Kuinka paljon rahaa saisi sut lopettamaan työt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos sit ei saisi enää tehdä mitään työtä, niin ei ole moista hintaa.

Mut ellei vaikkapa viljelyä tai ruoanlaittoa ja tuotteiden antamista ilmaiseksi tarvitseville laskettaisi, niin pari miljoonaa riittäisi.
 
vierailija
ei mikään.
olen vihdoin saanut koulutusta vastaavan työpaikan.
työkaverit ovat mukavia ja työ ei tunnut työltä, vaan on mukava ratkoa asiakkaiden ongelmia ja jokainen päivä on erilainen.

työ on osa elämää, en osaisi vain olla kotona.
ennenkuin on pakko (työttömyys)
 
vierailija
Töitä en lopettaisi mistään hinnasta, mutta valitsisin työni. Esim. nyt kun olen tarjoilija, niin tod.näk. perustaisin ravintolan. Palkkaisin väen ja jopa sen liiketoimintatyypin johtamaan numeroita. Itse puuttuisin just niin paljon tai niin vähän kuin kulloinkin kiinnostaisi. Jos ei muuten rohkeaisi puuttua, niin valitsisin johtajan ehdotuksista mielestäni parhaan vaihtoehdon jotka hän mulle johtoryhmässä esittelisi :D

Mutta kotiin makaamaan en jäisi ja harrastuksetkin maistuisi puulta jos ei muuta olisi.
 
vierailija
Ööö lopetin jo, vaikka en voittanutkaan lotossa, tms. Ainahan sen työnteon voi aloittaa uudestaan, jos tarvitsee taas lisää rahaa. Ei minulla ole aikomustakaan kitkuttaa stressinsietokykyni rajoilla oravanpyörässä eläkeikään asti, tuskinpa edes eläisin siihen asti, jos kävisin jatkuvasti töissä. Tietenkään en hae mitää tukia, vaan maksan lomailuni omista säästöistäni.
 
vierailija
Aika surullista että täälläkin osalle työnteon ainoa funktio on tuoda rahaa. Kyllä on masentava työelämä sitten edessä, jos kun lotossa ei voittoa tulekaan. Toki töitä voisi uudestaan järjestellä, jos rahalle ei enää tarvetta olisi. Mutta en jäisi pelkäksi "golfariksi" vaikka rahaa olisi miten paljon.
 
vierailija
Aika surullista että täälläkin osalle työnteon ainoa funktio on tuoda rahaa. Kyllä on masentava työelämä sitten edessä, jos kun lotossa ei voittoa tulekaan. Toki töitä voisi uudestaan järjestellä, jos rahalle ei enää tarvetta olisi. Mutta en jäisi pelkäksi "golfariksi" vaikka rahaa olisi miten paljon.
Mikäs muu funktio sillä sitten pitäisi olla? Työssäni ei ole yhtään mitään sellaista, jota en voisi vapaa-ajallani tehdä, ja silloin minulla ei olisi ketään hengittämässä niskaan ja keksimässä mielipuolisia vaatimuksia. Mielipuoliset vaatimukset johtuvat yleensä siitä, että asiakkailta halutaan nyhtää pois niin paljon rahaa kuin mahdollista.
 

Yhteistyössä