Kaverin käytös pännii

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on yksi kaveri. Se on tosi kiva näin muuten, mutta kun se on jotenkin niin kaikkitietävä. Aina kun se käy meillä, se huomauttelee miten joku huonekalu olis sen mielestä parempi jossain toisessa kohdassa ja miten se tekis niin ja näin jos meidän koti olis sen koti.

Se myös vierailuillaan leikkii meidän lapsen kanssa, mutta mua se ärsyttää koska olen monta kertaa kuullut miten se leikin lomassa valittaa epäjärjestystä lastenhuoneessa. Meillä on kyllä ihan siisti lastenhuone, mutta esimerkiks kaikki pienet lelut on sekaisin yhdessä isossa laatikossa eikä olla eroteltu vaikka nyt pikkuautoja ja muita leluja toisistaan. Vain Legot on erillisessä astiassa. Tämä tuntuu olevan kaverille ihan hirveä shokki ja kerrankin yllätin sen järjestelemästä leluja erilleen.

Olen tästä asiasta huomauttanut kaverilleni, mutta sen mielestä olen nipottaja. Minä nyt en vain tykkää siitä että mun kotiin tullaan järjestelemään asioita "paremmin". Mehän täällä asutaan ja me tykätään tästä tälläisenään. Oonko mä nipo?
 
vierailija
Voin hyvin kuvitella tilanteen. Meillä miehen sisko oli hoitamassa lapsia. Kun tulimme kotiin, niin olohuoneen ja keittiön huonekalujen järjestys oli vaihdettu. Eipä tulisi itselle mielenkään ryhtyä sisustamaan toisen kotia uusiksi.
 

Yhteistyössä