Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

:love::love:Laskettu aika kesäkuussa 2017 :love::love:

Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys

Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla.

Facebookiin on perustettu salainen ryhmä. Mukaan pääsee laittamalla yv Murunmamille! :)

Odottajat:

1.6
Kaksinkarkuteillä / 19 / K-SKS / 2
Miaaak / 21 / VKS / 1

2.6
Mymmykkä / 32 7 P-HKS / 4
Särö78 / 37 / KYS / 3
Cätrik33 / 31 / LS tai TYKS / 2
Tinkula / 31 / P-HKS / 4

3.6
Ripsi83 / 33 / LKS / 2
Lahja* / 36 / EKKS / 2

4.6
Fujin / 27 / - / 2
Murunmami / 30 / - / 3
Papunen84 / 31 / - / 3

5.6
Nobelius / 25 / KYS / 2

6.6
velmunkikatus / 35 / TAYS / 5

7.6
Velmis / 33 / - / 1
Sohfia / 32 / P-HKS / 1
Drontti / 20 / KSSHP / 1
Albela / 38 / TYKS / 2
ElliNooraJ / 25 / KOKS / 1

8.6
mimma] / 23 / Seks / 3
heikura79 / - / - / 3
Anki84 / 32 / NKL / 2
Ruutinen / 35 / KAKS / 3

9.6
ada amelia / 26 / - / 3
julia05 / 30 / TAYS / 2
Murupiltti / 30 / - / 1
Ruutinen / 35 / KAKS / 3

10.6
MrsInfelice / 30 / TYKS / 2
sitruunasorbetti / 39 / - / 3

11.6
LiinaLiina / 38 / - / 3
nutella / 40 / TYKS / 3
emuliaa / 22 / HYS / 1
mhhoo / 31 / TYKS / 2

12.6
Emiliaksi / 31 / - / 4

13.6
tiutiia / 25 / - / 1

14.6
Liz85 / 30 / Oys / 1

15.6
mommy85 / 31 / Kätilöopisto / 3
mila1 / 21 / NKL / 1
simpukka16 / 24 / TAYS / 1

16.6
aniara / 31 / HUS alue / 2 lapsi, ensimmäinen raskaus
Machmatin / 28 / - / 1
Skara / 27 / OYS / 2

17.6
Eleonoora / 24 / OYS / 2
Malin86 / 29 / - / 1

18.6
Armadillo / 33 / Satks / 2
MerMer / 24 / KYS / 1

19.6
Höytyvä / - / Kaks / 2

20.6
mannamakaroni / 28 / - / 1

21.6
Hellä84 / 32 / TAYS / 3
Annenna / 26 / JS tai KOS / 2

22.6
Baby_ / 28 / TAYS / 1
Nuu_Nuu / 29 / - / 3

23.6
Prinsessa123 / 24 / - / 2
Riida / 32 / KOS / 2
Canela / 34 / - / 1
tinzu83 / 33 / TYKS / 5

24.6
Lumiukko84 / 32 / Koks / 1
Sanna_84 / 32 / TAYS / 4

25.6
Tiidula / 31 / Satks / 3
Haaveissavauva / 25 / TAYS / 1

26.6
eejo / 34 / TAYS / 3

27.6

28.6

29.6
Viizplus / 37 / TAYS / 6

30.6


Synnytyssairaalat:

E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-keijukaiset-2017.2481976/page-3
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Plussasin juuri ja tulisin mielelläni mukaan :) Tosin olen kovin huono seuraamaan näitä palstoja, Facebookissa osallistuminen on helpompaa. Pyysinkin jo päästä mukaan Fb-ryhmään yksityisviestillä, mutta tännekin perustiedot:

11.6. / LiinaLiina / 38 / kolmas
 
Voiko muka jo olla hirvee nälkä oireena?
Illallakin olin pari tuntia aiemmin syönyt. Sit menin sänkyyn ja olin jo nukahtaa, kun iski ihan yhtäkkiä kauhee nälkä. Oli pakko syödä leipää. Onneksi ei ole huonoa oloa näkyny eikä kuulunu. Kakkosen odotuksessa oli semmonen jäätävä krapulaolo 24/7 ja se oli kamalaa vaikkei oksentamiseen asti mennytkään.
 
Voiko muka jo olla hirvee nälkä oireena?
Illallakin olin pari tuntia aiemmin syönyt. Sit menin sänkyyn ja olin jo nukahtaa, kun iski ihan yhtäkkiä kauhee nälkä. Oli pakko syödä leipää. Onneksi ei ole huonoa oloa näkyny eikä kuulunu. Kakkosen odotuksessa oli semmonen jäätävä krapulaolo 24/7 ja se oli kamalaa vaikkei oksentamiseen asti mennytkään.
Voi, ite oon aika nälkäinen jo nyt :D
 
Emiliaksi, pystyykö otsikkoon vaihtamaan lokakuu niin ihmiset osautuis tähän ketjuun? Nyt viestejä tulee molempiin niin on hieman sekavaa.

Täällä edelleen aika oireettomana, kahvia ei enää hirveesti tee mieli, en ole kyllä muutenkaan hirveesti juonut sitä, lähinnä töissä tauoilla.
 
Voi apua, minä tein jo ekat hankinnat vaikka ei kyllä pitäny vielä pitkään aikaan :whistle: Mut löysin kirpparilta uudenverosia kestovaippoja edullisesti niin pitihän se sortua kun niitä on niin harvoin tarjolla. Meinaako joku muu kestoilla? Minä hurahdin siihen nuorimmaisen ollessa 8kk, isommat vaipat on vielä tallessa mutta pieniä pitäis hankkia lisää pikku hiljaa.

Särö 5+1
 
9.6./Ada amelia/26/-/3.lapsi

Eilen plussattu haalea viiva ja tänään digiin tuli raskaana. Kolmatta odotellaan ja ennestään täällä kotona leikkii 3v5kk poika ja 2v 2kk tyttö. Fb pyyntöä laittelin myös.

Keskenmenon pelko on, mutta kai se pitää nauttia nyt vielä kun kaikki on hyvin. Jopa tästä pahastaolosta
 
Tervetuloa uusille! :)

Menkkajomotuksia ollu tänään varsinkin, kun vähän vaikka siivoilee yms. Niitä oli esikoisenkin aikaan mutta en muista oliko keskimmäisestä ja viimeisimmästä..

Tänään pitäisi jaksaa lähteä kaverin kanssa vähän syömään ulos ja ehkä me samalla vähän shoppaillaan. Kuinkahan sitä jaksaa, oon niiiiiin väsyny.

Voi apua, minä tein jo ekat hankinnat vaikka ei kyllä pitäny vielä pitkään aikaan :whistle: Mut löysin kirpparilta uudenverosia kestovaippoja edullisesti niin pitihän se sortua kun niitä on niin harvoin tarjolla. Meinaako joku muu kestoilla? Minä hurahdin siihen nuorimmaisen ollessa 8kk, isommat vaipat on vielä tallessa mutta pieniä pitäis hankkia lisää pikku hiljaa.

Särö 5+1
No mutta ainahan voi edullisia hankintoja tehdä! Mun yks kaveri osteli vauvanvaatteita sinkkuna. Valmiiksi ettei sit tarvii metsästää mieleisiä. Se oli musta hiukan huvittavaa mut hei, jos se siitä onnelliseksi tuli niin oikein hyvä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Särö78
5+0! Kyllä helpottaa olla täällä saakka! Viime viikko meni enemmän tai vähemmän hurjien vatsakipujen kanssa painiessa. Välillä olin ihan valmis lähtemään päivystykseen, mutta lopulta pärjättiin kotona. Etovaa oloa on myös ollut (jo plussaa ennen mies sanoi, että nyt sä olet raskaana) eikä se ole muuttunut mihinkään.
Tissiarkuudesta en osaa sanoa, sillä imetän edelleen esikoista ja se varmasti vaikuttaa vähän. Ainakaan imetys ei vielä satu.
Tänään töihin iltavuoroon ja jotain eväitä pitäisi varmaan keksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ripsi83
7.6. / Velmis / 33 / 1. lapsi

Synnäristä ei vielä mitään käryä. :)

Huomenna saan verikokeen tulokset. Aika laillahan tähän hommaan vielä liittyy epävarmuutta, mutta aion nauttia joka hetkestä jo nyt! :love:

Oireina on satunnaiset menkkaipumaiset tuntemukset, turvonneet ja kipeet tissit (voi johtua myös Lutinuksesta?), ajoittainen hyvin lievä huono olo ja kahvi ei oo yhtä hyvää kuin ennen, mutta menee kuitenkin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sohfia ja Murunmami
Nobelius / 25 / LA 5.6 / 2.lapsi / KYS

Täällä plussattiin eilen illalla, kun menkat 6pvä myöhässä, en uskaltanut testiä tehdä aiemmin koska en uskonut yk 2 tärppäävän :eek:
Clear blue testiin tuli selvä viiva 20sek jälkeen ja digitaalinen näytti 2-3vkoa. Oireita ei vielä ehkä ole, mitä nyt esikoisen kakkavaipat tuoksuu lihapiirakalle :ROFLMAO: Tai no ehkä tää suun kuivuminen johtuu raskaudesta nyt sitten...
 
  • Tykkää
Reactions: Murunmami
Kenelläkään muulla pahoinvointia/oksentelua?
Plussasin eilen.. menkkojen olis pitäny pe alkaa mut oli huono olo ja huvikseen testasin eilen kun oksentelin. kävin lääkärissä ja sanoi että ei ole hätää vaikka jo nyt pahoinvointi alkaa et joillakin alkaa heti kun menkkat jää pois. Että raskaudet erillaisia..
Todella erikoista..ja kamalaa tää olo..tissitkin kipeenä. Huomenna viel hcg verikokeesee kattoo mitä arvo sanoo.
 
Kenelläkään muulla pahoinvointia/oksentelua?
Plussasin eilen.. menkkojen olis pitäny pe alkaa mut oli huono olo ja huvikseen testasin eilen kun oksentelin. kävin lääkärissä ja sanoi että ei ole hätää vaikka jo nyt pahoinvointi alkaa et joillakin alkaa heti kun menkkat jää pois. Että raskaudet erillaisia..
Todella erikoista..ja kamalaa tää olo..tissitkin kipeenä. Huomenna viel hcg verikokeesee kattoo mitä arvo sanoo.
Ei oo vielä minkäänlaisia tuntemuksia ollu täällä :) Eilen plussasin ja ainut "oire" oli, että menkat myöhässä 6 pvä. Pahoinvointia tai oksentelua ei ollu ekassa raskaudessa, joten jännityksellä nyt odottelen miten käy...
 
Eipä sitä varmaan tarviikaan enää tehdä, ku noi faceryhmät tehdään niin aikaisin ja tekstiä ei tuu paljoa. Varmaan ens kuussa tähänki vaan muokkaan otsikkoon marraskuunki.

Ennen sitä tekstiä tuli niin paljon, esimerkiksi esikoisen aikaan, kuukaudessa tuli niin paljon sivuja, että sitten se tökki yms.

Mutta kuten sanottu, ennen oli ennen ja nyt on nyt. Niin ne asiat muuttuu. Eipä täällä vielä ainakaan mitenkääm aktiivista ole ja tuskin kovin aktiiviseksi muuttuukaan eli varmaan höpisemme tässä ketjussa monta kuukautta. :)

ITSELLE MUISTIKSI, ETTÄ LISTA PÄIVITETTY.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä