kielikorun omistajat HUOMIO!!!

ei sattunut, tietty vähän epämukavaa se oli. mutta ei kauaa kestänyt.

mulle ei ole tullut mitään haittoja sen jälkeen kun turvotuksen hävittyä vaihdoin oikean kokoisen korun paikalleen. kaverilla on liian iso ja se hakkaa koko ajan hampaisiin ja tekee puheesta vähän sössöttävää.
 
TheUnforgiven
siis laittaminen ei satu yhtään..sekin riippuu ihan henkilöstä mutta useimmilta olen kuullut ettei tuntunut kuin pieni nipistys..mutta laiton jälkeen alkaa kamala säärky ja kieli turpoaa..sen vuoksi puhuminenkin saattaa olla sössötystä..kurkku tuli tosi kipeeksi ja kieli tietty..ei voinut syödä kun jotain soppia/litkuja..se kipu oli laittaimisen jälkeen pahin..mutta kaikkea sitä on kestänyt..en enää kyllä laittaisi..haittoja..en tiedä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kielikorut on kyllä :p
en oo vaan ite vielä uskaltanu laittaa ku mun mielestä kaikilla mun tuntemilla kielikorun omistavilla on jonkinsortin ässä vika :whistle:

en yleistä :saint:
mulla ei ole. mutta mulla on päässä vikaa.
mä arvasin että tähän tulee heti joku jolla ei ole,siksi laitoinki että en yleistä ;)
mun mielestä vaan selkeesti puheesta kuulee jos typillä on kielikoru =)
mutta kyllä mä iteki haluisin silti,ei mun puhe niin täydellistä oo ilman koruakaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
sattuuko laittaminen, mitä haittoja siittä voi olla, kertokaa ihan kaikki mahollinen!! :)
ooks ihan aikusten oikeesti laittamassa? :xmas:
no mä oon jo monta monta vuotta aatellu että pikkusen ois siisti sellanen... mutta kun en uskalla!!! lähemmä yhessä laitattaan?! :whistle: joo!!
:eek: ai yhessä...
Yks ei uskalla ottaa yksin :whistle: :LOL: B)
 
vieras
Kipu riippuu ihan omasta kipukynnyksestä,itsellä ei juuri sattunut.Suosittelivat laiton jälkeen välttämään puhumista,tupakointia ja siideriä/kaljaa.Aluksi joutui syömään soseita/liemiä,mutta n.viikossa parani.Toisilla kieli turpoaa enemmän,kuin toisilla.Itsellä ei turvonnut kovin paljon.Ennenkuin kävin laitattamassa lyhyemmän korun,liian pitkä koru hankasi alahampaiden taa ja jäi ikävästi purressa hampaitten väliin-siitä muistona miltei puoliksi lohjennut hammas.
Kaiken jälkeen kuitenkin voin suositella kielikorun ottamista.
Itse en luopuisi mistään hinnasta omastani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kielikorut on kyllä :p
en oo vaan ite vielä uskaltanu laittaa ku mun mielestä kaikilla mun tuntemilla kielikorun omistavilla on jonkinsortin ässä vika :whistle:

en yleistä :saint:
mulla ei ole. mutta mulla on päässä vikaa.
mä arvasin että tähän tulee heti joku jolla ei ole,siksi laitoinki että en yleistä ;)
mun mielestä vaan selkeesti puheesta kuulee jos typillä on kielikoru =)
mutta kyllä mä iteki haluisin silti,ei mun puhe niin täydellistä oo ilman koruakaan :LOL:
se on totta että jotkut, joilla on liian pitkä se koru, sössöttää tosiaan. kun ei voi käsittää miksei korua voi vaihtaa sopivan kokoiseen...

 
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
sattuuko laittaminen, mitä haittoja siittä voi olla, kertokaa ihan kaikki mahollinen!! :)
ooks ihan aikusten oikeesti laittamassa? :xmas:
no mä oon jo monta monta vuotta aatellu että pikkusen ois siisti sellanen... mutta kun en uskalla!!! lähemmä yhessä laitattaan?! :whistle: joo!!
:eek: ai yhessä...
Yks ei uskalla ottaa yksin :whistle: :LOL: B)
no en :ashamed: kait :ashamed: mut kato...olishan se aika siisti!!! sitäpaitsi..sä et tullu sillon laittaan tatskaa, ni tuut nyt sit laittaan kieli koru :whistle: :D mä muuten tahtosin jo toisen tatskanki..hmm..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
sattuuko laittaminen, mitä haittoja siittä voi olla, kertokaa ihan kaikki mahollinen!! :)
ooks ihan aikusten oikeesti laittamassa? :xmas:
no mä oon jo monta monta vuotta aatellu että pikkusen ois siisti sellanen... mutta kun en uskalla!!! lähemmä yhessä laitattaan?! :whistle: joo!!
:eek: ai yhessä...
Yks ei uskalla ottaa yksin :whistle: :LOL: B)
no en :ashamed: kait :ashamed: mut kato...olishan se aika siisti!!! sitäpaitsi..sä et tullu sillon laittaan tatskaa, ni tuut nyt sit laittaan kieli koru :whistle: :D mä muuten tahtosin jo toisen tatskanki..hmm..
Mie melekein arvasin että otat tuon tatska homman esille :kieh: Mullahan oli hyvä ja pätevä syy miks en tullu :whistle: ;)
 
kait se on aika yksilöllistä =) Mulla ei ees kieli turvonnu paljo yhtään ja seuraavana päivänä oli "normaali" mut sit taas kaveril oli varmaan viikon turvoksissa,hyvä kun puhuu pysty :D

Nyt kun on välillä ottanu sitä pois,ni sillo en osaa puhuu yhtään,ollu jo niiiiiin kauan
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
pystyykö sen korun sitte ite vaihtaan lyhempään?vai pitääkö käydä vaihdattaan liikkeessä?
voit vaihtaa..itse..mutta liikkeessä vaihtavat ensimmäisen pinempään/lyhempään ja ilmaiseksi..
 
laitto ei sattunu,oli vaa höntti olo. turpos ja kaverit nauro sössötykselle. mehukeittoja söin ja ekat "kiinteet" oli vaikeita kun purin korua. muuta ongelmaa ei ollu mutta jauhoin sitä ja jouduin hammaslääkäriin kun lohkes pala hampaasta. ja suuseksi ei tänkans onnistunu... :D nyt se on pois,6 vuotta oli mulla.
 

Yhteistyössä