Kokemuksia laihdutusvalmisteista?

  • Viestiketjun aloittaja ex-alli
  • Ensimmäinen viesti
ex-alli
Olen ollut dieetillä elokuun puolivälistä asti ja kiloja pudonnutkin yhden vaatekoon verran. Ostin eilen XLS Medical- tabletteja vauhdittamaan painon pudottamista. Illalla söin ruisleipää, tomaattia ja lämminsavulohta. Yöllä heräsin pieneen vatsakouristeluun, jota seurasi täydellinen suolen tyhjennys.

Tänä aamuna aamupalan jälkeen otin seuraavan satsin ja lounaan jälkeen seuraavan. Mitään tuntemuksia ei ole tullut. Välipalaa ei ole tehnyt mieli, pelkkä kahvikin tökki vähän.

Onkohan valmisteella mitään tehoa, jos ylimääräisiä tuntemuksia ei tule?
 
ex-alli
:LOL:

Eivät laihdutuspillerit toimi mihinkään muuhun, kuin rahan nyhtämiseen helposti höynäytettäviltä typeryksiltä.
Nyt tältä helposti höynäytettävältä typerykseltä on pudonnut painoa kahdessa viikossa viisi kiloa XLS Medicalin avulla. Ilman Medicalia viiden kilon pudotus vei seitsemän viikkoa. Ja syönyt olen koko ajan saman verran.

Olen tosi tyytyväinen (y)
 
ex-alli
Kaksi viikkoa taas syöty XLS:ää ja paino putosi kaksi kiloa. Nyt yhteispudotus 15 kiloa elokuun puolesta välistä asti. Viimeisenä kahtena viikkona olen korvannut lounaan kevyellä salaatilla, mutta ei näköjään vaikuta mitenkään painon putoamiseen :( Eilen illalla söin kermaperunoita ja voi jessus, miten piti ravata yöllä vessassa :LOL:
 
Ite alotin eilen tän tuotteen . Tarvin lisä apua laihtumiseen,mulla ei nyt mitkään jumpat ja lenkkeilyt oo kovinkaan mahollista.

Ite oon kyl aina saanu nutraamalla tai rasvasieppareilla painon laskeen. On sitten ollu raskaukdia siinä välissä ja paino noussut,nyt taas karistellaan raskaus kiloha pois :)

Tää xl s tuote mulle uusi. Mut kaippa ne on samaa ku allit ja orlistat sanfoz tuotteet ? Tosin nää sxl on hyvänmakusiakin ! Käytän sitä jauhetta
 

Yhteistyössä