Kuinka moni tunnustaa olevansa tässä videossa? Varmaan aika moni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
En onneks :D Niin tyrkky mä en vielä oo :LOL:
Vaikka sua varmaan moni kattelisi ihan mielellään ;)
:LOL: :LOL:
:hug:
Sä et tiedäkään miten paljon piristit mun muuten paskaa päivää :D
Mä voisin ottaa sun pärstän, ilman läväreitä :xmas:
:ashamed:
Ei kannattais, mulla on ihan sairaan huono iho mikä viel menee huonommaks kun vähäsenkin on stressiä ja silmät harittaa eri suuntiin ja toinen silmä on isompi kuin toinen ja mun nenäkin on vino :ashamed: Ja muutenkin mun naama :x
Silti sussa on jotain nättiä :hug:
Kiitos :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ihan selkeet silikonipallot siellä on pakko olla, ei näytä täysin luonnollisilta :saint:
no onneks joku kertoi että itellään on samanlaiset ilman silikoonia.
Ehkä se lohduttaa hiukan sua, ei mene mielikuva täysin pilalle. Tosin se tais sanoa että on vähän samanlaiset :saint:
Hyvillä rintsikoilla saa paljon aikaiseks :attn: Mullahan roikkuu tissit navassa mut silti multa kysellään aika usein et mitä mun tissit makso... :snotty: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ihan selkeet silikonipallot siellä on pakko olla, ei näytä täysin luonnollisilta :saint:
no onneks joku kertoi että itellään on samanlaiset ilman silikoonia.
Ehkä se lohduttaa hiukan sua, ei mene mielikuva täysin pilalle. Tosin se tais sanoa että on vähän samanlaiset :saint:

vähän samanlaiset on varmaan ihan ok.
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ihan selkeet silikonipallot siellä on pakko olla, ei näytä täysin luonnollisilta :saint:
no onneks joku kertoi että itellään on samanlaiset ilman silikoonia.
Ehkä se lohduttaa hiukan sua, ei mene mielikuva täysin pilalle. Tosin se tais sanoa että on vähän samanlaiset :saint:
Juu aika paljonkin samanlaiset, ei ole lapsia, en ole siis imettänyt ja käyn salilla joten aika hyvät tissit mulla
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
No minä ihmettelin lähinnä sitä, että jos joku on itse laittanut kuvan nettiin omalla nimimerkillään niin miksi siitä tehdään jälkikäteen tabu ja asia kielletään?
En mä oo kieltänyt, etteikö ne ole tuolla. Mutta ei mun ulkonäköä silti tarvitse jatkuvasti haukkua.
 

Yhteistyössä