Kotisikailusi silloin kun lapset eivät ole näkemässä?

Onko kellään niitä?

Mä käsken lapsia aina syömään pöydän ääressä eikä murentelemaan ruokia pitkin taloa. Sit kun ne on vaikka koulussa ja mulla vapaa aamu niin juon kahvia ja syön sängyssä. :)
 
vierailija549
Menen keittiön lattialle makaamaan sinappiin valeltuna ja kierittelen korppujauhoissa.
laitan pääni uuniin, sen jälkeen työnnän jalan sinne ja sitten toisen, kankku ei mene sinne.
Tulee raosakka olo koko päiväks. Kerran lapset kotiin tultua näki sinappijäämiä lattialla ja verhoissa ja epäilivät että sinne on hiiri paskonut.
 
Menen keittiön lattialle makaamaan sinappiin valeltuna ja kierittelen korppujauhoissa.
laitan pääni uuniin, sen jälkeen työnnän jalan sinne ja sitten toisen, kankku ei mene sinne.
Tulee raosakka olo koko päiväks. Kerran lapset kotiin tultua näki sinappijäämiä lattialla ja verhoissa ja epäilivät että sinne on hiiri paskonut.
Mä oon joskus aatellukin että kaikilla harmailla ei ole asiat oikein kunnossa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Pey
valitettavasti lapset on nähneet kaikki sikailuni. Matkivat sitten tietysti, toinen osaa röyhtäillä tahdonalaisesti ja toista hauskuuttaa äänekäs piereskely. Kait ne muualla sitten käyttäytyy kun heidän käytöstä usein kumminkin kehutaan.
 
vierailija
Mä syljen joskus tiskiveteen kun mä tiskaan jos mua ärsyttää liikaa tiskaaminen. Sillon varsinkin jos mä koen että mun kakarat ei tiskaa oikein koskaan ja mä tiskaan aina. Tiskatessa mä myönnän että mun pinna voi kiristyä ja mä tiskaan aika hirveellä kolinalla.
 

Yhteistyössä