Koiralle valkosipulia. Kyntenä, jauheena vai missä muodossa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";26358115]Meidän koirat on niin ahneta, että ne syö vaikka pieniä kiviä. :) Ruokaan sekotettuna uppoaa ihan helposti.[/QUOTE]

Juu kyllä meidänkin koira on ahne, mutta haistaa kaikki piilotetut jutut - joten matolääkkeistä lähtien pitää työntää kaikki suoraan kurkkuun jos meinaa alas saada. :D
 
Samaa olen itsekin pohtinut. Itse tyydyin kuitenkin kalliiseen Bayvantic-ratkaisuun.
Enpä riskeerannut näin näyttelyn alla sitä, että muutenkin hoikahko koira laihtuisi vielä entisestään kun ruoka ei kelpaa.
 
Viimeksi muokattu:
naurattaa
[QUOTE="aloittaja";26358156]Työntämällä kurkusta alas :)[/QUOTE]

okei :) mun koira tukehtuis jos työntäisin sille valkosipulin kynnen kurkkuun, kun sattuu olemaan chihu :)
ihan pikkuista hitusta valkosipulijauhetta ei ruoassa ehkä huomais, mut niin pienestä määrästä ei kyllä sitten ole mitään hyötyäkään varmaan.
 
"aloittaja"
okei :) mun koira tukehtuis jos työntäisin sille valkosipulin kynnen kurkkuun, kun sattuu olemaan chihu :)
ihan pikkuista hitusta valkosipulijauhetta ei ruoassa ehkä huomais, mut niin pienestä määrästä ei kyllä sitten ole mitään hyötyäkään varmaan.
Pilkon sen kynnen pienemmiksi paloiksi ja sitten pistelen kurkusta alas.
Hyvin antaa laittaa :)

Mites jos sinäkin pienisit sen kynnen ja sit pikku paloinan pistelet menemään kurkusta alas?
 

Yhteistyössä