Kommentoi palstauudistusta

Ja se toiminto takaisin, millä näkee viestin alun avaamatta sitä. Se oli tosi hyvä ominaisuus!

Plussaa siitä, että näen mihin ketjuihin olen kirjoittanut toisin kuin edellisen palstauudistuksen aikaan.
Vinkki: "Plussaa siitä" ei ollut kehoitus poistaa sitä ainoaa hyvää asiaa, mikä tässä nyt vielä oli jäljellä.

Viime vuosina ne ajat kun täällä on viitsinyt olla, on olleet huomattavasti vähemmällä kuin ne toiset ajat. Heti kun palsta jotenkuten toimii, jonkun mielestä se pitää heti muuttaa ja taas on kaikki ihan suolesta ties kuinka kauan. MIKSI??

Olen nyt pari kertaa poistanut ruksin kohdasta "näytä paikallaolosi". Edelleen toi valo vilkkuu, vai näkyykö se mahdollisesti vain mulle itselleni, siltä varalta että unohdan missä olen?
 
Onko todellakin niin, että ylläpitoa ei kiinnsota tuo kerhoasia lainkaan tai että ylläpito vastaa vain helppoihin kysymyksiin. Useampikin henkilö on kritisoinut kerhojen äkillistä katoamista, mutta yhtään kommenttia aiheesta ei ole saatu ylläpidon taholta. Myöskään aihetta koskeviin sähköposteihin ei vastata. Eipä anna hyvää kuvaa Kaksplussan (netti)toimituksesta.
 
Mä en ainakaan mun iPadilla saa korjattua kirjoitusvirheitä vanhaan malliin, eli että viedään kursori keskelle tekstiä. Nyt pitää poistaa koko teksti ennen sitä kirjoitusvirheen kohtaa.

Ja nää hymiöt on ihan tylsiä, entiset takaisin.
 
Onko kirjoittaminen muilla jotakin hirveän hidasta? Mulla tulee teksti ihme viiveellä tohon näytölle?
Täällä sama juttu ja lisäksi palstaa selaillessa joutuu pysähtelemään vähän väliä useiden sekuntien ajaksi, jotta viesteistä saa mitään selvää. Eli siis pikselimössöä on. Näin on varsinkin tällee mobiilia käyttäessä ja silloin jos on joku liikkuva hymiö tai online-valo avatarissa. Ei tee enää mieli käydä täällä, kun koko palsta tökkii... Miinusta myös siitä että (ainakin mobiilissa) vastauslomake kaiken mainos ja muun härpäkkeen alapuolella piilossa. Muutamana kertana ollut kokonaan kateissa :D
 
Miksei etusivulla voi lukea ketjun alkua viemällä hiiren otsikon päälle? Eikö oo enää luetteloa omista kirjoitetuista kommenteista? Jos on, mistä sen löytää? Miksei ilmoituksissa näy mitä viestiä ollaan tykätty/siteerattu?
Värimaailma on kamala ja uudet hymiöt ihan syvältä. Teksti tulee kamalalla viiveellä ja sivu jumittaa ja lataa ihan helvetin hitaasti.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Miksei etusivulla voi lukea ketjun alkua viemällä hiiren otsikon päälle? Eikö oo enää luetteloa omista kirjoitetuista kommenteista? Jos on, mistä sen löytää? Miksei ilmoituksissa näy mitä viestiä ollaan tykätty/siteerattu?
Värimaailma on kamala ja uudet hymiöt ihan syvältä. Teksti tulee kamalalla viiveellä ja sivu jumittaa ja lataa ihan helvetin hitaasti.
Ainakin niin onnistuu että viet hiiren tuon nikkisi päälle tuolla oikeassa yläkulmassa, sitten avautuu laatikko ja siitä laatikosta kun klikkaat nikkiäsi, pääset omaan profiiliisi ja sieltä katsoon viestejäsi.
 
Kun kerran oli pakko uudistaa niin minkä ihmeen takia mukaan ei saatu PÄIVÄMÄÄRIÄ? Miksi ihmeessä vietin lähetysajankohdaas pitää lukea eilen, maanantaina, sunnuntaina tms. Miksi siihen ei voida laittaa päivämäärää. Helpompaa lukea ja seurata.
 
miten modeksi?
Miten päästä moderaattoriksi? Käyn usein nykyään palstalla, rasismi rehottaa. Mulla aikaa siivoilla törkyviestejä.

Olen hoitanut adminin virkaa jo menestyksekkäästi monessa "yhteisössä". Tämä ei liene olisi sen pahempi paikka.
 
Moni kaipaa kerhoja takaisin, niin että olisiko mahdollista saada kerhot takaisin ??? Palstan käyttäjiä voisi ylläpito kuunnella.
Ylläpito voisi myös vastata näihin kyselyihin. Kiitos.
 
  • Tykkää
Reactions: Nicke
Hei ja pahoittelut vastaustauosta. Kerhoista sen verran, että ne tosiaan poistuivat alustan vaihdon ja uudistuksen yhteydessä. Olemme todella pahoillamme, ettei palstalla ollut viesti ehtinyt tavoittaa kaikkia kevään aikana. Palstan kehitystyö kuitenkin jatkuu...
 
Hei ja pahoittelut vastaustauosta. Kerhoista sen verran, että ne tosiaan poistuivat alustan vaihdon ja uudistuksen yhteydessä. Olemme todella pahoillamme, ettei palstalla ollut viesti ehtinyt tavoittaa kaikkia kevään aikana. Palstan kehitystyö kuitenkin jatkuu...
suomennettuna huononnetaan lisää kaikin keinoin.
 
vitun evot
Voisitteko jo pellet poistaa ton oletusnimimerkin "vierailija" kun sitä ei vittu voi käyttää?!? Vitun rasittavaa joka kerta pyyhkii se siitä hevonvittuun. Miettikää ku tänne tulee uutta porukkaakin, nii ne varmaan luulee et niiden täytyy rekisteröityä kun se herjaa sitä nimimerkkiä? Vittu.
 
Profiililaatikon otsikosta "Omat viestini" saa näkyviin mitä ilmeisimmin 200 ensimmäistä palstalle lähetettyä viestiä TAI satunnaisotannalla viestejä vuodelta 2010. Ei siinä, hauskahan noita arkistojen aarteita on selailla, mutta ne viimeisimmät vastaukset olisivat kenties relevantimpia. Jos ei voi saada kaikkia viestejä haettua.
 

Yhteistyössä