Kuka puhuu totta???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ravintola Teatterin kutsuvierastilaisuudessa torstai-iltana tapahtuneesta välikohtauksesta on annettu täysin vääristynyt kuva, väittää paikalla ollut nainen.

New Yorkissa asuva pop-artisti Alexandra Alexis julkaisi perjantaina julkisen Facebook-päivityksen, jonka mukaan hän seurueineen joutui rasistisen nimittelyn ja hyökkäyksen kohteeksi Ravintola Teatterissa torstai-iltana.

Alexis kuvaili päivityksessään, kuinka suomalaisnaisten ryhmä alkoi haukkua häntä ja hänen ystäviään muun muassa "murjaaneiksi" ja "murjaani huoriksi", minkä jälkeen tilanne kärjistyi fyysiseksi konfliktiksi.

Iltalehteen yhteyttä ottanut nainen kertoo, ettei tilanne edennyt lainkaan popparin kertomuksen mukaisesti. Naisen mukaan poppari ei ollut edes osallisena tilanteessa.

- Istuimme seurueemme kanssa kahden pöytäryhmän yhdistelmässä, ja tämä kolmen hengen seurue tuli kysymään suomeksi, voisiko yksi heistä istua meidän pöytämme puolella, jotta he pääsisivät istumaan pöytien välisten sohvien päätyihin, nainen kertoo.

Seurue lupasi luovuttaa yhden istumapaikan, jolle istui Alexiksen kanssa ollut toinen henkilö. Naisen mukaan paikalle istahtanut nainen ei ollut selvinpäin.

- Hän istui alas ja sieltä alkoi tulla näitä juuri mainittuja sanoja sekä pelkkää v-sanaa ja huoraa. Hän töni meidän ryhmäämme koko ajan antamaan lisää tilaa. Tilanne päättyi siihen, että hän aivan yllättäen löi yhtä seurueen jäsentämme nyrkillä poskeen, nainen kertoo.

Naisen mukaan tämän jälkeen järjestyksenvalvojat tulivat pyytämään Alexiksen seuruetta poistumaan.

"Järkyttävät mittasuhteet"

Nainen kertoo, ettei heillä ollut mitään tarvetta keskustella popparin tai hänen seurueensa kanssa, vaan he viettivät iltaa oman porukkansa kanssa.

- Tämä nainen, joka istui tarjoamallemme paikalle, on tässä ainoa syyllinen ja ainoa riitelijä, nainen kertaa.

Naisen mukaan sosiaalisessa mediassa levinnyt päivitys ja siinä julkaistut kuvat ovat saaneet järkyttävät mittasuhteet ja niistä on aiheutunut kohtuutonta kärsimystä seurueen naisille. Naiset joutuvat pelkäämään jopa joutuvansa tihutyön kohteeksi.

- Tämä on aivan käsittämätöntä. Järkyttävää kuinka somella voidaan saada ihmisten elämät aivan nurinniskoin, nainen toteaa.

Naisen mukaan asiasta on tehty rikosilmoitus. Helsingin poliisista ei pystytty tiistaina aamupäivällä vahvistamaan, onko tapauksesta kirjattu rikosilmoituksia.
 
vierailija
Sana sanaa vastaan aina. Just ton takia paisuu naisten väliset tappelut ja vihaaminen ei lopu koskaan. Sitten jossain kohtaa tapellaan ja sen jälkeen sitten taas vihataan ja sitten tapellaan ja sitten vihataan. Sitten tapellaan isommalla porukalla ja sen jälkeen vannotaan ikuista kaveruutta ja vihataan. Se voi jatkua vaikka kuinka monta vuotta ja koko elämän. Noille kehittyy nyt sellanen.
 
Mun mielestä tuo Alexandran juttu on hiukan turhan huomionhakuinen. Mikäli itse olisin joutunut vastaavaan tilanteeseen en todellakaan julistaisi sitä koko maailmalle.

Veikkaan, että kumpikaan osapuolista ei pysty kertomaan mitä oikeasti tapahtui.
 
vierailija
Mun mielestä tuo Alexandran juttu on hiukan turhan huomionhakuinen. Mikäli itse olisin joutunut vastaavaan tilanteeseen en todellakaan julistaisi sitä koko maailmalle.

Veikkaan, että kumpikaan osapuolista ei pysty kertomaan mitä oikeasti tapahtui.
Totta. Nykyään on some ja vähän kaiken voi julkasta ja kaikki sanoo oman versionsa. En mä kyllä jaksa uskoa että alexandra olis keksinyt jutun. Tosi aggressivisia mustia naisia on ja tosi vittumaisia vanhempia ruovia (ämmiä) jotka voi sanoo ihan mitä tahansa. aika kiva sotku ja tossahan ne valitsee puolet sen mukaan mitä kukakin on. Ihan kauhee draama joka jatkuu vaikka kuinka kauan.
 

Yhteistyössä