Kun luen tätä palstaa, voin huonosti, miten paljon rasistisia aloituksia on täällä

Kun menen Helsinkiin, voin huonosti, miten paljon pahoja ihmisiä siellä on.
Näitä on joka paikassa :) ja joka maassa. Jostain syystä mun kaveri joka suomalainen sama mieltä, liian ylimielisiä ihmisiä siellä, itse en tiedä, en ole koskaan kiinnittänyt huomiota, mä pahoja ihmisiä näen vain netissä, ehkä kun se on helpoin tie päästä haukkumaan toisia.
 
vierailija
Näitä on joka paikassa :) ja joka maassa. Jostain syystä mun kaveri joka suomalainen sama mieltä, liian ylimielisiä ihmisiä siellä, itse en tiedä, en ole koskaan kiinnittänyt huomiota, mä pahoja ihmisiä näen vain netissä, ehkä kun se on helpoin tie päästä haukkumaan toisia.

Samoin. Nettirasistitkin ois paljon onnellisempia kun nettiä ei olis olemassa. onneksi ihmiset oikeesti vielä on ihan normaaleja 90% ja osaavat käyttäytyä. :)
 
vierailija
Minä olen äänestänyt poliitikkoja edustamaan itseäni eduskuntaa. Totta hemmetissä seuraan, että he myös ajavat asioitani. Jokainen fiksu ihminen huolehtii myös tulevaisuudestaan ja jälkipolviensa hyvinvoinnista tulevaisuudessa.

Onko se "huolehtiminen" somevihan levitystä, vai mitä mahdat tarkottaa. Kyllä itsekin äänestän kaikissa vaaleissa, siinä välissä teen sitten muuta, kuten elän elämääni ja keskityn asioihin joihin voin jotenkin vaikuttaa.

Jos seinille kiipeileminen ja hysteriassa eläminen on huolehtimista, mä jatkan mielelläni tätä holtitonta elämäntapaani jatkossakin. :D
 
vierailija
Onko se "huolehtiminen" somevihan levitystä, vai mitä mahdat tarkottaa. Kyllä itsekin äänestän kaikissa vaaleissa, siinä välissä teen sitten muuta, kuten elän elämääni ja keskityn asioihin joihin voin jotenkin vaikuttaa.

Jos seinille kiipeileminen ja hysteriassa eläminen on huolehtimista, mä jatkan mielelläni tätä holtitonta elämäntapaani jatkossakin. :D
Kiipeile sinä vain seinille ja hysterisoi, jos niin haluat. Minä en aio olla mikään tahdoton lammas, joka viedään teuraaksi. Suomi on demokratia ja se toimii parhaiten sanan voimalla.
 

Yhteistyössä