Kommentoi palstauudistusta

Mulla oli tullut kesäkuun alussa s.postiin tällainen.
Viestissä oli joku linkki mutta mun ei tarvinnut tehdä mitään kun kirjautuminen onnistui normaalisti. Tuonkin viestin huomasin vasta joskus kesäkuun lopussa :D

famipala, salasanasi uusitaan foorumilla Kaksplus keskustelu kun klikkaat allaolevaa linkkiä. Uusi salasana lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Jos et ole pyytänyt tätä toimintoa tehtäväksi, älä huomioi tätä viestiä.

Kiitoksia.
Kaksplus keskustelu


Mutta en ymmärrä miksi ylläpito ei vastaa näihin mitään kun moni kuitenkin ihmetellyt ettei pääse kirjautuun ja on pitänyt tehdä uusi nikki.
 
vierailija
Mulla oli tullut kesäkuun alussa s.postiin tällainen.
Viestissä oli joku linkki mutta mun ei tarvinnut tehdä mitään kun kirjautuminen onnistui normaalisti. Tuonkin viestin huomasin vasta joskus kesäkuun lopussa :D

famipala, salasanasi uusitaan foorumilla Kaksplus keskustelu kun klikkaat allaolevaa linkkiä. Uusi salasana lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Jos et ole pyytänyt tätä toimintoa tehtäväksi, älä huomioi tätä viestiä.

Kiitoksia.
Kaksplus keskustelu


Mutta en ymmärrä miksi ylläpito ei vastaa näihin mitään kun moni kuitenkin ihmetellyt ettei pääse kirjautuun ja on pitänyt tehdä uusi nikki.
Mulle ilmoitettiin ettei mun nimimerkkiä ole olemassakaan. :( Eli kai mä olen sitten vain kuvitellut olleeni täällä...
 
vierailija
Missä ne vanhat hymiöt viipyvät?? Mielestäni perinteiset kaksplus-hymiöt ovat olennainen osa tämän palstan omaleimaisuutta ja tunnelmaa, ja nyt kun ne on viety pois, niin tuntuu kuin koko palsta olisi menettänyt identiteettinsä. Ilman vanhoja hymiöitä tämä palsta ei enää tunnu ollenkaan samalta kuin ennen!

Ja tällä en tarkoita pelkästään sitä, että vanhat hymiöt on poistettu hymiövalikoimasta. Ehkä vieläkin suurempi ongelma nimittäin on se, että myös vanhojen (ennen palstauudistusta kirjoitettujen) viestien hymiöt ovat vaihtuneet uudenlaisiin. Tämä muuttaa monien viestien sävyä ihan perustavanlaatuisella tavalla. Ja periaatteen tasolla on muutenkin väärin, että ihmisten kirjoittamia viestejä mennään tällä tavalla ikäänkuin jälkikäteen muuttelemaan...
 
Ei oo vaikee arvata kuka sen rekkas... VINK VINK... "Yritin itteltäni pistää estolistalle nimimerkit vierailija, vierailija ja vierailija. Ei onnistu. Miksi ei?"
Toi arpa ei voita.

Mulla on tasan yksi nimimerkki jota käytän, enkä kirjoita "harmaana".

Silmissäni palsta siivoutuisi kummasti jos ei edes tarttis nähdä ainuttakaan rekisteröitymättä kommenttia.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Kävin just kurkkaamassa etusivua. Venäjänkielisten trollien lisäksi siellä oli "otatko suihin vai kakkoseen".

Jos rekisisteröitymispakolla palstalta häipyy tusina fakki- idioottia, niin se ei ole menetys.

Ainutkin tervejärkinen joka heidän vuokseen kyllästyy on.
 
Kurkkasin aamukännissäni etusivua.

plörtsyggh tai menkkapillu ei hirveesti otsikoina kiinnosta.

Tommoiset kyl tehokkaasti karkottaa jokaisen täysjärkisen.

Jos erehdyn kirjoittamaan jotain asiatonta, niin mulle saa laittaa vaik ikuisen bannin. Se on asiallista. Mut perseily perhelehden sivustolla on asia jota ei mun mielestäni tule sallia.
 

Yhteistyössä