Kuinka moni eroaa facebookista nyt?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
------
En haluaisi erota koska tajusin että se on ainoa keino tietää mitä mun vähäisillekään kavereille kuuluu :(

Kaikki asuu muualla, osan uudemmista tuttavuuksista mulla ei ole edes numeroa.

eli mun vähäinen sosiaalinen loppuisi kuin seinään jos eroan sieltä.
 
kiitti nyt riitti
Erosin. Olen jo aiemmin miettinyt sieltä eroamista, koska en tykkää muutenkaan jättää mitään "jälkiä" itsestäni tieten tahtoen nettiin. eli poistan aina tilapäivitykseni ja kuvat pidän minimissä. Nyt uudistuksen myötä tuli se viimeinen niitti, en tosiaan halua mitään timelineja kenenkään näkyville, puhumattakaan että jakaisin sinne mitään nuuskijoille.

Harmi vaan, siellä oli hyvä pitää yhteyttä eräisiin ystäviin.
 
En eroa, koska a) haluan tietää mitä kavereille ja sukulaisille Suomessa kuuluu ilman että soittelen b) haluan edelleenkin suunnitella tapahtumia ja kutsua niihin ilman sähköpostirumbaa c) koska luotan edelleen siihen, että omalla järjenkäytöllä voi vaikuttaa siihen, mitä omalle sivulleni tulee näkyviin.
 
En eroa, se on paras tapa tällä hetkellä pitää yhteyttä kaukana asuviin ystäviin ja siskoihin ja veljiin. Ja jopa muutamaan sukulaiseen.


Tosin mun naamakirjassa on nyt tosi vanha versio näköjään päällä. Miks en koskaan saa olla eka?! |O
 

Yhteistyössä