Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Kinder_Kitty: Hei mä oon huomannut et aina kun täällä käy purnaamas jostakin esim. Ettei ovulaatioo varmaan tule ollenkaan ni johan seuraavana päivänä on kaikki ovisoireet :D mulla käyny jo kaks kertaa näin! Ehkä mieli jotenkin rauhoittuu kun pääsee purkamaan ahdistusta ja sit alkaakin tapahtuun.. Ei se kyl silti raskautumiseen oo vaikuttanu positiivisesti :D
Mulla on nyt ollu muutaman päivän ihan ihme kipuja alavatsas.. Vähän ku pissatulehdus olis mut ei muita oireita oo kun sellanen ihme vihlonta alavatsas ja seläs.. Ovistestit on ollu negoja vielä, nyt olis kp12.. Oviskivut ei kyl oo mulla tällaisia. Saas nähä meneekö ohi vai joutuuko viemään pissanäytteen.. Niin ja minäkin pelkään että on niitä kystia tullut kun on näitä kipuja. Kurjaa :(
 
Kinder_Kitty: Hei mä oon huomannut et aina kun täällä käy purnaamas jostakin esim. Ettei ovulaatioo varmaan tule ollenkaan ni johan seuraavana päivänä on kaikki ovisoireet :D mulla käyny jo kaks kertaa näin! Ehkä mieli jotenkin rauhoittuu kun pääsee purkamaan ahdistusta ja sit alkaakin tapahtuun.. Ei se kyl silti raskautumiseen oo vaikuttanu positiivisesti :D
Mulla on nyt ollu muutaman päivän ihan ihme kipuja alavatsas.. Vähän ku pissatulehdus olis mut ei muita oireita oo kun sellanen ihme vihlonta alavatsas ja seläs.. Ovistestit on ollu negoja vielä, nyt olis kp12.. Oviskivut ei kyl oo mulla tällaisia. Saas nähä meneekö ohi vai joutuuko viemään pissanäytteen.. Niin ja minäkin pelkään että on niitä kystia tullut kun on näitä kipuja. Kurjaa :(
mulla on ollut tota samaa nyt tässä et siis pissaamisen jälkeen jää tunne et vielä pissattas.. muistaakseni kystat voi aiheuttaa pissaamisvaivaa.. mulla on ollut elämäni aikana niin paljon pissatulehduksia et tää oireilu ei nyt suoraan vaikuta selvältä tulehdukselta koska pissatessa ei satu ei kirvele yms.. vaan jää vain semmonen tunne et rakko ei tyhjene kokonaan.. mulla ei oo selkään säteilly vaan välillä vihlonu alavatsaa.. ja tuntuu et pikkasen useemmin saa käydä pissalla..kun kystahan varmaan saattaa painaa sitä rakkoa riippuen kystan koosta.. oiskohan mulla syyskuussa ollu samaa just ennen menkkojen alkua ja sillon syyskuussahan selvis et mulla oli vielä kysta vaikka jo menkat oli alkanut.. mut jos sulla oireet jatkuu niin vie ihmeessä pissa näyte tutkittavaks
 
Joo ei mullakaan kirvele tai pissates tunnu mitenkään erilaiselle. Ainoo on tää vihlova kipu mikä aaltoilee koko alavatsalla ja seläs.. Ovulaatio kuitenkin pitäis olla lähettyvillä kun bongasin kosteusvoidemaisen liman tänään.. Toivottavasti menis ohi itsestään tää kipu mitä lie onkaan. Vaikuttaakohan panadol ovulaatioon yhtä haitallisesti kuin Burana?
 
@pavi hmm luulisin kyllä et panadolkin vaikuttaa ovikseen yhtälailla kun buranakin..eli ite jättäisin ottamatta jos vaan mahdollista..

Oon kyl niin ilonen menkoista, pikkanen ero kun viimekierto oli 53pvää ja nyt oli 36pvää.. mut pääasia et alko ja vielä ihan luomusti. ei kauheen hyvin mulla tosiaan ne letro hoidot lähteneet käyntiin kun kystat pilas kaiken..ja eka letrokierto oli 33pvää ja toinen tosiaan sen 53pvää.. et eiköhän nyt kokeilla sitten muita hormoneja kun letrot. ja toivottavasti tehoavat paremmin, ettei tulisi kystia.. mutta siinä on lääkäreille haastetta mun kanssa kun tosiaan oon herkkä kystille..
 
Kiitos osanotosta. Ja @truudy ja @hill4 kiitos myös tiedoista! Mulla vuoto jatkuu yhä yli kuukauden jälkeen eikä näytä edes parhaillaan vähenevän, jomottelut ovat jatkuneet satunnaisesti ja muutaman kerran tullut hyytymiäkin vaikka keskenmenosta on jo aikaa...Taidan siis soitella ensi viikolla kunnalliselle ja kitistä itselleni ajan tarkistukseen tai sitten menen yksityiselle.

Sulla onkin käynyt @truudy kurjasti, kun oot joutunut kokemaan noin monta epäonnistunutta raskautta. Ihanaa kun kuitenkin oot toiveikas ja siten positiivisella mielellä :) Täytyy itsekin muistaa vaan olla toiveikkaana kun joskus taas raskautuu.

Hurjasti onnea plussanneille :) ja paljon tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Itsellä turhautuminen on kova, kun vuoto ei vaan hellitä ja ympärillä monet yrittää vauvaa tai on plussannut ja itse vaan jumittaa nyt paikallaan. On niin ristiriitainen olo siitäkin, että haluaako lähteä yrittämään uutta heti kun mahdollista vai uskaltaako leikkiin lähteä heti uudestaan jos tuleekin perään toinen keskenmeno. Olen aina ajatellut, että raskautuminen olisi omalla kohdalla vaikeaa, mutta en jotenkaan pelännyt keskenmenoa ennen plussatestiä. Tällä hetkellä tuntuu ihan älyttömältä, millainen vyyhti tämä keskenmeno on. Jotenkin ajattelin, että se vuotaisi pari viikkoa ja kaikki olisi taas normaalisti, mutta mun keho ei todellakaan näytä olevan sitä mieltä ja hitsi kuinka oon harmistunut.
 
Kiitos osanotosta. Ja @truudy ja @hill4 kiitos myös tiedoista! Mulla vuoto jatkuu yhä yli kuukauden jälkeen eikä näytä edes parhaillaan vähenevän, jomottelut ovat jatkuneet satunnaisesti ja muutaman kerran tullut hyytymiäkin vaikka keskenmenosta on jo aikaa...Taidan siis soitella ensi viikolla kunnalliselle ja kitistä itselleni ajan tarkistukseen tai sitten menen yksityiselle.

Sulla onkin käynyt @truudy kurjasti, kun oot joutunut kokemaan noin monta epäonnistunutta raskautta. Ihanaa kun kuitenkin oot toiveikas ja siten positiivisella mielellä :) Täytyy itsekin muistaa vaan olla toiveikkaana kun joskus taas raskautuu.

Hurjasti onnea plussanneille :) ja paljon tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Itsellä turhautuminen on kova, kun vuoto ei vaan hellitä ja ympärillä monet yrittää vauvaa tai on plussannut ja itse vaan jumittaa nyt paikallaan. On niin ristiriitainen olo siitäkin, että haluaako lähteä yrittämään uutta heti kun mahdollista vai uskaltaako leikkiin lähteä heti uudestaan jos tuleekin perään toinen keskenmeno. Olen aina ajatellut, että raskautuminen olisi omalla kohdalla vaikeaa, mutta en jotenkaan pelännyt keskenmenoa ennen plussatestiä. Tällä hetkellä tuntuu ihan älyttömältä, millainen vyyhti tämä keskenmeno on. Jotenkin ajattelin, että se vuotaisi pari viikkoa ja kaikki olisi taas normaalisti, mutta mun keho ei todellakaan näytä olevan sitä mieltä ja hitsi kuinka oon harmistunut.
Konvehtirasia: osanottoni keskenmenoon ja tervetuloa saamaan tukea! Hakeudu tarkastukseen, ei kuulosta enää normilta 4vkon vuoto ja hyytymät päälle..

On: uskokaa tai älkää mutta bongasin tänään luomuoviksen!!! Siis luomuoviksen!! Muistatteko kun sanoin 2vko sitten että mulle tuli luomumenkat mitä ei oo tapahtunut tyyliin 4vuoteen? No nyt perään tulee luomuovis ja tämä tapahtunut myös viimeksi tyyliin 4v sitten.. En oikein tiedä mitä sanoa ja uskoa.. Loppuviikosta lääkärin tapaaminen jatkohoidosta, katsotaan mitä lekuri tuumaa näistä luomumenkoista ja luomuoviksesta jos sieltä mitään munasoluu irtoa..
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Sain tänään ovistestiin tummimman viivan tähänmennessä.Olen ihan alottelija noiden testien kanssa joten kysynki että kuinka tumma viiva on kun se on tummimmillaan? Mietin vaan kun eilen kävi petipuuhissa vähän hassusti:whistle: Kaavinnasta laskien kp 18 menossa nyt.
 
Oman navan tuijottelua, tänään kp 29/30 ja eilen illalla ja tänään aamulla bongattu ovislimaa :OTikuttanut en tässä kierrossa, enkä oletetun oviksen aikaan bongannut tavanomaisia limoja. Mulla aina ollut kellontarkka kierto, mutta voiko tosiaan ovis heittää kahdella viikolla, vai mitä ihmettä nää limat on :D
Menkkojan odotan kuitenkin alkavaksi ylihuomenna
 
Omaanapaa täälläkin.Eilen siis ovistestissä tummahko viiva.Tänään on yhtä tumma kun tarkistusviiva.Eli nyt ainakin suunnilleen tiedän että kroppa toimii ja osaa loppukuusta odotella menkkoja..ellei sitten tuo pikku petiäksidentti muuta suunnitelmia.
 
Liityn joukkoon, viikko sitten meni kesken neljä päivää aiemmin plussattu raskaus. Yhtenä päivänä tuli haalean ruskeaa vuotoa, seuraavana päivänä veritulva ja kolmantena päivänä alkoi rauhoittua. Sittemmin ei ole vuotanut. Tänään kävin lääkärissä, jossa en tullut yhtään viisaammaksi olenko raskaana vai en. Päätin sitten kotona tehdä raskaustestin, enkä ole enää raskaana. Laskenko nyt kiertoa ekasta km-vuotopäivästä? Kuinka nopeasti teillä on menkat tullut km:n jälkeen?
 
Oman navan tuijottelua, tänään kp 29/30 ja eilen illalla ja tänään aamulla bongattu ovislimaa :OTikuttanut en tässä kierrossa, enkä oletetun oviksen aikaan bongannut tavanomaisia limoja. Mulla aina ollut kellontarkka kierto, mutta voiko tosiaan ovis heittää kahdella viikolla, vai mitä ihmettä nää limat on :D
Menkkojan odotan kuitenkin alkavaksi ylihuomenna
Mulla on joskus tullut ovislimaa ennen menkkoja, mitä kanssa ihmettelin. En tikuttele ovista niin en tiedä oisko voinut olla toinen ovis mutta raskaana en sitten ollut.
 
@heikura79 luin eka väärin,mutta siis, olispa mukava "äksidentti" jos niin kävisi :)

@Norway pahoittelut ja voimia :(. Mä laskin kiertoa siitä päivästä kun alkoi kunnolla km vuoto. Km kierto oli mulla muistaakseni 35 päivää kun normikierto 29-30pv, eli venyi vain hiukan. Mulla siis km rv 8 ja kesken oli mennyt tod.näk jo rv 5 noin
 
@heikura79 luin eka väärin,mutta siis, olispa mukava "äksidentti" jos niin kävisi :)

@Norway pahoittelut ja voimia :(. Mä laskin kiertoa siitä päivästä kun alkoi kunnolla km vuoto. Km kierto oli mulla muistaakseni 35 päivää kun normikierto 29-30pv, eli venyi vain hiukan. Mulla siis km rv 8 ja kesken oli mennyt tod.näk jo rv 5 noin
No en tiedä miten tuohon suhtautua kun tosiaan oli tarkotus odottaa ne menkat.Äsken navetalla iski tajuton alavatsakipu.En koskaan ole kärsinyt oviskivuista,mutta oletan että tämä on nyt sitä.Saapa nähdä kuinka tässä nyt käy(n)
 
Heipähei

Pahoittelut uusille tulijoille ja pikaista plussaa kaikille.

Täällä kkm:n jälkeen kp 28. Viime to todettiin istukkaa jääneen kohtuun edelleen. Tämä pitäisi poistaa tähystysleikkauksella nukutuksessa parin
 
viikon kuluttua. Ultrassa näkyi, että olin vasta ovuloinut, joten nyt ehkä dpo 9. Vaikka raskautuminen nyt on epätodennäköistä mietityttää kun on aika kosteat olot alakerrassa. Ihan tuntuu et on alkanut vuoto kun valkkaria hulahtaa. Himppu verta on tuhrun seassa välillä.
 
viikon kuluttua. Ultrassa näkyi, että olin vasta ovuloinut, joten nyt ehkä dpo 9. Vaikka raskautuminen nyt on epätodennäköistä mietityttää kun on aika kosteat olot alakerrassa. Ihan tuntuu et on alkanut vuoto kun valkkaria hulahtaa. Himppu verta on tuhrun seassa välillä.
Siis hetkinen,ymmärsinkö oikein että vaikka kohdussa on edelleen tavaraa niin ovulaatio tuli silti??
Itselle ei uutta,tuskaista odottelua..
 
täällä kp 3 eilen alotettu greippimehulla ja vehnänalkioöljyllä (on muuten ihan hirveetä kuraaa :poop::poop::poop:) uuden kierron buustaus, ja tähän kiertoon aattelin tikuttaakin! Saas nähdä kuinka korkealta sitä tullaan taas ryminällä alas kuukauden päästä.. :whistle:
 
Täällä olis dpo2.. Sain ovulaation jopa tikutettua ja näköjään 24 tuntia plussasta menee ovulaatioon mulla mutta ei hyvää ilman huonoa eli ovis tapahtui oikealta puolen ja sen puolen munatorvi on poistettu kohdunulkoisen takia.. Eli tuskin tulee vieläkään raskautta vaikka sanotaan että vasen puoli voi napata oikealta munasolun mutta ei mulla sellasta tuuria ole :( viime kierrossakin ovis tuli oikealta puolelta.. Vasen puoli varmaan tekee vaan kystia.. On tää elämä niin..........! Voi kun vois päästä suoraan sinne ivf-hoitoon ilman monen kuukauden tutkimuksia ja odotuksia ja inseminaatioita.. Ei riitä voimat niihin..
 
Pahoittelut ja tervetulotoivotukset uusille!

Mulla on aika synkkä mieli tämän kierron suhteen. Kerrankin olin toiveikas, kun tuntui kaikenlaisia outoja tuntemuksia ja seksiä oli oviksen aikoihin ja positiivisella mielellä olin aivan tähän aamuun saakka. Lämmöt romahti joten menkat alkaa huomenna.. Nyt menossa dpo14. En ymmärrä miksi, oi miksi!, sitä antaa toivon nousta kun sitten saa tipahtaa niin korkealta. Luulis että tämän neljän vuoden yrityksen aikana olis jo oppinut painamaan leukansa rintaan. Mutta ei. Tyhmä sitä täytyy olla.
 
Siis hetkinen,ymmärsinkö oikein että vaikka kohdussa on edelleen tavaraa niin ovulaatio tuli silti??
Itselle ei uutta,tuskaista odottelua..
Joo juuri näin. Istukkaa on edelleen ja siinä reipas verisuonitus, mut myös normaali limakalvo lähtenyt muodostumaan ja ovulaatio ultralla todettiin. Oviskipuja oli maaanantaina pari viikko sit, et huomenna vissiin pitäs menkkojen alkaa. Jomotustakin on ollut jo pari päivää, mut ei mitään muuta vuotoa kun ihan mahdottoman paljon valkkaria, ihan klimppejä ja venyvää :confused:
 
Moikka.täältä uusi liittyisi "valitettavasti" joukkoonne. Viimeviikolla np ultrassa todetty sikiön menehtyneen viikkojen 12-13 vaihteessa,päivän pari ennen ultraa . Vu viikolla 9 kaikki hyvin. Oireeton kkm. Lääkkellinen tyhjennys aloitettu ja toiminut,toivottavasti. Mitään kontrolleja ei minullekkaan annettu (helsinki) nyt vissiin sit vain odotellaan ja toivotaan parasta että ei pitkity. Luin ketjun ja ymmärsin vuodon normaalisti kestävän n.3viikkoa ja sitten menkat 3viikon sisään siitä...eli vielä saumat 2017 vauvaa,tämä tähtäimessä ...tapahtunut on ollut henkisesti kova pala ja nyt toipumista auttaa se että uudestaan lähdetään yrittää. Sekavat on tunteet kuitenkin,mm innosunut mutta pelottaa! Mulla yksi kkm 1/12 enkä muista yhtään vuotoja yms mutta kuopus tärppäsi 4/12...kaksi lasta entuudestaan jotka kyllä henkireikiä miehen ohella ❤

No mutta nyt täällä ja katse eteenpäin ja odotellaan. Plussia ja että ne myös pysyyy toivon kaikille!terkuin Bea.S
 
Moikka.täältä uusi liittyisi "valitettavasti" joukkoonne. Viimeviikolla np ultrassa todetty sikiön menehtyneen viikkojen 12-13 vaihteessa,päivän pari ennen ultraa . Vu viikolla 9 kaikki hyvin. Oireeton kkm. Lääkkellinen tyhjennys aloitettu ja toiminut,toivottavasti. Mitään kontrolleja ei minullekkaan annettu (helsinki) nyt vissiin sit vain odotellaan ja toivotaan parasta että ei pitkity. Luin ketjun ja ymmärsin vuodon normaalisti kestävän n.3viikkoa ja sitten menkat 3viikon sisään siitä...eli vielä saumat 2017 vauvaa,tämä tähtäimessä ...tapahtunut on ollut henkisesti kova pala ja nyt toipumista auttaa se että uudestaan lähdetään yrittää. Sekavat on tunteet kuitenkin,mm innosunut mutta pelottaa! Mulla yksi kkm 1/12 enkä muista yhtään vuotoja yms mutta kuopus tärppäsi 4/12...kaksi lasta entuudestaan jotka kyllä henkireikiä miehen ohella ❤

No mutta nyt täällä ja katse eteenpäin ja odotellaan. Plussia ja että ne myös pysyyy toivon kaikille!terkuin Bea.S
Voi sua! Toivotaan että toipuminen sujuu hyvin!! Tää palsta on hyvä tuki! Vaikkei tänne kenenkään toivoisi joutuvan!
 
Voisin minäkin liittyä tänne:
Meillä todettiin viikolla 10+6 13.12. keskeytynyt keskenmeno, sikiön kehitys lakannut 8+3. 15.12 tehtiin lääkkeellinen tyhjennys- sairaalassa, pyörtyilin ja kaikki meni päin honkia, mutta tyhjennys onnistui.
4vko keskeytyksestä hgg 19. testi nega 4vko keskeytyksestä.
Yli 5 viikkoa keskeytyksestä ja jälkivuotoa edelleen :(
viimeviikolla vuoto muuttui runsaaksi veriseksi, 3 viikkoa edeltäneen ruskea tuhruvuodon jälkeen, onko nämä nyt kuukautiset?
Eilen jo ei tullut mitään vuotoa, kunnes tuli limainen verihyytymä ja vuoto runsastui taas.. Alan olla kurkkuani myöten täynnä tätä vuotoa.. Milloin pääsee taas yrittämään uudelleen?
Historiaani sen verran että kolmatta lasta kuumeillaan, minä 29v ja mies 34v.

1. raskaus onnistui, syntyi tyttö 12/06
2 raskaus alkuraskauden km 5+ 11/08
3. raskaus raskauden keskeytys- sikiö poikkeavuus rv 13 02/09
4. raskaus onnistui, syntyi poika 02/10
5. raskaus, kkm rv 11 12/16

Pia
 

Yhteistyössä