Kenkäfetissi miehellä

  • Viestiketjun aloittaja aabee
  • Ensimmäinen viesti
aabee
Mulla on nyt oikeesti ongelma. Miehen kanssa juteltiin puolisen vuotta sitten, että piristetään seksielämää ja molemmat kertoo haaveistaan. No miehen haave (uskokaa tai älkää) on NUOLLA mun korkokenkiä. Siis että mä laitan mahdollisimman korkeat korot ja hän nuolee niitä. Ei siis nuole varpaita, vaan niitä helevetin kenkiä. Samaan aikaan haluaa tietty runkata.

Ongelma tulee siinä, että nyt sitten mikään muu ei oikein kiinnosta. Haluaa kyllä paneskella, mutta vain niin että saa samaan aikaan nuolla niitä kenkiä. Ja nyt mua kypsyttää. Ei se nyt haittaa jos joku kenkiä nuolee, mutta kun mikään muu ei ole sitten enää mitään. Jos mä nyt vaikka ehdottaisin, että hän ottaisi rajusti ja vähän kuristaisi niin suostuu... mutta haluaa nuolla niitä kenkiä samaan aikaan.

Onko tää nyt joku vitsi, paha uni vai käykö näin vain mulle? Onko kellään mitään vastaavaa ja mitä tehdä?
 
Hanki joku subitypy ja laita se siivoamaan ja pyykkäämään ja sit istuta tuolille saappaineen miehen nuoltavaksi.

(tai sit teetät ekaksi miehellä noi em. duunit ja istut ja plussailet kun se nuolee sun pieksuja)
 
mies....
Ihan off topic, mutta miten toi siivous liittyy nyt tuohon miehen fetissiin? Ei kai se pyykkäämisestä kiihotu... tai onko sun mielestä joku tietty alistuminen sitten alistumista yleensä? Siis että jos haluaa että naamalle istutaan, niin se on sama kuin että tahtoo piiskaa ja pyllypanon? Ei se taida noin mennä...
 
Ihan off topic, mutta miten toi siivous liittyy nyt tuohon miehen fetissiin? Ei kai se pyykkäämisestä kiihotu... tai onko sun mielestä joku tietty alistuminen sitten alistumista yleensä? Siis että jos haluaa että naamalle istutaan, niin se on sama kuin että tahtoo piiskaa ja pyllypanon? Ei se taida noin mennä...
No ei! Mut jos nainen ei saa mitään siitä saappaiden nuolemisesta, saa kai pyytää tilalle jotain mistä saa?

(ja kun ei ite hoksaa toivoa mitään seksuaalipitoista niin sitä kai ei halua)
 
jepujee
Alkuperäinen kirjoittaja tölö;30056626:
No mikä se sinun haaveesi oli? Sekö, että makaat lasisen pöydän alla silloin kun mies pissaa lasiseen pöytälevyyn?
On kyllä mahtavaa katsella kun nainen hieroo takapuoltaa lasipöytää vasten. Varsinkin, jos nainen on samalla märkä. Välillä hieroo korkokengilla kalua.
 
aabee
En (kai valitettavasti) saa mitään nautintoa pissasta. Kiitos kysymästä. Mun haave oli että mies ottaisi rajummin, vähän vetäisi tukasta ja kuristaisi. Siis vähän!!! Eikä se edelleenkään haittaa jos joku mun kenkäni haluaa puhdistaa. Mutta miten saan miehen tajuamaan ettei AINA ole se kenkien nuolemisen aika. Miten sitä "tavallista seksiä" saa enää tuon jälkeen. On varmasti joku muukin kysynyt haaveista ja jollekin muullekin on täytynyt käydä näin. Siis että se kysytty perversio vie sitten kaiken mukanaan. Mikään muu kun ei ole muka mitään (vaikka ennen oli).
 
jepujee
En (kai valitettavasti) saa mitään nautintoa pissasta. Kiitos kysymästä. Mun haave oli että mies ottaisi rajummin, vähän vetäisi tukasta ja kuristaisi. Siis vähän!!! Eikä se edelleenkään haittaa jos joku mun kenkäni haluaa puhdistaa. Mutta miten saan miehen tajuamaan ettei AINA ole se kenkien nuolemisen aika. Miten sitä "tavallista seksiä" saa enää tuon jälkeen. On varmasti joku muukin kysynyt haaveista ja jollekin muullekin on täytynyt käydä näin. Siis että se kysytty perversio vie sitten kaiken mukanaan. Mikään muu kun ei ole muka mitään (vaikka ennen oli).
Onhan se mies pärjännyt ilman kenkien nuolemista tähän astikin, joten kai pärjäisi vähemmällä nuolemisella.

Onko mies pitkään nuollut noin intensiivisesti kun kenkiä, että joka kerta haluaa nuolla? Ehkä aluksi voi olla pitkäänkin tosi innostunut, kun vihdoinkin jonkun naisen kanssa pääsee haaveitaan täyttämään.

Ehkä mies toivoo sinultakin pientä alistamista kenkäfetissin muodossa. Olisiko joku muu pieni alistamistapa vaihtoehto kenkähommalle?
 
jepujee
Itsellä ainakin kun ekan kerran pääsin panemaan peppuun, niin aluksi halusin panna peppuun ihan joka kerta. Sitten ajan kuluttua painopiste siirtyi enemmän pimpin puolelle ja peppuun pannaan aina silloin tällöin.
 
vieras..
[QUOTE="hmk";30056741]Hanki sille pelastusarmeijasta kassillinen käytettyjä kenkiä ja käske nuolemaan niitä.[/QUOTE]

Jos fetissin saisi noin helposti tyydytettyä, niin eihän teitä naisia tarvittaisikaan :D Eiköhän ne kengät pidä pukea ennen nuolemista? Mutta muutan pelastusarmeijan kengät varmaan voisikin sopia tuolle.
 
Schumacher
Olis kyllä iso pettymys jos joku pantava mies paljastuisikin kenkiennuolijaksi. Mulla kun ei oo mitään kiinnostusta kenkiin, ihan funktionaalinen näkemys vaan.
Kierrätykseen menis, toivottaisin hyvää matkaa ja onnea toisen kenkähullun löytämiseen.
 
kenkien nuolija
Nautin itsekin kenkien nuolemisesta, mutta Kyllä siinä vaimollekin pitää antaa mitä se pyytää. Oletko purnannut tuosta, että enää ei muut asiat kiinnosta?
 

Yhteistyössä