Kellään kokemuksia särkylääkkeestä Indometin 50mg?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja tähtiä, 30.04.2009.

1. tähtiä

tähtiä Vieras

Meinasi taju lähteä kun otin ekan pillerin mutta onneksi raastava kipukin lievittyi, olo on kun vähintään perhekossun juoneella, halpa känni tänä vappuna.. Vaikkei toistaalta kyllä naurata yhtään, ei ihan "kiva" sairaus mulla kuitenkaan epäilyn alla :(

Mutta siis onko kellään kokemuksia? mietin vaan kun tota pitäisi nyt viikko vetää 3x päivässä, että olenko mä ihan kanttu vei koko viikon..
    Toistaalta onneksi mies nyt kotona 3päivää..

2. ap

ap Vieras

3. vittu mulla ainakkaa mene kanttu yhtää sekasi vaikka vetelis sen 3x kerralla naamaan...
    Ei ala muutaku väsyttää vain...
    Itelle lääkäri määräs noit lääkkeit lihas kipuun..

4. Indometin veti kuupan ihan jumiin. Jos vaan jotain muuta saa, sitä sitte. Harhat oli niin hämärät ja vaaralliset et huhhu. Ilmotus jouduttiin tekeen valmistajalle.

5. "sepe"

"sepe" Vieras

Ekan kapselin jälkeen täysin pihalla. Arveluttaa jatkaa kuuria 3xpäivässä kaksi viikkoa.

6. Indometin aiheuttaa toisille hyvinkin vaarallisia reaktioita jo ensimmäisen pillerin nauttimisen jälkeen, joista joudutaan tekemään ilmoitus.

Ittellä oli hengen lähtö lähellä!

7. viers

viers Vieras

Jos on aiemmin joutunut popsimaan vahvoja kipulääkkeitä (tai viihteillyt) nii tällöin varmaan ok särkyyn. Mutta buranalla pärjänneille en suosittelis. Itse palautin moiset myrkyt apteekkiin js hain toisen vahvemman lääkkeen. En tykännyt tokkurasta vaikka pahimmat leikkauksen jälkeiset säryt katoskin.. Ei sovi muuten suolisto-ongelmista kärsiville, näin koin ja yks.puolen lääkäri ihmetteli miksi niitä edes oli määrätty.
    Jos vaan voi muuta saada niin kannattaa jättää väliin. :)

Jaa tämä sivu