Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT
~~KESÄ 2015~~






Esikoista toivovat:
kmw2014________25v_______KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014
Vadelmanlehti____31v________KKM 08/14
Lakkani________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15
Stua____________27v________TM 3/15
Daniella_________35v_________KM 10/14
Esikoinenhaaveissa____23v_____KEM 4/15
Lennis_______________30v_____TM 4/15


Toista toivovat:
Bambini_________33v____KM
Tyydeli__________40v____KM 1/14, KM 5/14
Equus___________29v_____KKM 4/15
laabla___________33v_____TM 4/15
Neiti Näpsän äiti___31v_____KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015
Frid_____________31v______KM 4/15
Norappi__________28v______KKM 4/15


Kolmatta toivovat:
pieni toive__________24v_________KU 5/14, KKM 9/14
heidip*____________27v_________KM 12/13
Tuulentavoittelija____30v_________KM 4/15


Neljättä toivovat:
kalabaliikki_______38v______TM 3/15
susa123_________34v_______KU 10/14, KKM 3/15


Viidettä toivovat:
Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14


Muut kuumeilijat:
Wanti_____km 3/15
Meibijees


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!


PLUSSANNEET 2015
Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento
Helmikuu: Elohiiri82
Maaliskuu: -
Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini
Toukokuu: -
Kesäkuu:


PLUSSANNEET 2014
Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen
Kesäkuu: Sunflower86
Heinäkuu: Evaparadise, Zemar
Elokuu: äitii88
Syyskuu: *Pihla*
Lokakuu: Kuusama
Marraskuu: samour, SalVe
Joulukuu: sarasofia, Sarah77


PLUSSANNEET 2013
Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah

PLUSSANNEET 2012
Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


Plussanneiden keskustelut jatkuvat täällä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen.../#post30571032


Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...esalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...i-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2014-a/
KESÄ 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2013-2014-a/
KESÄ-SYKSY 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2014-a/
TALVI 2014-2015
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/
KEVÄT 2015
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2443740-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/



Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)
 
Viimeksi muokattu:
Oih, kesätopikki! Lähdettiin miehen kanssa vähän "lomailemaan". Minä teen etänä töitä ja mies saa tehdä omia juttujaan pihalla :) Kesäfiilis alkaa nousta, kun eilen oli 16 astetta lämmintä ja tänäänkin 14 astetta, joten saa melkeinpä t-paitasilleen tehdä pihahommia :)

Täällä tuli eilen komeat tasaviivat ovistestiin! Jos munasarjat ovuloivat vuorotellen, niin nyt olisi pitänyt olla vasemman, eli vaurioituneen, puolen vuoro, mutta KU:n jälkeen en ole saanut kertaakaan ovisplussaa vas. puolen vuorolla. Ja kovasti jomottelee oikeaa puolta, eli niinköhän tuo oikealta puolelta irtoaa jälleen. Ihmeellinen tämä naisen kroppa :) No kuitenkin, eilen ovisplussa, hyödynnetty on ja ylihuomenna aloitan Terolutit. Jännityksellä odotan, millaisia sivuvaikutuksia ilmenee, kun olen aina ollut niin herkkä kaikille hormoneille :D
 
Yhdet menkat on keskenmenon jälkeen odotettu ja yritys alotettu uudestaan! Ovis piti laskurin mukaan olla jo 30.4, mutta ovistuntemukset oli vasta 6.5. Mulla kierto ollu 26 päivää, ilmeisesti tämä kierto kuitenki keskenmenon jälkeen pitempi, koska ovis tuli vasta kp 19. Testejä en tehny, mutta tunnen sen aina tosi hyvin. Reilu viikko pitää vielä jännäillä, toivottavasti ois nyt heti tärppi käyny.
 
Mites laablan tilanne? Joko vuoto loppu?

Täällä oli vissii 5pvä taukoa ja alko tuhruttaa taas. Ainii, pitikin pissata tikkuun kun täytyy jotain tehdä tän kuumeen hillitsemiseksi.

Plussatuulia susa123! :)
 
Eilen alkoi hirveet PMS-oireet, kiukuttaa, sattuu, ärsyttää, etoo, tisseihin sattuu, turvottaa.. Taitaa tulla lyhyt kierto, ovis oli aikaisin ja mulla on ainakin ollut luteaalivaihe lyhyehkö, 10vrk. Viime kierrossa kun plussasin, niin ei ollut lähes mitään oireita oviksen jälkeen, toisaalta sehän meni kesken, että eipä näistä oireista tai oireettomuudesta voi mitään järkevää päätellä :D

Tein eilen muutamat hätäiset raskaustestitkin, mutta ei niissä sen kummempia näkynyt, One Stepiin tuli kyllä jotain näkyviin, mutta ainahan siihen tulee :) Ja koska eilen tein testin, niin pakkohan se oli tänäänkin tehdä :LOL: Samanmoinen kuin eilenkin :D

Ei auta kuin ootella vaan :D
 
Moiks, laitellaanpa tänne välillä kuulumisia...

Täällä kp 21 / dpo 9 menossa. Ensimmäinen raskaustestikin (One Step) on tehty ja puhdas negahan se oli. Eikä ole kyllä mitään tuntemuksiakaan... Oviksen jälkeen tuikki ikävästi alapäässä, sellaista vihlontaa. Mut vatsassa ei mitään tuntemuksia. Väsymystä ja kiukkua on ilmassa, mutta voi johtua työstressistä.

Ovistestailua olen jatkanut liuskoilla ja niissä viivat tummuneet viime päivinä. Vapun oviksen jälkeen näytti muutaman päivän negaa ja nyt taas viivat vahvistuu.
Tiedä sitten onko merkki mistään, todennäköisesti ei. Ensi viikonloppuna pitäisi jo jotain näkyä testissä, jos on tärpännyt.

Mites muilla?

Ja kiertopäivä tosiaan laskien munanjohtimen leikkaupäivästä ja dpo laskien testatusta ovisplussasta. Saa nähdä pitääkö kumpikaan paikkansa..
 
Viimeksi muokattu:
Ei lopu vuoto ei. Nyt on jo viikon pitänyt käyttää taas siteitä, kun vuoto on sen verran voimakasta ettei phs:t sitä pidä ellei ravaa vartin välein pöntöllä. Olen suoraan sanottuna kovin huolissani, mutta polin ohjehan tosiaan oli, että aikaisintaan viikon päästä kannattaa heille soitella tai jos kuumetta/kipuja. Selväähän on, että tyhjennys ei cytoilla onnistunut, vaan se tyhjenee vasta nyt, mutta pelottaa jos se kohdussa neljä viikkoa märäntynyt roipe oikeasti tulehduttaa vielä mestat. Nyt on siis neljä viikkoa ja yksi päivä mennyt cytoista. Päässä huippaa ja kamala hiki on yötä päivää, alkaa käydä fyysisesti vähän raskaaksi tämä verenhukka tai ainakin sen katselu.

Kovasti toivoisin jo pääseväni jännäilemään oviksia ja menkkoja teidän monien muiden kanssa.
 
Laabla: Tosi kurjan kuuloista :( Pitäiskös sun vaan mennä lääkäriin? Sanot vaikka että sattuu vatsaan? Ei oo kyllä kiva, kun vuodot vaan jatkuu ja jatkuu.. Ja saisi varmistuksen, että onko kaikki ok.

Omaa napaa: tisseistä vuotaa vähän maitoa näin kolmen vuoden jälkeen :confused: ja muutenkin tuntuvat kasvaneen päivän aikana :D. Tulee varmaan jotkut superkuukautiset:/
 
laabla toivottavasti ei ole mitään tulehdusta.
Kypsyttää varmaan jatkuva Vuotelu. :hug:

piinailijoille plussa tuulia pikaisesti :)


Täälläkin vuotaa tottakai vieläkin. Välillä ei paljoa mitään ja sitten lorisee kunnolla. Keskiviikko aamu oli pahin. Kokemuksen kirjoitinkin tuonne keskenmeno osioon.
Perjantaina olikin ns."synnytys" nro 2 kun kivut iski ja tuli jotain todella isoa taas ulos.

Huomenna olisi töihin mentävä mutta valitettavasti pää ja fyysinen kunto ei anna vielä periksi.
Kramppeja tulee edelleen että vetää välillä kaksin kerroin. Ja itkuisuus. Tilannetta ja asian käsittelyä ei auta jatkuvat kyselyt voinnista ja utelut..
Juttelen ja kerron kun olen itse asian jo käsitellyt.
Kun jokainen kun käsittelee asiat eritavalla.

Huomenna olisi hääpäivä sekin vietetään varmaan yhtä haikein mielin kun äitienpäiväkin.
Keskiviikkona olisi tarkoitus lähteä Ruotsiin "häämatkalle" toivon että vuoto olisi laantunut siihen mennessä. :/
 
Kesätopikki, ihanaa! Toivotaan että tästä tulee meille kaikille hyvä kesä!

Laablan tilanne on edelleen tosi kurja. :( koita ihmeessä päästä lääkäriin ettei vaan tule mitään tulehduksia. Voimia!

Ja Neiti Näpsän äidille pahoittelut myös. Piti kommentoida jo tuohon edelliseen ketjuun mutta unohdin... Tosi ikävä sinunkin tilanne :( paljon tsemppiä tulevaan!

Mitäs muuta... Täällä olis nyt ehkä dpo 10 enkä ole vielä viittinyt testata. Pieniä vihlaisuja tuntuu välillä alavatsassa mutta voi tietty enteillä menkkojakin. Loppuviikosta ollaan viisaampia, aattelin testata ehkä vasta viikonloppuna ellei menkat ala jostain syystä jo aiemmin.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :)
 
Voi, laabla, kun sun tilanne ei "etene" :( Tuntuu pahalta sun puolesta...

Tuulentavoittelija, lieköhän siellä pullat uunissa. Hope so! Ja toivottavasti myös stualla :)

Omanapailua sen verran, että Terolutit oli apteekista loppu, joten otin sitten Luget! Lueskelinkin, että minun tapauksessani Luget saattaa ollakin se parempi vaihtoehto. Lauantaina nyt sitten aloitin ne. Mulla pamahti rinnat aivan hullun pinkeiksi ja kipeiksi heti ovulaation jälkeen! Yleensä negakierroissa ne on tullu kipeiksi viikko ovulaatiosta, jolloin on osannut alkaa odottaa vuotoakin saapuvaksi viiden päivän päästä. Sitten taas nuissa KEM-kierroissa ei ole ollut minkäänlaisia tissituntemuksia, paitsi sinä päivänä kun vuoto on alkanut. Nyt oon ihan ihmeissäni tästä :confused: Ainakaan vielä ei ole tullut mitään sivuoireita uudesta lääkkeestä, mikä on positiivinen juttu! Oon lukenut niin kauheita tarinoita, mitä kaikkea nuista on tullut, että osasin odottaa vähintään kuolemaa niiden takia :LOL: Muita oireita ei ole muutenkaan kuin tuo tissikipu ja välillä tuikkii oikealle alavatsaan. Nyt siis dpo 5 :)
 
laabla, lääkärin puheille vaan. Jospa tulis jotakin selvyyttä asiaan.

Täällä nyt menossa dpo 10, kp 22/30-32. Tänään tullut paperiin pyyhdittäessä vaaleanpunaista valkovuotoa, tosi vähän. Taitaa enteillä menkkoja... Tasan kolme viikkoa on nyt munanjohtimen poistoleikkauksesta / kohdunulkoisesta. Jospa tuo kierto tuosta palautuisi...
 
Kiitokset tsempeistä! Täytyy edetä tän kanssa johonkin suuntaan jos tää vuoto ei tosiaan nyt parissa päivässä asetu yhtään. Vielä ei mitään merkkejä, mutta toivotaan :)

Mä voisin varmaan liittyä km:n jälkeen kuumeilevien sijaan keskenmenon keston voivottelijat - ketjuun :) En osannut arvata, että tästä tällainen show tulee, mutta jos nyt jotain hyvää niin minä tyttö se olen muuten hyvä ja sinnikäs olemaan raskaana: Vähällä en raskaudesta luovu!
 
Heippa kaikille! ????

Sain keskenmenon viikolla 6+1 tuossa kolme viikkoa sitten. Vuoto kesti 6pvää. Tunsin viime viikon lopulla tuttuja ovulaatiokipuja. Sovimme siis että yritämme heti uudestaan. Olimme kuitenkin ennen km yrittäneet toista lasta jo yli puoli vuotta. Nyt tänään on ollut yhtäkkisiä pahoinvointi hetkiä. Tänään päivällä ensin kova pahoinvointi, en oksentanut mutta se olo. Vatsakin oli sekaisin. Ja sitten olo parani eikä enää mitään. Nyt taas kun olen tässä sängyssä maannut jo pidemmän tovin unta odottaen, iski kunnolla paha olo. Todella oksettava olo muttei kuitenkaan että oksu tulisi. Toivon todella että olisi merkki siitä että saisimme nyt ehkä pienokaisen
 
No sepä lähti äkkiä :D Eli piti vielä kysyä, että mitä mieltä te olette? Voiko olla pahoinvointia nyt jo? Ja aiempaa viestiä korjatakseni, ovulaatiokivut olivat viime viikon alkupuolella, eli ainakin ti ja ke tunsin niitä oloja. Oi kun saisimme jo vauvelin! ????
 
Hei vaan, Bettinah! :wave:
Minä olen peruspessimisti, enkä usko raskauspahoinvointiin vielä tuossa vaiheessa. Mulla tulee myös kaikenlaisia oireita jo dpo 5 eteenpäin, mutta laitan ne jännityksen piikkiin. Joskus dpo 9 eteenpäin uskoisin, että "oikeita oireita" voisi ilmaantua, jos on ilmaantuakseen. Mutta se selviää vain testaamalla, onhan sulla voinut olla ovulaatio aiemmin :)

Täällä on harvinaisesti aamuvirkkuiltu. Mies heräsi töihin klo 4.45 ja en saanut enää unesta kiinni. Valitettavasti aamu on sujunut tähän mennessä itkiessä, kissa on aiheuttanut melkoisia murheita kadottuaan :(
 
unohdin muuten kiitellä kesäpinosta :)

tervetuloa bettinah
oman ymmärryksen mukaan tuo oireiden ilmaantuminen on oikeasti NIIN yksilöllistä.
mutta pidetän peukut ylhäällä :)


eilen kävin siellä lääkärillä, keskiviikkoon asti saikkua.
oltila on kyllä huomattavasti parempi kun on eilen saanut yksin ollessa pohdiskella ja murehtia tapahtunutta.
lääkäri määräsi kilppari kokeet jotka huomenna hoidan aamulla.
meidän lähetekkin on oikeasti mennyt eteenpäin :)
testejä olen tuossa katellut kun pitäisi varmistus testi suunnitella koska tekis.
ja muutenkin kun tahkoaminen taas kai alkaa kun vuoto loppuu.
hiljaista kun on muutenkin ollut kammarin puolella. Mikä ei ole normaalia.
kesäkuussa meille tulee haaveilua täyteen 6 vuotta :(
turhauttavaa.

jos jotain positiivista hakee niin vuoto on kai loppumaan päin ja eilen lääkäri sanoi mua hedelmälliseksi, eka kerta kun lääkärin suusta sellaista kuulen. vaikka on ylipainoa.

joo paino on ollut ongelma koko elämän ja sen kanssa töitä tehdään koko ajan.
Mutta siis elämä rupeaa taas jollain tavalla voittamaan kaiken tuskan jälkeen. :)
 
Uskallankohan kirjoittaa: nyt vaikuttaa sille, että vuoto on hiipumaan päin! =) Vielä siis vuotaa, mutta ei enää sellaista megatulvaa, mitä se työnsi melkein kaksi viikkoa. Nyt naiset peukut pystyyn! Yritän saada yksityiselle aikaa ASAP, jotta saan mielenrauhan siitä, että tämä toinen vuotokerta on varmasti tyhjentänyt kohdun.

Bettinah Mulla alkoi alle viikko ovulaatiosta tässä tuulimunaraskaudessa poikkeava väsymys: se oli siis kovin hentoista, mutta siis kuitenkin toisella tavoin kokonaisvaltaista kuin muuhun normaalielämään liittyvä väsymys. Uskon siis, että oireita voi olla jo aika varhain.
 
Pyh, eihän tästä taaskaan mitään tullu.. Eilen illalla tuhrutti vähän, tänään hiukan enemmän, joten huomenna varmaan hanat aukeaa kunnolla. Tänään siis 25/26, mutta ovulaatio oli tässä kierrossa viikon myöhässä, tuli vasta kp19. Siitä huolimatta näyttää, että ihan ajallaan menkat alkaa kunnolla. Eipä muuta ku alusta taas.
 
Toivottavasti laablalla tuo loppuu nyt pian ja pääset tarkastukseen. Tosi kurjaa nyt tätäkin ikävää hommaa joutuu pitkittämään :hug:

Bettinah, en minäkään usko, että olis jo merkkejä raskaudesta, mutta naisen kroppa on ihmeellinen, peukut pystyyn siis! =)

Pahoittelut susa123 uudesta kierrosta. Mutta nyt on taas hyvä lähteä siitä uuteen nousuun ja yritykseen!

Neiti näpsän äidille voimia! Teillä todella pitkä projekti takana. Onneksi vielä siulla uskoa tulevaan =)

ON:tänään VIHDOIN se päivä kun otetaan hcg.Vuoto on nyt virallisesti loppu. Viides viikko keskeytyksestä.
Huono on se, että 4pvä sitten tuli vielä plussa tikkuun. Pelko täälläkin-entä jos ei olekaan tyhjentynyt : / Otatan kyllä sen verikokeen töissä heti aamusta, saa edes selvyyttä tähän. Oon kyl niin musertunut jos arvo ei ole normaali. Järki sanoo-et miksi olis jos tulee vielä tikkuunkin plussa. Raastavaa.
 
susa123 ja Tuulentavoittelija Halaus, menkat on kyllä niin kurja vieras kuumeilijalle :(

Tein testin ja se oli nega, jipii! Testi on herkkä (10 mikä se yksikkö nyt onkaan) ja ei testiajankaan jälkeen ole pärähtänyt haamuviivaa :) Nyt alkaa näyttää hyvältä! Missäköhän kierron vaiheessa sitä mahtaa olla, osaako joku sanoa miten se normaalisti menee? Pääsisinköhän mäkin nyt aidosti kuumeilemaan? :)

Miten Lennis sulle kävi?
 
Tsemppiä Tuulentavoittelija uuteen kiertoon!

Onnea laabla negasta! Nyt tuosta vaan eteenpäin!

Noh, täällä oli just niinkuin ajattelinkin. Hcg oli 18,4. Alle 5 on puhdas nega. Alko ahdistaa ajatus et nyt joudun kaavintaan ja koko p**** alkaa alusta. Soitin sit synnärille-voitteko kuvitella, synnytyssaliin, et nyt äkkiä neuvoja :LOL:
Siellä oltiin sitä mieltä, että on iha ok et arvo on edelleen koholla. Täytyy huomenna soittaa naistentaudeille kontrolloidaanko vielä. Ei kuulema huolta kaavinnasta, huh, olen helpottunut! :$
Ei kuitenkaan edelleenkään olla puhtailla papereilla keskenmenon jälkeen, mutta ainakaan en joudu kaavintaan.
Pientä vatsakipua/jomottelua, toivotaan et ei ois tästä keskenmenosta.
 
Tämä kierto on nyt niin outo etten yhtään tajua. Aina ollu säännöllinen 26pv (ennen 28, mutta on lyhentyny). Ovis ollu aina kp12. Menkat alkanu melkein samaan kellonaikaanki ja heti kunnon vuodolla ja mahakivulla. Nyt siis oviksen tunsin vasta kp19 (6.5) eli viikon myöhässä. Menkkoja odottelin siis alkavaksi sen mukaan vasta 20.5, normaalin kierron mukaan ois alkanu eilen. Nyt ois normaali menkka-aika ja luulinki jo, että ne alko, mutta.... 3 päivänä on tullu pyyhkimällä verta vähän, siteeseen ei ole vuotanu oikeastaan mitään. Eilen ois pitäny alkaa kunnolla, mutta ei. Tänään ei ole tullu tippakaan. Meinaako ne nyt alkaa vai onko nämä vaan superniukat menkat vai mitä ihmettä tämä oikein on?? Keskenmenosta 2kk, tämä siis toinen kierto sen jälkeen.
 

Yhteistyössä