kertokaa miks oon niin allapäin....

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Otsikko sen kertookin, tiedän että oon allapäin ja syytä onkin. Mun mies on juoppo. Juo perjantaina pullon viinaa, lauantai aamuna joko jatkaa kaljalla tai viinalla jos sitä on. Juo koko aamun niin kauan että pääsee alkoon, kaupasta päästyään ei luonnollisestikkaan tarvi ku pari hömpsyä niin nukkuu koko illan.
Kyse on mun ja lapsen jaksamisesta, välillä ollaan nähty parempia päiviä, välillä huonompia.
Mä oon ittekki ajautunu siihen että juon muutaman illalla että jaksan miehen juttuja, ja nyt ollaan ajauduttu siihen että juon kostaakseni miehelle paskat viikonloput. Koen että näytän millaista se on niille jokka on selvinpäin.. teen vuorotyötä, ja pystyn lapsen ottamaan mukaan töihini myös viikonloppuina/pyhinä.
Mä oon vaan niin loppu ja pulassa mieheni kanssa... Ja kun suurin osa sanoo JSAAP niin yrittäny oon, arvaako kukaan kuinka juoppo voi alkaa vainota? Ei varmaan.....
 
vierailija
Minäki oon alkanut juomaan muutaman oluen melkein joka päivä siksi, että mua väsyttää ja ahdistaa tää kotielämä. Mun mies ei oo juoppo, vaikka kovin tykkääkin oluesta. Hän on peliriippuvainen ja pelaa kaikki rahansa. En oikein tykkää tuosta miehestä enää muutenkaan, mutta minkäs teen? Se ei pärjää omillaan ja roikkuu siksi tässä. Mulle on aivan sama mitä muut lässyttää siitä, että mun pitäis vaan jättää se. Mä en jätä sitä kadulle. Roikkukoon tuossa. Ajattelin käydä joku päivä lääkärillä, jos sillä ois paremmat rohdot, ku alkoholi.
 
vierailija
Nyt on tehtävä jotain, etenkin lapsen parasta ajatellen, tietenkin myös itseäsi.
Olet siis yrittänyt lähteä? Muuttanut toiseen osoitteeseen mutta mies häiriköinyt niin kauan että palaat? Vai kuin?

Nyt alkuun vaikka turvataloon, ja sieltä omaa elämää aloittamaan. Minkäikäinen lapsi?
Hänelle jää tästä elämänkestoiset arvet ja tunnetaakat jotka vaikuttavat hänen koko loppuelämänsä.
 
vierailijaaaaaa
Tarvitsette heti apua koko perhe! Heti maanantaina soitat neuvolaan jos neuvolaikäinen lapsi ja kerrot tilanteenne. Jos lapsi on vanhempi, voit soittaa esim terveyskeskukseen. Tärkeää, että otat heti yhteyttä johonkin avun saamiseksi. Voit tehdä teistä myös lastensuojeluilmoituksen. Jos ennen maanantaita tulee hätä, niin sitten soitto vaikka poliisille (siis jos joku käyttäytyy aggressiivisesti tmv. )
 

Yhteistyössä