Kontio vai Finnlamelli?

Olen ihastunut Kontiotalojen erääseen malliin, samantyylinen löytyy Finnlamellilta. Onko kellään kokemuksia kyseisistä talofirmoista? Laadusta? Haluamme kaksikerroksisen hirsitalon, käytännölliset sisäratkaisut menevät romantiikan edelle valinnassa.
 
Mekin katseltu hirsitaloa. Minkä hintaiseksi tullut teillä rakentaminen ja minkä valmistajan talo? Hyvä kuulla että mammutti tekee pohjan mukaan,pohja on nimittäin tiedossa mutta ulkonäöltä ei talo miellytä,mammutille siis käymään..
 
Meille tulee hirsiykkösten lamellihirsitalo..

Mammutista niin paljon pahaa kuullut, että ei kiitti.

Muuten, kyllä kait kaikki tehtaat tekee ihan millaiseen pohjaan asiakas haluaa. Ainakin meillä minä suunnittelin pohjan yhdessä erään tutun suunnittelijan kanssa... Ja nyt tällä viikolla mies alkaa sit koneistaan niitä hirsiä siellä tehtaalla :)
 
Älkää ihmetelkö jos hinnat pompsahtaa ykskaks kattoon... Muutamalta oon kuullu että ne nousee sopimuksen jälkeen jotenkin 'laillisesti' (puukauppojen tms takia) ihan hirveesti :/

En tiiä onko totta mutta nän väittivät :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Älkää ihmetelkö jos hinnat pompsahtaa ykskaks kattoon... Muutamalta oon kuullu että ne nousee sopimuksen jälkeen jotenkin 'laillisesti' (puukauppojen tms takia) ihan hirveesti :/

En tiiä onko totta mutta nän väittivät :eek:


Tiedä onko totta vai ei,mutta meillä ainakaan hinta muuttunut mihinkään kun kauppakirjat oli tehty.


 

Yhteistyössä