Kotivaatteet vähentyny

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vastapäisen talon nuori herra, no ehkä päälle kolme kymppinen, liikkuu yleensä aina kikkeli paljaana pelkässä lyhyessä t-paidassa kotonaan. Mutta kun sattuu olemaan hyväkroppainenkin niin tämä ei todellakaan haittaa :rolleyes:. Oon sitten alkanu itekkin suosia samantyyppistä kotiasua ja ompa vapauttavaa! Lapsikin vasta 2 vuotias, joten ei haitanne. Asutaan ylhäällä joten ei näy kovin hyvin muihin asuntoihin tämä minun nakuilu. Mites te, tykkäättekö olla olla näinkin vähäpukeisena kotonanne?
 
vierailija
Yleensä aina t-paidassa ja pikkareissa kotona.
Lapset alle kouluikäisiä joten he eivät silleen vielä välitä, nukun alasti ja aamulla jos oon menossa suihkuun niin laitan kahvin tulille ilman vaatteita ja suihkun jälkeen oon pyyhkeen kanssa sitten kunnes puen päälle just ennen lähtöä. Pitäis varmaan noiden mukuloiden takia pikkuhiljaa ruveta pitämään enempi vaatetta päällä.
 
Skitsomagneetti
Olen naturisti ja pidän siitä, että voin tehdä "helikoptereita". On jokaisen oma vika, jos katsoo kotini ikkunoista sisään. Uimarannoilla en sentään tee helikoptereita, mutta pyörin hiekassa kuin koira paskassa.
 
vierailija
kyllä! Just näin, ketjun aloittaja. Toppi ja muuta ei tarvita. Alaosat saa ilmaa ja on sillai eroottisempi fillis, kuin että jos ois täysin alasti. Pattereita kovemmalle jos tarvis. Mulla saisi kyllä olla kans tollasia naapureita :)
 
9MM
eka luulin et mä :D ku kävelen paljonkin lasti kämpässäni ja oon kolmekymmpinen mut tossa vastapäätä on tollanen kartano.
mut joo on aika kuuma koko ajan niin joo tykkään olla alsti paljon
 

Yhteistyössä