Kumpi on nätimpi? Tekoripset.

Olen meikannut 12-vuotiaasta ja aion varmaan jatkaa hamaan hautaan. Meikittä oleminen on kuin olisi alasti. Ulos ei voi lähteä ehostamatta, ei vaan kykene. Tahtoisin helpottaa meikkausta laittamalla ripset. Ei tarviis aamulla kuin sipaista bb naamaan ja huulikiiltoa ja ois ready to go aina. Kuitenkin mietityttää kun tahtoisin olla aika luonnollisen näköinen (mutta huoliteltu)! Volyymit on jokatapauksessa liikaa ja näyttäisin typerältä sellaisissa koska minulla on värjäämättömät vaaleanruskeat hiukset ja samanväriset vaaleat kulmat. Volyymit kaipaa muutenkin rajaukset ja luomiväriä jotta ne näyttää sopivan kantajalleen. Lisäksi ripsi ei voi olla överipitkä koska minulla on silmälasit (piilarit ei hajataiton vuoksi käy). Eli laittaisin klassiset ripset.

Kysymys on siis (hirveän selittelyn jälkeen), että onko nätimpi laittaa omiin ripsiin ripsiväriä vai laitattaa vähän tuuhemmat klassiset pidennykset? Kun ottaa huomioon että olen muuten vaalea, en meikkaa vahvasti ja minulla on silmälasit. Katukuvassa näkee joskus että ripset käy kauniisti kantajalleen ja sitten sellaisia joille ne ei sovi ollenkaan..
 
Kyl mä laittaisin ripsipidennykset, mul olikin joskus mut nyt oon ollu vuoden ilman ja kyllä kaipaan niitä. Taidan vielä ottaa joskus uudestaan. Ja mulla ei omat kärsinyt yhtään pidennyksistä.
 
vieraDilija
Sanon suoraan kun kysyt, tekoripset on kammottavia. Mitä järkeä on laittaa ylituuheat metrin ripset, joista kaikki näkevät ettei ne ole aitoja nähneetkään.
Viimeksi eilen tv:ta katsoessa tuli tämä mieleen, kun siellä näkyi niitä järkyttävien ripsien kantajia.
Minusta rillipää ei tarvitse tekoripsiä, eikä oikein silmämeikkiäkään. Rillien kanssa ei sovi mikään ylimääräinen. Monilla naisilla rillien lisäksi roikkuvat isot korvikset ja ehkä kaulakorukin. Liika on liikaa.
 
Eikö ne tekoripset lopulta putoile pois vähän epätasaisesti? Eli sitten niitä pitäisi huoltaa ja laittaa koko ajan. Itse laittaisin mieluummin sitä ripsiväriä. Voithan lisätä tehoa silmärajauksilla ja/tai luomivärillä. Hillityllä luomivärillä saa tehoa katseeseen, mutta ei näytä meikatulta, ja rajauksiakaan ei ole pakko tehdä kauhean dramaattisella tavalla. Itse en kyllä muista koskaan nähneeni sellaisia tekoripsiä, jotka olisivat näyttäneet luonnollsilta, joten jos sitä hakee, niin ei kuulosta oikealta vaihtoehdolta. Minusta ne tekoripset näyttävät muuten meikittömällä tai normaalisti meikatulla aika oudolta, ja lähinnä sopivat johonkin tosi vahvaan gootti- tai drag queen -meikkiin.
 
Sanon suoraan kun kysyt, tekoripset on kammottavia. Mitä järkeä on laittaa ylituuheat metrin ripset, joista kaikki näkevät ettei ne ole aitoja nähneetkään.
Viimeksi eilen tv:ta katsoessa tuli tämä mieleen, kun siellä näkyi niitä järkyttävien ripsien kantajia.
Minusta rillipää ei tarvitse tekoripsiä, eikä oikein silmämeikkiäkään. Rillien kanssa ei sovi mikään ylimääräinen. Monilla naisilla rillien lisäksi roikkuvat isot korvikset ja ehkä kaulakorukin. Liika on liikaa.
Tekoripsiäkin on monenlaisia ja niitä saa monenlaisia.
Olen nähnyt myös suht "tavallisen" näköisiä. Sehän riippuu ihan siitä miten pitkät tai tuuheat niistä laittaa.
 
.ihmettelevä.
no se ku "kaikki " sanoo että hirveet sellaset metrin pituset räpsyt!! Todella harvalla oon nähny sellasia tuksu ripsiä!
Tarkotin että mikä pointti sitten on ottaa sellasia tekoripsiä ylipäätä, jos ne ei ole edes extremet, onhan kaikilla yleensä "maltilliset" ripset ihan omasta takaa. Meikillähän silmät saa esiin niin halutessa, ei siihen tekoharjaksia tarvita.
 
Tarkotin että mikä pointti sitten on ottaa sellasia tekoripsiä ylipäätä, jos ne ei ole edes extremet, onhan kaikilla yleensä "maltilliset" ripset ihan omasta takaa. Meikillähän silmät saa esiin niin halutessa, ei siihen tekoharjaksia tarvita.
Se ettei tuhraannu aamulla aikaa meikkaamisee, se mulla ainakin oli se pointti. Ja kuten sanottu ammattitaitoinen laittaja laittaa just niin pitkät jotka omat ripset jaksaa kantaa.
 
Pointti onkin juuri se ettei mene aikaa meikkaamiseen. Ripsistä tulisi noin millin pidemmät kuin omani, mustat ja tietysti hieman tuuheammat, eli lookki olisi kuin olisin vain meikannut aamulla omat ripseni, tosin olisin säästynyt siltä vaivalta.. Olisin meikatun näköinen myös uidessa, iltaisin miehen iloksi jne..
 
  • Tykkää
Reactions: Kirspe
susuvierailija
itse en laitata mitään pysyviä tekoripsiä koska mun kaveri oli ainakin ihan kamalan näköinen sen jälkeen kun otatti ne pois.Ripsessä sojotti tasan kaksi karvaa!Itse laitatan ripsiin kestovärin ja sitten jos lähden jonnekkin vaikka nyt juhliin laitan kotona irtoripset.Siihen menee se tasan pari minuuttia.Eivätkä vahingoita omia ripsiä.
 

Yhteistyössä