja yksi pkt riittää

ei kun kokeilee!!! vinkkinä muuten että sitä raita-ainetta ei välttämättä kannata pitää sitä koko vaikutusaikaa, mulla riittää 20min niin raidat on sellaset kun pkt kannessa, pidemmällä ajalla mulla vetää ihan valkeiksi

 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:48 nelli kirjoitti:
mä käytän niitä Vision moniväri-pkt ja aina on tulos ollut hyvä viimeiksi kun kävin kampaajalla leikkaa niin hän kysyi että miksi en leikkauta samassa paikassa kuin värjäytän... ja sanoi vielä että on tosi nätti väri! arvaa vaan tuliko hyvä mieli...no tuli tietty!!!

tykkään tosta merkistä siksi että siinä on raitahuppu mukana, toisen merkkisessä ei, itekseen kun laittaa niin hupun kanssa saa helpommin raitoja koko tukkaan, sillä kammalla on tosi hankala laittaa taakse/alahiuksiin raitoja (siis ainakin musta)

mulla tukka n5cm yli vai alle (heh miten se sanotaan oikeesti?) olkapäitten ja yksi pkt riittää

ei kun kokeilee!!! vinkkinä muuten että sitä raita-ainetta ei välttämättä kannata pitää sitä koko vaikutusaikaa, mulla riittää 20min niin raidat on sellaset kun pkt kannessa, pidemmällä ajalla mulla vetää ihan valkeiksi
kans käyttänyt tota visionia, ja tyytyväinen olen aina ollut tulokseen!! musta hinta ei ole todellakaan kallis, Sokoksella vielä monesti kantiksena, jos ostais tavan värin ja raita-paketin erikseen niin kalliimpihan se olis kuin toi monivärjäys-paketti ja jos taas menis kampaajalle laittaa kahta väriä niin rahaa menis noin 80e

 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:13 Scarlett-79 kirjoitti:
Minkälaisessa paketissa se Vision on? Mä en ole nähnyt tuollaisia monivärjäyspaketteja.
höh, ei löytynyt valmistajan (Schwarzkopf) sivuilta kuvaa paketista, olikohan siinä sinistä... hitto ei yhtään pkt kotona jemmassakaan...ainakin meidän Sokoksella noi visionin moniväri-pkt on niitten "yksiväri-visionien" vieressä... kysy myyjiltä jos et löydä
 

Yhteistyössä