Kuka teki pökäleet aikuisten altaaseen????

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi olla ihan kuka vaan. On ihmiset ennenkin paskantaneet uimavesiin. Joku eläkeläinen, kehari, mielenterveys ongelmainen, juoppo, narkkari, lapsi....voi se olla insinöörimies tai akateeminen nainen myös koska niillä vaikuttaa olevan aika paljon ongelmia.
 
  • Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
vierailija
Voi olla ihan kuka vaan. On ihmiset ennenkin paskantaneet uimavesiin. Joku eläkeläinen, kehari, mielenterveys ongelmainen, juoppo, narkkari, lapsi....voi se olla insinöörimies tai akateeminen nainen myös koska niillä vaikuttaa olevan aika paljon ongelmia.
Vieläkö viitsitte käydä uimahalleissa? Minä en enää tahdo. Tuskin mitkään myrkyt paskaa ja tauteja desinfioi. Runkkareiden tms iloksi en myöskään rupea esiintymään. Onneksi olen elänyt vilkkaan uimari-kauden, nyt täytyy keskittyä muuhun.

Onko noita ongelmia muuten kylpylöissä? Täällä on ainakin niin korkeat sisäänpääsymaksut että itsekin harkitsee niissä käymistä.
 
endis
Michael Phelpskin sanoo kuseksivansa altaaseen, koska ei viitsi mennä vessaan. Eli kyllä se klooraus tai otsonointi tuohoaa ne bakteerit tehokkaasti. Itse uin paljon ja olen kyllä huolissani roskien lisääntymisestä altaissa: löytyy laastareita, jotain tampaxilta näyttäviä tuppoja, törkeästi karvoja jne vaikka altaat putsataan joka ilta.

Mikäli voi valita, niin kannattaa uida mahdollisimman kaukana "vedenpolkijoista", tai pää pinnalla uivista, koska sieltä ne suurimmaksi osaksi ne roskat ilmeisesti tulevat.
 

Yhteistyössä