Kohta mä lähen

Oi veljet, miten hienon kuvan olitkin löytänyt :)!

Ihanaa sinistä taivasta ja lentokoneen jättämää valkoista "kirjoitusviivaa"....toihan on aivan täydellinen otos; täynnä seikkailunmakua, reissunpoltetta, malttamattomuutta sekä sitä onnellisuutta kun on jälleen uusien kokemuksien edessä :)

Ihanaa, nautinnollista reissua sulle ja koko reissuporukallesi :)!
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Spencer Hastings
Tuli myös tänään katseltua ja haaveiltua, kun meidän hoodeilla pörrää sekä matkustajakoneita, että harrastelentäjiä. Huomiseksi sain vihdoin passiajan ja tarkoitus olisi käydä kaupunkilomalla lokakuussa ja jossain auringossa alkuvuodesta. On jo yli vuosi kun viimeksi olin matkailemassa muualla, ja se on ennätyksellinen aika, ja sen mukainen on olokin.

Hyvää matkaa ja lomaa teille!
 
Oi veljet, miten hienon kuvan olitkin löytänyt :)!

Ihanaa sinistä taivasta ja lentokoneen jättämää valkoista "kirjoitusviivaa"....toihan on aivan täydellinen otos; täynnä seikkailunmakua, reissunpoltetta, malttamattomuutta sekä sitä onnellisuutta kun on jälleen uusien kokemuksien edessä :)

Ihanaa, nautinnollista reissua sulle ja koko reissuporukallesi :)!
Hassuinta on se, että oli niin kirkasta etten nähnyt edes missä tuo lentokone menee. Summassa otin kuvan. Kiitos, kyllä me meinataan nauttia
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
syksylläsitte
Voih mikä kuva...Nyt vahvistu matkakuume entisestään oon kans katsellu lentokoneita ja miettiny että minnehän nuo onnekkaat on matkalla:( täällä ku katsoo pihalle, näkymä on tuulinen ja harmaa :( Tänään piti olla aurinkoista vaan eipäs ylläri pylläri ollutkaan. Nauttikaahan reissusta :)
 
Voih mikä kuva...Nyt vahvistu matkakuume entisestään oon kans katsellu lentokoneita ja miettiny että minnehän nuo onnekkaat on matkalla:( täällä ku katsoo pihalle, näkymä on tuulinen ja harmaa :( Tänään piti olla aurinkoista vaan eipäs ylläri pylläri ollutkaan. Nauttikaahan reissusta :)
Voi ei :( Missä päin asut? Etelässä on ollut aivan ihana päivä
 

Yhteistyössä