Kerro elämäsi pahimmasta krapulasta

Antaa tulla kaikki yksityiskohdat. Mitä olit juonu, oliko enemmän henkistä vai fyysistä, jouduitko lähtee jonnekin, esim töihin...? Koska helpotti?

Itsellä oli varmaan kamalinta kun jouduin juosta oksentamaan töissä vähän väliä ja olin vielä tarjoilija. Imeskelin sokeripalaa etten pyörry keskelle salia. Meni kaks vuorokautta ennenkuin aloin toipua. Pelkällä kaljalla sain tän aikaseks mutta en ollu syöny juuri mitään ja kittasin ainakin 20h putkeen.
 
Hemaseva nainen
Yks uudenvuodenpäivä oli paha kun mä en tuntenu mun jalkoja! Siis en sillai et mun jalat ois ollu mulle vieraat vaan sillai etten saanu niitä heti liikutettua... Mä olin juonu aika paljon viskiä sitä enne.
 
millipilli
Raumanmeren juhannus jonain vuonna... kolme päivää kännissä ja voi kiesus sitä sunnuntaiaamua. Luulin, että pumppu pomppaa rinnasta ulos. Ja juotua nyt tuli siideristä leijonaan ja kaikkee siltä väliltä. Aamupalaksi kossua ja fantaa. Ei pystyis enää tollasiin reissuihin :x
 
XXS
Olin juonut tupareissa ja niiden jatkoilla kaikkea mahdollista vodkasta punaviiniin ja seuraavana päivänä olin sylikummina ristiäisissä. Olo oli hirveä, päätä särki, hiki valui ja välillä olin ihan varma,että pyörryn kesken kaiken vauva sylissäni. Papin lähellä en tohtinut juuri ulospäin hengitellä.... Muut luulivat, että kalpeuteni ja hikoiluni johtui siitä, että jännitin kastetilaisuutta.
 
annika
pari vuotta sit kesällä,ihan normi baarireissu,siideriä,viinaa baarissa,ja seuraavana päivänä oksennusta ilta yhdeksään jonka jälkeen myös kykenin sängystä ylös..sillon aattelin että ei enää ikinä :)
 
Ryyppäsin oikeen antaumuksella erään palstalaisen kans koko viikonlopun.Sunnuntaina ajettiin kotia ja silloinkin oli jo pientä krapulanpoikaa havaittavissa,mut se oli vasta alkusoittoa maanantaina se vasta oikeen todella löi päälle. :x Kaiken huipuksi mun piti olla maanantaina uudessa työpaikassani klo.9.00 töissä..Kello soittaa puol seiska aamulla..tutisen,vapisen,oksennan,huimaa,väsyttää..Eikun auton rattiin kaupasta haen epätoivoisesti jotain syötävää..lopuksi otin suklaata :whistle: ja lähdin ajamaan,Jouduin pysähtymään pariin otteeseen automatkalla oksentamaan ja töihin saavuin valkeana kuin lakana.. :$ Silloin mietin mielessäni sen vanhan kliseen "en enää koskaan juo"mikä tosin on jo päässyt unohtumaan.. :xmas: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Olin juonut tupareissa ja niiden jatkoilla kaikkea mahdollista vodkasta punaviiniin ja seuraavana päivänä olin sylikummina ristiäisissä. Olo oli hirveä, päätä särki, hiki valui ja välillä olin ihan varma,että pyörryn kesken kaiken vauva sylissäni. Papin lähellä en tohtinut juuri ulospäin hengitellä.... Muut luulivat, että kalpeuteni ja hikoiluni johtui siitä, että jännitin kastetilaisuutta.
Aika painajaismaista !

 
weballergy
Kuuden päivän juomisen jälkeen lähdin aamuvuoroon töihin. ( olin siis yhden päivän maannut kuitenkin jo kotona ). Avasin välioven, jolloin huomasin tuulikaapissamme helvetin ison nukkuvan koiran. Vedin oven kiinni ja kelasin mielessä et ei meillä mitään koiraa oo... Varovasti raotin oven ja koiraa ei näkynyt.

Edellisenä päivänä istuin isän auton kyydissä kun se haki mut jostain huitsin nevadasta, ja väitin kiven kovaa että auton tuuletusräppänästä lenti sisälle sellanen iso koppakuoriainen. Isä ei uskonut, ja vänkäsin vaan vastaan ja käskin pysäyttää auton. Ja kuten arvata saattaa,ei sieltä mitään koppakuoriaista löytynyt vaikka oisin voinut vannoa että sellanen sinne lenti.
 
Join joskus 15-kesäsenä kaameet kaasut, jossain kaverin mökillä.. Siiderii, bissee, vodkaa, viskii, skumppaa.. :xmas:
Seuraavana aamuna pysty liikkumaan ainoastaan sohva-vessa väliä.. ennen ilta 8 ei pysyny mikään sisällä eikä pystyny nouseen ylös sohvalta kun tuntu et pääräjähtää samoin tein.. :whistle:

Mut sen jälkeen ei oo tuommosia tullu vaikka ois miten tinannu :whistle:

muoks : ja niin poitsut sano et olin juonu yksinään yhen eurokossu pullon sen illan aikana :x :D

Et ei ihme jos oli vähän oloja...
 
join kiljua joskus.. öö.. 15v.. :D automatka riihelästä mukkulaan sinä iltana kesti 2,5h ku piti pysähtyä oksentamaan joka välissä.. Seuraava aamu.. noh.. silmiin sattu, päätä särki, kurkku ja vatsa oli kipee oksentamisesta, jalat ei kantanu, mikään ei pysyny sisällä sinä päivänä.. jne.. noh..

Muistan sen litkun maun vieläkin suussani.. se oli sellast ihanaa vaaleenpunaista.. ja se maistu pirun hyvältä :D :p mut en kyllä silti enää koske mihinkää kotitekoiseen :x
 
Turkilmas
Noh, se oli Milleniumina. Lantrasin viinaa liköörillä ja join aika haipakkaa. Oltiin kotibileissä ja onneks mies oli vesiselvä. Muistan vielä että oltiin tyttöjen kanssa saunomassa. Seuraavaksi muistan että olin kylppärissä yrjöämässä vuorotellen kaverin poikaystävän kanssa. Sitten sen että mies laittoi mulle kenkiä jalkaan ja mä oksensin samalla keittiön lavuaariin. Ja sen miten mies ilotulituksen jälkeen miltei kantoi mut kotiin ja mä näin kaiken neljänä.

Yöllä oksensin sänkyyni ja aamulla oksentelu jatkui. Mies haki mulle jogurttia ja limsaa ja mä oksensin ne heti ulos. Oksensin koko päivän, kunnes illemmalla lähdettiin miehen kämpille ja hän talutti mua sinne. Matkalla oli mun työpaikka (kioski) jonne oli pakko pysätä ripuloimaan...

Krapula kesti kaiken kaikkiaan n. 4 päivää ja oli kaameinta mitä olen koskaan kokenut :x :x
 
mää
Mulla ikimuistoisin rapula oli se joka oli viimeksi, muutama kuukausi sitten. Join vaan kolme siideriä. En ollu kyllä paljoa syöny sitä ennen. Siitä tuli ihan hirvittävä rapula! Makasin raatona sängyssä koko päivän ja ravasin vessassa paskalla, ja oksettikun mutta ei tullu mitään. Hiki ja kylmä vuorotellen. Kamala heikko olo.
Piti lähteä jouluostoksille miehen kanssa mutta mies joutui menemään ilman mua, mä en päässy mihkään. Ja en ole sen jälkeen juonut enkä juo!
 
Yhtenä vappuna 16-vuotiaana join 0,75 l Peach kossua tunnin sisällä. Filmi katkesi pullon tyhjenemisestä n. tunnin sisällä moneksi tunniksi täysin. Eksyin kavereistani ja jotenkin selviydyin Tampereen ydinkeskustasta n. kilometrin matkan hotelli Rosendahlin rantaan, jossa perinteisesti kokoontui puolet kaupungin nuorisosta ja teekkareista. Muistan hämärästi maanneeni nurmikolla epämääräisessä seurueessa, jossain vaiheessa kuulin miesäänen sanovan että "eiköhän viedä tämä tyttö kotiin".
Seuraava muistikuva on auton takapenkiltä, oksensin rajusti auton kumimatolle. Siitä seuraava muistikuva on kotoa, olin mennyt suihkuun ja sammunut lattialle kolmeksi tunniksi, en sentään onneksi lattiakaivon päälle :xmas:
Heräsin kylppärin lattialta joskus kuuden maissa aamulla, porukat eivät olleet kotona. Heräsin kuuden tunnin kuluttua äiteen sängystä, laattasin heti herättyäni makkarin lattialle, silmissä tanssivat pilkut ja tärisin kuin horkassa. Pää oli kuin tulessa ja vatsa kääntyi yhä uudelleen ylösalaisin. Raajojen luita särki helvetillisesti ja silmistä oli verisuonet katkenneet rajusta oksentamisesta. Hirveä olotila jatkui iltaan asti, väkisin sain banaanin ja lasillisen mehua mahaani.

Pahempaa darraa en ole vielä tähän mennessä kokenut vaikka överikännit oon tuon jälkeenkin vetänyt...
 
Olin 15-vuotias, olin juonut pullon omenaviiniä ja six päkin lonkeroa. En muista illasta oikein mitään, olin tullut kumminkin skootterilla kotia (ainakin se kotona aamulla oli). Krapula oli niin paha etten kyennyt nousemaan sängystä ylös vaan oksensin pitkälle iltapäivään siitä sängyn laidan yli vaan lattialle. :ashamed:

*muoks* Ja ton kerran jälkeenkin se oma juomiseni onkin melkeen loppunut... jäi suorastaan hirveet traumat siitä olosta.
 
Pahimmat olot on kyllä tulleet keskeneräisestä kotiviinistä.

Aamullaseitsemältä konttasin vessaan, makasin lattialla ja maailma pyöri silmissä.. Jossain kohtaa oli pakko nousta pöntölle kun ei tiennyt mistä päästä tulee ja mitä. Kauhee huutoyrjööminen lavuaariin ja jotain epämääräistä liejua wc-istuimeen.

Sama meno jatkui pitkälle iltapäivään, tässä nyt oli vielä se että olin sammunut veljeni ja hänen vaimonsa asunnolle, olivat tosi tyytyväisiä kun pidin vessaa varattuna jatkuvalla syötöllä.

Koirat kävivät välillä varastamassa rintsikat päältäni kun en ollut tajunnut laittaa niitä kiinni kunnolla, enkä kyennyt taistelemaan vastaankaan.
Hiki virtasi ja olo oli kuin spitaalisella. Kuolin. Tai ainakin toivoin kuolevani.

Arvatkaapa joinko ihan äkkiä tapauksen jälkeen??
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Pahimmat olot on kyllä tulleet keskeneräisestä kotiviinistä.

Aamullaseitsemältä konttasin vessaan, makasin lattialla ja maailma pyöri silmissä.. Jossain kohtaa oli pakko nousta pöntölle kun ei tiennyt mistä päästä tulee ja mitä. Kauhee huutoyrjööminen lavuaariin ja jotain epämääräistä liejua wc-istuimeen.

Sama meno jatkui pitkälle iltapäivään, tässä nyt oli vielä se että olin sammunut veljeni ja hänen vaimonsa asunnolle, olivat tosi tyytyväisiä kun pidin vessaa varattuna jatkuvalla syötöllä.

Koirat kävivät välillä varastamassa rintsikat päältäni kun en ollut tajunnut laittaa niitä kiinni kunnolla, enkä kyennyt taistelemaan vastaankaan.
Hiki virtasi ja olo oli kuin spitaalisella. Kuolin. Tai ainakin toivoin kuolevani.

Arvatkaapa joinko ihan äkkiä tapauksen jälkeen??
Seuravana aamuna krapulapaskan jälkeen överit?? :whistle: :LOL:

 
Oisko 2 vuotta aikaa kun 2pv tuli temmottua kaikkea,kaljaa,viinaa ja viskiä sekasin |O aamulla ku heräsin, pyörrytti ja tuntu että en pysyny patjan päällä, sydän hakkas ihan tauisen kovaa ,kauhee tärinä, ahistus ja paniikkikohtaus. Ei voi sanoin kuvailla sitä oloo , oli ihan järkky. Kaverin piti juosta ärrälle että sain pari kaljaa otettua, alko hiukan helpottaan. Tuntu kyllä sillon että pakko soittaa piipaa auto :ashamed: No empä oo viskiin koskenu sen jälkeen , enkä KOSKE! Muutenki pienestäki jo tulee rapula/ahistus/paniikki ja 4 pv menee toipumiseen |O Kauhulla ootan sitte ekaa kertaa ku lähden juhlimaan kun vauva syntyy ja hiukan kasvaa :D
 
18v laivalla kavereiden kanssa ja kiskasin siinä 6 tequila paukkua puoleen tuntiin.. :whistle: Olutta ja siideriä vielä päälle, niin avot. Yrjösin seuraavana aamuna/päivänä kokoajan, kaikki lensi mitä alas sai nieltyä. :x
 

Yhteistyössä