Kuka katsoi ykköseltä Aamusydämmellä- ohjelman?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vieras, 07.09.2008.

1. vieras

vieras Vieras

Olipa järkyttävä ohjelma koulukiusaamisesta, toivottavasti kiusaajat sattui television ääreen:( Tään toisen tytön tarina oli aivan hirveä, kiusaaminen alkoi jo ala-asteelta ja jatkui koko kouluajan. Yläasteella hän sairastui vaikeaan masennukseen ja on yhä sairas:( Nuo kiusaajat pitäisi saada vastuuseen , hänen elämänsä tuhoutui heidän takiaan: Miksi opettajat eivät puutu kunnolla näihin kiusaamisiin, varmasti huomaavat jos jotain kiusataan.

2. kepe

kepe Vieras

katsoin ja itkin kun luki runonsa,tuli niin paha mieli hänen puolestaan.olihan hän ollut sairaalahoidossakin masennuksen vuoksi sekä paniikkihäiriö oli tullut!

3. vieras

vieras Vieras

Missähän koulussa tuo oli tapahtunut, olisi niin oikein jos myös kiusaaja saataisiin esille ja kertomaan miksi hän kiusasi ja tuhosi toisen elämän:(

4. keppälerttu

keppälerttu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.08.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    eiköhän niitä löydy joka koulusta (tai ainakin melkein)

5. Olen tämän Miran kanssa samalla luokalla ja minua on kuisattu kanssa ala-asteella 2-6 luokan välisen ajan. Mira ei ole kyllä ansainnut kiusatun kohtaloa.

6. .

. Vieras

7. Jen83

Jen83 Vieras

mun maili osote on : jen83_1983@hotmail.com
    jos joku haluaa mailata.

8. mira83

mira83 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.04.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    mä oon se mira, jota siinä ohjelmassa haastateltiin ja joka luki sen runon. oon kuullu, että ohjelma oli hyvä ja saanu monet miettimään asioita. se kouluaika oli tosi rankkaa. joku sano, että miten tollasta voi tapahta, niin ihan yhtälailla mua kiusas rehtori ja muutama muu opetttaja. yritettiin äitin kaa saaha stoppi, mutta ei tullu mitään. jos joku haluaa ottaa yhteyttä, niin mun sähköposti näkyy tässä jossain

9. mira83

mira83 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.04.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    tuo jen83 oon minä ja siitä saatte ainakin mun mailiosotteen

Jaa tämä sivu