kuka muistaa - vanha nimimuki jossa sarah kay tyylinen kuva

  • Viestiketjun aloittaja etsijä
  • Ensimmäinen viesti
etsijä
mulla oli joskus lapsena sellainen ihana nimimuki, jossa oli piirrettynä tytön kuva vihreässä maalaisromanttisessa mekossa. Niin haluisin sellaisen nimimukin vielä joskus löytää! osaisko joku auttaa mistä kannattais mukia etsiä? tai jos jollain on ko. muki niin löytyykö siitä taiteilijan nimeä tai valmistajan nimeä?
 
"vieras"
Muistan kyllä mukin, mutta siihenpä se sitten jääkin. Mulla itselläkin oli samanlainen ja opiskeluaikoina käytin sitä kahvimukina.. sit se jäi jonnekkin ja harmittaa vieläkin..
 
En kyllä osaa auttaa, mutta mulla oli samanlainen liilalla mekolla, ja sellainen syvä lautanen samaa sarjaa myös. Löytyiskö vaikka huutonetistä tms, jos ei just omaa nimeä, mutta siellä vois lukea valmistaja tms.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24500499]Mulla on, olen saanut kummilapseltani joskus lahjaksi :)
ps. en myy, nimikin on varmaan eri, kuin aloittajalla...[/QUOTE]

Ai niin, se valmistaja, pohjassa kohokirjaimin MADE IN ENGLAND, leimassa tekstit: PURBECK CERAMICS LTD, SWANAGE ENGLAND
Ja nimeni on ihan suomalainen kyllä...
 
Mulla oli tuollanen tallessa, mutta oli kulahtanut sisältä, se lasitus menny ihan pilalle. Sitten löysin ihan sattumalta kirpparilta samanlaisen, ihan käyttämättömän oloinen, eurolla :) Heitin vanhan roskiin ja uutta käytän sillon tällön :) Oon yrittäny välillä niitä bongailla kirppikseltä, mutta ne on olleet kaikki ihan kamalassa kunnossa.
 
"vieras"
Mulla oli pieni juomalasi jossa oli samantyylinen kuva, ja alareunassa nimi. En ole varma oliko samaa sarjaa, kun muistan kuvan niin hämärästi. Sinimekkoinen tyytö joka kasteli kukkia :)
 
muistan kyllä, muttei hajuakaan löytyykö muualta kuin kirppiksiltä.. miun vanhempien luona on omani, sellainen jossa violettimekkoisen tytön kuva &alla kolmas nimeni (koska ensimmäisellä ei löytynyt). töyhtis juo aina nykyisin mummolassa siitä :D
 

Yhteistyössä