Kerro ihanimmat ja kauheimmat lasten nimet mitä tiedät

Minun mielestä ihania tytön nimiä on Anna. Paula. Kaarina, Nina Sanni, Hannele, Miia, Suvi, Essi, Minttu, Maiju, Taija, Annika, Eveliina, Aino, Jenni, Kaisa, Susanna, Henna ja Elina. Ihania pojan nimiä on Jani, Veikko, Olavi, Niko Jukka, Sakari, Timo, Sami, Olli, Tommi, Kari, Teemu, Tuomas, Mikael, Mika, Ville, Aleksi, Samuli, Jaakko ja Juuso. Kauheita tytön nimiä on Aava, Moona, Milja, Emma, Maria, Etti, Vilja, Varpu, Kaisla, Saana, Aamu, Elli, Heli, Jutta, Katariina, Mirva, Alisa, Reija, Säde ja Vilma. Kauheita pojan nimiä on Alpo, Eetu, Petteri, Risto, Turkka, Juhana, Karri, Pirkka, Mauri, Ilpo, Martti, Esko, Teppo, Markus, Lari, Sulevi, Tapio, Nikolai, Arttu ja Julius. Kerro mitä mieltä olet näistä nimistä?
 
No minun silmään pisti pahasti kerran selattuani täällä netissä jotain lasten nimilastaa,en muista oliko suosituimmat nimet vai mikä mutta poikien listalla oli sellanen etunimi kun Penis..Kukahan sellasen nimen antaisi lapselleen,en minä ainakaan..Ei varmaan tule yhtään koulukiusattu,ei varmaan...
 
Ainoat nimet mitä en lapsilleni antaisi ovat: Vuokko, Orvokki, Einari, Pirkka, Pirkko, Kerttu,Nestori,Vihtori....

Minun pienokaisen nimi on Emil Richard.
Siskoni lapset ovat: Sandra Säde-Johanna ja Melissa Natalia.
 

Yhteistyössä