Kommentoi palstauudistusta

Onko tästä tullut joku hommaforumin jatke? Kolmasosassa ketjuista uusnatsit huutaa "mamu mamu moku suvis hyysäri neekeri vihervassari raiskaus mamu moku". Joskus muinoin näiden SS-koppalakista haaveilevien peräkammaripoikien viestit eivät juuri uineet omien forumeidensa ulkopuolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
LaMamanMorbid
Tää palsta on tällaisenaan harvinaisen vastenmielinen. Tää muutos on tapahtunut n. 1-2 vuodessa ja todellakin, turhalta tuntuu koko palstalla oleskelu. No joo, karavaani kulkee tasan siihen suuntaan minne sen annetaan kulkea. Mut onneks karavaanista voi jättäytä pois. Aika liittyä toiseen sirkukseen.
 
Dechs ja MamaMorbid puhuu tossa kyllä asiaa.

Keskustelupalsta profiloituu keskusteluketjujensa perusteella. Perhelehden keskustelupalstan ei kannata päästää itteään profiloitumaan hommaforumilta karanneiden tai sieltä poispotkittujen perseilypalstaksi.
 
vierailija
Onko tästä tullut joku hommaforumin jatke? Kolmasosassa ketjuista uusnatsit huutaa "mamu mamu moku suvis hyysäri neekeri vihervassari raiskaus mamu moku". Joskus muinoin näiden SS-koppalakista haaveilevien peräkammaripoikien viestit eivät juuri uineet omien forumeidensa ulkopuolelle.
Nämä häiriköt eivät edes yritä keskustella, koettavat vaan mainostaa täällä Mitävittua-lehteä.
 
Mua hämää edelleen tuo lila-harmaa palkki tuossa sivun yläreunassa jossa näkyy myös nikki, kirjekuori ja lippu.
Kyllä mä nyt nikkini tiedän ilman että se pitää koko ajan mulle näkyä ja hälyistäkin tulee ruudulle ilmoitus. Jos ei tulisi, näkeehän sen kun sivun päivittää/vaihtaa.

Riittäisi kun se pysyis tuolla piilossa/sivun yläreunassa kun sivua rullaa alas. Vie turhaa tilaakin sivusta tuollanen 2 sentin palkki.
 
vierailija
Dechs ja MamaMorbid puhuu tossa kyllä asiaa.

Keskustelupalsta profiloituu keskusteluketjujensa perusteella. Perhelehden keskustelupalstan ei kannata päästää itteään profiloitumaan hommaforumilta karanneiden tai sieltä poispotkittujen perseilypalstaksi.
Voisiko maahanmuuttokeskustelun laittaa omaan osioon? Ja muutenkin moderoida paremmin. Tällä hetkellä ihan mihin tahansa ketjuun saattaa lävähtää irtileikattuja päitä ja MitäVittua sivuston uhkaavia kuvia. Luen näitä ketjuja kotona ja isolta näytöltä. Lukeminen on vähentynyt, koska en halua lasteni näkevän näitä yllätyksiä.
 
vierailija
Nuo "ihmisvarmistusten" sanalliset varmistukset ovat täysin mahdottomia lukea. Ei saa mitään selvää, kirjaimet niin lysyssä ja vinossa ja joutuu miettimään, kirjoitetaanko yhteen vai erikseen jne.
Ei jaksa enää. Pitäkää palstanne.
 
Kysytään nyt vielä, vaikkei kukaan vastaakaan.
Onko aikomustakaan saada takaisin niitä kahta asiaa, jotka joskus toimivat, eli a) ketjun eteen merkki, että siinä on minun viestejäni ja b) ketjun alun näyttäminen kun kursorin vie otsikon päälle. Koska tbh, ne on ainoat syyt miksi olen tänne joskus rekisteröitynyt...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mua hämää edelleen tuo lila-harmaa palkki tuossa sivun yläreunassa jossa näkyy myös nikki, kirjekuori ja lippu.
Kyllä mä nyt nikkini tiedän ilman että se pitää koko ajan mulle näkyä ja hälyistäkin tulee ruudulle ilmoitus. Jos ei tulisi, näkeehän sen kun sivun päivittää/vaihtaa.

Riittäisi kun se pysyis tuolla piilossa/sivun yläreunassa kun sivua rullaa alas. Vie turhaa tilaakin sivusta tuollanen 2 sentin palkki.

Aika vähän näihin komentteihin ylläpito enää mitään vastailee :unsure:

Tuo sivun pomppiminen on ärsyttävää. Sivut vois myös latautua nopeammin. Useimmiten kestää ja kestää.

@admin
 
Tänne tarvittaisiin ehdottomasti enemmän modeja ja moderointia.

Rekisteröitymispakko ei olis huono idea myöskään. Se kun palsta on täynnä pelkkää haukkumista ja mamujuttuja tekee tästä kuolleen. Toinen vaihtoehto on että moderointi kokonaan pois, varmenteet pois ja täysi villilänsimeininki kehiin. Sitten tämä ei kyllä enää ole kaksplus vaan joku kolmionappaajien palsta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Tänne tarvittaisiin ehdottomasti enemmän modeja ja moderointia.

Rekisteröitymispakko ei olis huono idea myöskään. Se kun palsta on täynnä pelkkää haukkumista ja mamujuttuja tekee tästä kuolleen. Toinen vaihtoehto on että moderointi kokonaan pois, varmenteet pois ja täysi villilänsimeininki kehiin. Sitten tämä ei kyllä enää ole kaksplus vaan joku kolmionappaajien palsta.
Sinun läsi se lävähtää ruutuun joka jumalan keskustelussa!!
Ps. Kiva selfie, noin niinku nelikybäseks.
 

Yhteistyössä