Kerro jotain

sinun ajankohtaisia kuulumisia.
miehesi ajakohtaisia kuulumisia.
kunkin lapsesi ajankohtaisia kuulumisia.

Vaikka vain jotain ihan pientä...

Mistä heitä koskevasta asiasta olet viimeksi kunkin perheenjäsenesi tai muun läheisen kanssa keskustellut?
 
vierailija
Itse olen väsynyt. Olen nukkunut huonosti, eikä minulla ole ollut aikaa kuntoiluun muutamaan viikkoon. Siksi olen "hieman" kärttyinen koko ajan.

Miehellä on paljon töitä.

Isoimmalla lapsella on tänään iso matsi illalla, ja häntä jännittää kovasti.

Pienemmillä mielessä kohoavat pulla-autot, joita leivottiin äsken. Kovasti täytyy käydä niitä tökkimässä koko ajan. :D

Vauvalla meneillään ilmeisesti ihana päiväuni, kun unissaan hymyilee vieressä.
 
9mmm
tilattiin just tybyn kaa pitseriasta pitsaa tytölle hamppari ranskalaisilla sit aletaan kattoo piiretty elokuvaa. ihmetellään ihmisten raivoa joka sumentaa loogisuuden ja ei perustu kun mutu kirjoituksiin kuten tuo yllä oleva teksti.
 
vierailija
tilattiin just tybyn kaa pitseriasta pitsaa tytölle hamppari ranskalaisilla sit aletaan kattoo piiretty elokuvaa. ihmetellään ihmisten raivoa joka sumentaa loogisuuden ja ei perustu kun mutu kirjoituksiin kuten tuo yllä oleva teksti.
Niin ajatella.
Kyllähän se raivoa teettää kun media syyllistää ihmisiä ja usuttaa auttamaan.
Sitten saadaankin tietää koko tarina joka antaa aihetta ajatella jotakin ihan muuta kuin syyllisyyttä jne.
 
vierailija
Niin ajatella.
Kyllähän se raivoa teettää kun media syyllistää ihmisiä ja usuttaa auttamaan.
Sitten saadaankin tietää koko tarina joka antaa aihetta ajatella jotakin ihan muuta kuin syyllisyyttä jne.
luin sen tekstin alun että hampaitaan oli menossa laitattamaan jee ja jengi nielee sen noh siitä pääsenkin siihen kun tytölleni koulua valkkaan ahdasmieliseen kouluun en häntä halua. ehkä yksityiskouluun. mutta ihan hyvä tulee tätäkin funattua
 
vierailija
Jännä juttu että koitetaan kerätä eurooppalaisten sympatioita kuolleella pikkulapsella (sairasta sinänsä) joka kuoli sen takia kun hänen isänsä halusi uudet hampaat (todella sairasta).

Kannattaisi näissä propaganda kuvissa selvittää paremmin taustat, mutta ei kai tuo suvaitsevaisto mitään kovin älykkö väkeä olekaan.
 
9mmm
tossa oli jo enempi järkee kun paavo hessun yksipuolinen tulkinta 17 dollaria päivässä sai siis turkissa työn teosta jolla ei tullut toimeen ja ei ollut päässyt hoitoon. TIESITTEKÖ muuten että hoitamattomat hampaat jos tulehtumaan pääsee johtaa kuolemaan? mutta mutta sairaat kuvittelee että kaikki on vain mainosta. ihmisten kuolema ei ole mainosta muulle kuin inhimillisyyden kuolemalle.
 
vierailija
tossa oli jo enempi järkee kun paavo hessun yksipuolinen tulkinta 17 dollaria päivässä sai siis turkissa työn teosta jolla ei tullut toimeen ja ei ollut päässyt hoitoon. TIESITTEKÖ muuten että hoitamattomat hampaat jos tulehtumaan pääsee johtaa kuolemaan? mutta mutta sairaat kuvittelee että kaikki on vain mainosta. ihmisten kuolema ei ole mainosta muulle kuin inhimillisyyden kuolemalle.
Väitätkö ettei Turkissa hoideta hampaita? Kuvittelet että suu päästetään tulehtumaan ja mies olisi kuollut. Älä valehtele. Tulehdus hoidetaan antibiooteilla, tuolla tyypillähän oli jo hampaat poistettu.
Kyseinen herrahan olisi halunnut implantit ja jo tuo merimatkan hinta 4000€ olisi tainnut olla aika hyvä pesämuna implanteillekin... mutta mies halusi että implantit maksaa joku muu kuin hän ITSE.

Pikkupoika ja perhe kuoli vain ja ainostaan isänsä turhamaisuuden ja ahneuden takia. Siitä on inhimillisyys kaukana.

Olen muuten itse köyhä yrittäjä enkä tienää edes tuota 17 dollaria päivässä ja pysyn silti hengissä huomattavasti kalliimmassa Suomen maassa.
 
vierailija
Väitätkö ettei Turkissa hoideta hampaita? Kuvittelet että suu päästetään tulehtumaan ja mies olisi kuollut. Älä valehtele. Tulehdus hoidetaan antibiooteilla, tuolla tyypillähän oli jo hampaat poistettu.
Kyseinen herrahan olisi halunnut implantit ja jo tuo merimatkan hinta 4000€ olisi tainnut olla aika hyvä pesämuna implanteillekin... mutta mies halusi että implantit maksaa joku muu kuin hän ITSE.

Pikkupoika ja perhe kuoli vain ja ainostaan isänsä turhamaisuuden ja ahneuden takia. Siitä on inhimillisyys kaukana.

Olen muuten itse köyhä yrittäjä enkä tienää edes tuota 17 dollaria päivässä ja pysyn silti hengissä huomattavasti kalliimmassa Suomen maassa.
juu mä en ottanu koko juttua tosissani monta stooria löyty aiheesta täysin luetettavaa tietoa ei ollut tuon stoorin mukaan ei ollut saannut hoitoa piste.

tarina siltäkin osin petti että ei ollut saannut lainaa mutta sitten olikin 4 tonnia selitettynä tossa tekstissä sekava sepustus ja täynnä ristiriitaisuuksia.
 
vierailija
juu mä en ottanu koko juttua tosissani monta stooria löyty aiheesta täysin luetettavaa tietoa ei ollut tuon stoorin mukaan ei ollut saannut hoitoa piste.

tarina siltäkin osin petti että ei ollut saannut lainaa mutta sitten olikin 4 tonnia selitettynä tossa tekstissä sekava sepustus ja täynnä ristiriitaisuuksia.
Sä et oikein osaa hankkia tietoa, tai et ymmärrä englantia.
Tuo mies itsehän on antanut erilaisia tietoja eri haastatteluissa. Eli valehtelee mitä parhaaksi näkee. Lopputulos on kuitenkin se että perhe kuoli kun hän oli lähdössä hampaiden perään Turkista joka on siis turvallinen maa.

Täällä on sen sukulaisen haastettelu joka asuu siis Kanadassa.
 
Ketju eksyi aiheeseen, joiden vastapainoksi siitä kiinnostumattomille se alunperin perustettiin. Sääli, vaikka ymmärrettävää. olveilu kuuluu näiden luonteeseen ja se usein vain hyvä asia.

Omat vastaukseni:

sinun ajankohtaisia kuulumisia.
Toimintaterpia alkoi ja teki vaikutuksen. En tiedä sen pitkäaikaisia vaikutuksia, mutta auttaa varmasti ainakin verkostoitumisessa ja piristää kerran viikossa niin kauan kuin kestää.

miehesi ajakohtaisia kuulumisia.
"stressaa" suloisesti Oulun toimipisteen uuden konttorin sisutammisesta; yötuoit ja pöydät yms on hankittu, smaoin astiat konferenssihuoeeseen. kahvinkeittimet sun muut.
Viimeksi verhot kolmene huoneeseen ja eilen isoja viherkasveja.
Urakkaa miehelle, joka on suurimman osan elmästään elänyt perheessä, jossa vastuu moisesta on ollut toisilla.

kunkin lapsesi ajankohtaisia kuulumisia.

Tanja on miehensä kanssa Helsingissä työjutuissa. Ainakin jotkin yrittäjäpäivät yms.

Minjalla on viisi ystäviensä lasta viikonloppukylässä. Tönö siis on säilyttänyt jotain ominaisluonteestaan.

Minttu hoitaa omaansa ja siskontytärtä viikonlopun. Vähän aikaa sitten lähetti kuvan Lovasta ja Nikosta maalaamassa kangasväeillä tyynynpäällisiä.
Nikon tekemä kuva voisi huolestuttaa jotain kukkahattutätiä tai koulupsykologia tms , joka ei poikaa ja huumorintajuaan tunne.
Nyt taitavat olla Ollin kanssa nyrkkeilemässä. Hän "treenaa" Nikoa.

Oskari on asennuskeikalla jossian eteläsuomessa. En muista paikkakuntaa.

Pietari muuttaa ja järjestää uutta asuntoaan.

Tiiti ja Daniel ovat mökillä riistalintuja ampumassa ja chillaamassa.

Wilma askertelee huoneessaan.

Jeremias on ystävällä kylässä.

Vaikka vain jotain ihan pientä...

Mistä heitä koskevasta asiasta olet viimeksi kunkin perheenjäsenesi tai muun läheisen kanssa keskustellut?

Heikki: Puutarhan syysistutuksista, netin maahanmuuttokriittisyydestä, tutuista muslimeista ja hupsuista t-paidan teksteistä.
Tanja: Fyranin taannoisesta japaninmatkasta ja siitä poikineista tilauksista.
Minja: Vöyriläisestä kätilöstä, joka on lähettänyt paljn terveisiä mnulle ja päivittänyt Minjalle eteenpäin kerrotavaksi kuulumisia.
Minttu: Nikon puheviasta. Poika osaa R.n ja S:n , mutta L kuulosta H:lle.
Oskari Lumin lievästä aivotärähdyksestä.
Pietari: pojan mahdollisesta tännetulosta.
Tiiti: kouluun tehtävästä mielipidekirjituksesta ja siitä, miten saisin osan saaliistaan tänne asti.
Wilma: Fjällräven repusta ja ruotsin kielen sanonnoista.
Jeremias: Siitä kuinka "kakka äiti" ole, kun en anna aloittaa painia ellei vähennä jotain entistä harrastustaan.
 
vierailija
Väitätkö ettei Turkissa hoideta hampaita? Kuvittelet että suu päästetään tulehtumaan ja mies olisi kuollut. Älä valehtele. Tulehdus hoidetaan antibiooteilla, tuolla tyypillähän oli jo hampaat poistettu.
Kyseinen herrahan olisi halunnut implantit ja jo tuo merimatkan hinta 4000€ olisi tainnut olla aika hyvä pesämuna implanteillekin... mutta mies halusi että implantit maksaa joku muu kuin hän ITSE.

Pikkupoika ja perhe kuoli vain ja ainostaan isänsä turhamaisuuden ja ahneuden takia. Siitä on inhimillisyys kaukana.

Olen muuten itse köyhä yrittäjä enkä tienää edes tuota 17 dollaria päivässä ja pysyn silti hengissä huomattavasti kalliimmassa Suomen maassa.
Hyvin vastattu.
-kolleega
 

Yhteistyössä