Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

Meidän porukka:

31.5
Pepiita
/ 28v / 1. lapsi / Kättäri

1.6
Pampulax
/ 7. lapsi / Kaks
Hippogryfi / 21v / 2. lapsi / LPKS
ludmilla / 3. lapsi / SEKS

2.6
Aegis
/ 36v / 2. lapsi

3.6
Ensisynnyttäjä_
/ 25v

5.6
Naxu
/ 28v / Kättäri

7.6
Miranenn
/26v / 2.lapsi / EKKS
Essi-

9.6
Maatuska88
/ 2. lapsi / TYKS

11.6
Yllätysonni
/ 3.lapsi

13.6
Falisa
/ 25v / 1. lapsi
Isolisko / 28v / 2. lapsi

14.6
SuloinenSalaisuus
/ 40v
Dididi / 3.lapsi
Taigali /30v / 1.lapsi

18.6
Jennu91
/ 24v / 2. lapsi / KOKS

20.6
Lumi-84
/ 31v / 5.lapsi / SeKs

23.6
Kipaaa
/ 20v/ 1.lapsi/ HUS

24.6
Rinde87
/ 28.v / 1.lapsi

26.6
PinniP
/ 2. lapsi / KOKS
Janehh / 4. lapsi / SatKs
Elm4 / 2. lapsi / OYS

27.6
Kuiske
/ 1. lapsi
Piper86 / 29v. / 1.lapsi
Sunflower86 / 29v. / 2.lapsi /PKKS

29.6
Ikiäiti
/ 8. lapsi / SatKs
Diinu / 27v / 4.lapsi / KAKS

30.6
Pioni
/ 31v / 1. lapsi
Frost84 / 31v / 2.lapsi
Satsuma13 /23v / 1.lapsi
 
Viimeksi muokattu:
No niin, tässä olis nyt uusi pino. Ja ollaan taas kuukausi lähempänä kesäkuuta(y)

Laittakaa viestiä jos tiedot on väärin tai jos haluatte lisäillä jotain tietoja!!!
Muokkasin vähän tuota listaa,niin näkee helpommin kellä on samaan aikaan laskettu aika:D

Huomenna olis eka neuvola. Melkein jo jännittää!! Eilen juttelin kaverin kanssa, että aina tämä odotus aika on yhtä jännittävää, vaikka mullakin on jo viides raskaus menossa.

Ja oireet on hävinny jonnekkin takavasemmalle??! Eipä sillä, ei mulla kyllä sitä pahoinvointia ikävä oo:whistle: mut vois sitä nyt JOTAIN olla:D

Lumi ja mini 10+1:love:
 
Onpas meitä monia tuossa ihan kesäkuun alussa (tai toukokuun lopussa) :)

Täällä mennään jo 14+1 viikolla. Vatsakumpu alkaa näkyä ja uusina oireina niitä kuuluisia sukkapuikko-/liitoskipuja silloin tällöin. Muuten jatkuu hyvinvoivalla ja oireettomalla linjalla. Odotan jo innolla joulua, silloin voisi jo alkaa tyypin liikkeetkin tuntumaan! <3 Esikoinen kun on kyseessä, niin ei vissiin kannata odotella kovin aikaisin niitä tuntemuksia :)

Ensi viikolla sitten sokerirasitukseen. Toivottavasti en kärähdä siinä, koska herkut on niin hyviä :D
 
moikka
pepiita:eek:i että kun olet jo pitkällä:)
mulla ei ole mitään oireita tai ainakaan niitä yleisempiä ja niin paljon haluaisin edes jotain ni ehkä usko tähän raskauteen olisi konkreettisempi:rolleyes:
mulle terkkari soitti eilen ja sovittiin seuraava aika tammikuulle oliko se nyt 18 päivä?!tuntuu ihan hirveän pitkältä ajalta mutta toisaalta sillon sitä pääsee kuulemaan pienen sydän äänet:)
mä odotan nt ultra aikaa jonka pitäisi tulla postissa ja sitähän mä odotan kun kuuta nousevaa..
olen itselleni luvannut että jos silloinkin kaikki on hyvin ja pieni kasvanut niin sitten olen ihan luvan kanssa raskaana:D
mulla on nännit arat ja turvonneet mutta siihen mun oireet sit jääkin..tosin silloin kun plussasin mulla ei ollut mitään!joten tämä oire on tullut ajan kanssa sehän on hyvä merkki?!
nyt mulla taitaa olla rv 9+5???on vielä vähän hämärän peitossa mikä se lopullinen raskausviikko on mutta näillä mennään..
 
moikka
pepiita:eek:i että kun olet jo pitkällä:)
mulla ei ole mitään oireita tai ainakaan niitä yleisempiä ja niin paljon haluaisin edes jotain ni ehkä usko tähän raskauteen olisi konkreettisempi:rolleyes:
mulle terkkari soitti eilen ja sovittiin seuraava aika tammikuulle oliko se nyt 18 päivä?!tuntuu ihan hirveän pitkältä ajalta mutta toisaalta sillon sitä pääsee kuulemaan pienen sydän äänet:)
mä odotan nt ultra aikaa jonka pitäisi tulla postissa ja sitähän mä odotan kun kuuta nousevaa..
olen itselleni luvannut että jos silloinkin kaikki on hyvin ja pieni kasvanut niin sitten olen ihan luvan kanssa raskaana:D
mulla on nännit arat ja turvonneet mutta siihen mun oireet sit jääkin..tosin silloin kun plussasin mulla ei ollut mitään!joten tämä oire on tullut ajan kanssa sehän on hyvä merkki?!
nyt mulla taitaa olla rv 9+5???on vielä vähän hämärän peitossa mikä se lopullinen raskausviikko on mutta näillä mennään..
Joo tässä ryhmässä tuntuu, että oon hirveän pitkällä. Mutta sitten kun oon myös toukokuisissa mukana Facebookin puolella, niin siellähän mä oon vikana kaikessa :D

Mulla on kans tuo nännien arkuus ja turpoaminen ollu aika alusta asti oireena. Se onkin niitä harvoja oireita sitten.

Mulla on rakenneultra jo sitten heti melkeen pyhien jälkeen tammikuussa. Eipä siihenkään oo enää kuin kuusi viikkoa. Toisaalta odottavan aika on kyllä pitkä. NT-ultraankin laskin sekunteja :D
 
Ompas meitä monta, joilla 26päivä la. Jotenkin olisi hauskaa olla juhannuksena synnyttämässä, mutta luulenpa, että tää menee heinäkuun puolelle. Ekakin meni kaksi viikkoa yli.
Tänään tuli kutsu nt-ultraan. En odottanut kirjettä vielä ollenkaan. 18päivä olisi sitten se. Nyt pitää enää koittaa järjestää pojalle hoitopaikka, että mieskin pääsisi mukaan.
 
Pepiita voi että, tuntuu että oot jo kyllä NIIIIN pitkällä,vaikka ootkin vaan nelisen viikkoa pidemmällä. Hassua, kun sulla on jo tuo rakenne ultra aikakin tiedos ja itte ei tiedä vielä edes np-ultraa:DNiin ja mä tuntsin ekasta liikkeitä joskus rv 17-18, muilla oonkin sitten tuntenut jo rv 15-16, vaikka istukka on ollut joka kerta edessä vaimentamassa liikkeiden tuntua.

PinniP toivottavasti saatte pojan hoitoon,että saatte yhdessä mennä ultraan!(y)
 
Heipähei!
Henkilökohtaisen elämän puolella on ollut tosi rankkaa ja siksi kirjoittaminenkin on jääny vaikka oon kyllä käyny päivittäin lukemassa teidän kirjoituksia.

Tervetuloa uusille, kiva saada joukkoon uusia tyyppejä:) ja onnea kaikille hyvistä kuulumisista ultrissa ja neuvoloissa.

Mulla ois huomenna sit nt-ultra. Jännittää ja pelottaa. Viime aikoina raskaus on hieman jäänyt taka-alalle muiden
 
Heipähei!
Henkilökohtaisen elämän puolella on ollut tosi rankkaa ja siksi kirjoittaminenkin on jääny vaikka oon kyllä käyny päivittäin lukemassa teidän kirjoituksia.

Tervetuloa uusille, kiva saada joukkoon uusia tyyppejä:) ja onnea kaikille hyvistä kuulumisista ultrissa ja neuvoloissa.

Mulla ois huomenna sit nt-ultra. Jännittää ja pelottaa. Viime aikoina raskaus on hieman jäänyt taka-alalle muiden asioiden vaivatessa mieltä. Pahoinvointia ei kuitenkaan oo viime päivinä ollu enää. Huomenna siis jännätään asuuko siellä masussa ketään:rolleyes:

Falisa 12+1
 
ai että kun tuntuu kivalta lukea muitten oireista:)ja huomasin että aika monella loppuen lopuksi ne oireet on aika vähäiset jos näin saa sanoa:oops:mulla on nää raskaudet mennyt pieleen niin monta kertaa joten usko tähän raskauteen on ihan syystä epäileväinen joten antakaa anteeksi välillä mun skeptisyys:unsure:
mulla nännit tosiaan on ainoat konkreettiset oireet mutta jos nyt en ihan kuvittele niin mukamas näin kahvin suurkuluttajana mulla ei meinaa aamulla enään yhen kupin jälkeen maistuakkaan enempään???joten leikitäänkö että se on oire?:D
 
Meillä oli eilen np-ultra. Laskettua aikaa siirrettiin 11.06.2016 tämän ja tietysti myös sen että odotamme vain yhtä vauvaa kun toinen menehtyi voisi muuttaa tunne minun tietoihin.

Puhun A vauvasta edelleen ja siis A vauvalla kaikki hyvin.

Rakenneultraan mennään sitten 01.02.2016.
 
mulla olisi kysymys..mä olen ihan koukussa sweppesin ginger alean eli inkivääri juomaan ja äskön aloinkin miettimään että saakos sitä juodakkaan???jos muistini palvelee mua oikein niin oliko se inkivääri vaarallista raskaana ollessa?sen verran kun google poliisia taas leikin niin puhetta olisi suurista määristä ja oikeastaan tarkemmin inkivääri teestä ja kapseleista?!mutta kun ne kirjoitukset oli kaikki tyyliin vuosilta 2005/2009..eli melko vanhaa textiä:eek:
joten jos jollain teistä olisi jotain ensikäden tietoa niin kiitos jo etukäteen(y)
niin ja en mä nyt tässä mitenkään panikoi aloin vaan pohtimaan ku tuli yhtäkkiä päähän tommonen muistikuva asiasta:rolleyes:
 
Falisa tsemppiä huomiseen ultraan, ja toivotaan että henk koht. elämässäkin helpottaa:love:

Hippogryfi Ihana sun masu:) aika selvä vauvavatta jo!! Mua ärsyttää aina tämä vaihe raskaudes, kunvatta on jo vähän kasvanut, niin että normi farkut kinnaa, mutta mammafarkut on taas vielä isoja vatsan kohdalta(n)

Yllätysonni päivittelin sun tiedot, ihana että sielä oli A vauvalla kaikki hyvin!!

Tänään olis sitten eka neuvola. Voiskohan sitä skipata puntarin:D Herkut on ruvennu heti maistumaan, kun suurin pahoinvointi loppu:whistle:
Vähän jotenkin jännittää, kun ne oireetki loppu melko lailla kaikki, että onko tuolla ees mitään vauvaao_ONo katotaan josko sieltä saatais sydän äänet kuulumaan!!

Lumi ja mini 10+3
 
Lumi-84 kiitti tsempeistä, tänään sain vain todeta ettei mitään niin pahaa ettei jotain hyvääkin.

Hippogryfin masu on kyllä jo suloinen vauvamasu. Itellä kans vain omat farkut kirraa vyötäröltä ja on tämmöstä turvotusta:D

Yllätysonni ihana et A-vauvalla oli kaikki hyvin:love:

Tänään siis kävin nt-ultrassa. Öttimönkiäisellä oli kaikki hyvin, koko vastasi viikkoja ja niskapoimumittakin oli ok. Oli oikein vilkas kaveri vaikka ei ihan täysin sivuprofiiliaan näyttänytkään vaan pyllisteli koko ajan:D sain uuden ultra-ajan kuukauden päähän. Kätilö ja lääkäri haluavat vielä tarkistaa, että napanuora on ok, kun nyt asento oli niin huono, että ultra antoi "harhakaikuja".
 
Mulle saa päivittää 20v LA on 23.6 /HUS ja esikoista odotan :) täällä oikeestaan ei mitään oireita mitä nyt rinnat välillä artistaa, sitä vaan haluis äkkiä tietää että vaavilla kaikki hyvin ultraan asti on maltettava odottaa...
 
Kipaaa päivitelty(y)

Falisa onnea hyvistä ultra kuulumisista!!!:)

Eka neuvolakin on sitten käytynä ja sielä oli onneksi tosi mukava täti vastassa!! Oma paino oli tippunut 5 kiloa, mutta kaikki muuten ok. Sydän ääniä metsästeltiin ankarasti ja noin kahdeksi sekunniksi ne saatiin kulumaan, kunnes mini päätti livistää takavasemmalle. Mutta se kaks sekunttiakin sai aikaan sellasen kyynelputouksen että huihai:love:
Sokerirasitukseen joudun sitten joskus rv 25, koska meidän toinen lapsi on painanut syntyessään yli 4kg.
 
  • Tykkää
Reactions: kipaaa
Falisa mullakin oli tänään ultra! :) Mut meillähän oli sama LA.

Meilläkin ultrassa kaikki hyvin. Istukka on tällä kertaa etuseinämässä joten liikkeet ei ehkä ala tuntumaan ihan kohta. Doppler on tulossa postissa, esikoista odottaessa en sellaista hankkinut mutta nyt kaveri sen mulle myi :) vauvaa sai hieman töniä että näytti niskan kunnolla, turvotus vain 1,5mm ja seula nega joten kaikki mainiosti! ❤ Oli ihanaa nähdä että siellä tosiaan joku on. Eka kätilö sai arvioksi 12+6 ja toisella mitalla 12+4 joten aika hyvin piti paikkansa eikä aikaa muutettu.

(.) Meillä olikin täällä kotona enterorokko tällä kertaa ja se vei kyllä musta kaikki mehut. Ensin oli poika kipeä ja itki pari yötä kun kurkku oli niin kipeä. Se kun tervehtyi niin mies tuli kipeäksi. Yleensä mö olen se joka sairastaa mutta nyt taisin välttyä. Ei silti, ihan hirveä tauti enkä sitä haluakaan.

Nyt voi sitten alkaa jo kertoa ihan avoimesti tutuille että kesällä meitä on neljä :) Faceen en aio vielä mitään laittaa, en ehkä laita ollenkaan. Kiva kun on oma salaisuus ❤ Alkaa tuo mahakin jo näkymään eikä mene farkut enää jalkaan joten kohta pitää lähteä ostamaan vaatetta..

Isolisko ja papunen 12+2
 
Heippa, meillä oli viime viikolla ultra ja siellä laskettua aikaa siirrettiin viikolla aiemmaksi, eli toukokuun loppuun. Nyt menossa siis jo rv 14+3. Kaikki oli hyvin ja kaunispäiseltä näytti lapsi.

Iso ja muhkea olo on jo nyt. Ei tarvitsisi kyllä vielä. Äitiyshousut on olleet käytössä jo pitkään ja mahakin on iso kuin mikä. Öööh, painoakin on tullut 5 kg.
 
oi että miten ihania uutisia kaikki on saanet:love: mä vaan odotan että sais jo postissa sen nt ultra ajan...odottavan aika on todellakin pitkä:D
hui mä jo kauhulla odotan tammikuuta ja neuvola käyntiä..mulla kun kans tuppaa noi herkut maistua ihan turhan paljon..tosin nyt täytyy kyl mainita että jotenkin tuntus että toi suolanen vetäis puoleensa enemmän..hmm..no niin tai näin aina väärinpäin..paino on mun ikuinen nemesis:LOL:
 
Vielä mukaan mahtuuko ? Lueskellu tässä jo pidempään teidän keskustelua, mutta eillisen nt- ultran jälkeen uskaltaa jo liittyäkin.. LA ois 7.6 (ultrassa aikastu viikolla ) painon noususta, täälläkin herkut maistuu (tai siis ihan kaikki ) alun etova olo meni ohi vaan napostelulla joten onhan tota taas muutama kilo saatu kerättyä heti alkuun.. Ens viikolla ois työpaikan pikkujoulut joten siellähän sitten ne saa asian tietoonsa, meillä kun on toi alkoholi liittynyt aina vahvasti juhliin :D ja mitään muuta syytäkään mä en niille pysty tarjoomaan tipattomuudelleni..
13+2
 
tervetuloa essi:)
tänään tuli postissa nt ultra aika!!!jeeee:Delikkäs 21.12 olis sitten se kaiken ratkaiseva ultra..sillon saa tietää kuinka pitkällä sitä oikeasti sit ollaan ja se tärkein että sielä sitä elämää vielä on:rolleyes:
a p u v a miten mä jaksan odottaa...toihan on vielä älyttömän kaukana:eek:no mut tämmöstä tänään..olen niin happy et kerkesin ton ajan saamaan ennen aattoa näin ollen saan tuleville mummuille antaa kivan joululahjan.
mä olen muuten pitänyt tän salassa kaikilta(oma mies tietenkin tietää)
edelliset keskenmenot on pistäneet varovaiseksi ja jotenkin sitä näki että muillakin tuli paha olo mun hyvinvoinnista joten heitä ja itseäni säästellen olenkin päättänyt että kerron sitten nt ultran jälkeen.
 
Hei, vieläkö huolitte mukaan? :) Tänään ultrassa varmistui la:ksi 5.6 ja pienellä näytti kaikki olevan ok. Ikää minulla on 28v ja synnytyspaikkana kättäri.
Myös fb ryhmä kiinnostaa jos sellainen on ja jos siihen vielä mahtuu :)
 
Hei, vieläkö huolitte mukaan? :) Tänään ultrassa varmistui la:ksi 5.6 ja pienellä näytti kaikki olevan ok. Ikää minulla on 28v ja synnytyspaikkana kättäri.
Myös fb ryhmä kiinnostaa jos sellainen on ja jos siihen vielä mahtuu :)
Tervetuloa! Meillähän on sitten alle viikko eroa lasketuissa, sama synnäri ja samanikäisiäkin ollaan :D

Ai niin ja vielä lisäys: mä voinen ainakin lisätä tuonne Facebook-ryhmään, mutta meidän pitää siinä tapauksessa olla hetken verran FB-kavereita. Ryhmän ylläpitäjä voi varmaan lisätä sähköpostiosoitteenkin avulla. Mut jos haluat, niin laita mulle yksärillä nimesi, niin pyydän kaveriksi hetkellisesti ja lisään ryhmään :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä