Kun luen tätä palstaa, voin huonosti, miten paljon rasistisia aloituksia on täällä

vierailija
En vääristele, Milannan omia sanoja.

Ja hiljaa, oon just täyttämässä lasten mummon kalenteria!
Älä niitä omiasi ainakaan mummolle vie. Mummolla on varmaan muutakin tekemistää kuin korjata lastesi aiheuttamia tuhoja ja pestä isojen lasten vaatteita, kun nämä kuseskelevat tahallaan housuihinsa.

Mene vaikka leipomaan ja metsään niiden lastesi kanssa. Ai niin, et sä ehdi, kun sun pitää olla netissä. No, ne varmaan osaa jo tehdä itse iltapalansa, ja jos ei osaa niin kyllä nälkäisenäkin voi olla, ja mennä sinne huoneeseensa pelkäämään pimeää ja odottamaan unta. Johan kello alkaa olla pikkulasten uniaika.
 
vierailija
Joita ei näy?
Niin. Milannahan lähti tossa pari tuntia sitten kattamaan pöytää perhepäivällistä varten. Slaavilaiseen tapaan istuvat varmaan pöydässä vieläkin nauttimassa äidin kokkauksista. Vai jokohan aloittivat elokuvailtansa?

Mites teillä on päivä ja ilta mennyt. No, sulla palstaillen. Mutta mites sun lapset? Onko leiponeet ja keränneet mustikoita?
 
Älä niitä omiasi ainakaan mummolle vie. Mummolla on varmaan muutakin tekemistää kuin korjata lastesi aiheuttamia tuhoja ja pestä isojen lasten vaatteita, kun nämä kuseskelevat tahallaan housuihinsa.

Mene vaikka leipomaan ja metsään niiden lastesi kanssa. Ai niin, et sä ehdi, kun sun pitää olla netissä. No, ne varmaan osaa jo tehdä itse iltapalansa, ja jos ei osaa niin kyllä nälkäisenäkin voi olla, ja mennä sinne huoneeseensa pelkäämään pimeää ja odottamaan unta. Johan kello alkaa olla pikkulasten uniaika.
Mä olin just alkamassa tehdä lettutaikinaa kun kuopus pyysi lettuja ja halusi itse kokeilla lettujen kääntöä, mut kun mä taidankin ostaa ne valmiina kaupasta.
 
vierailija
Enkä ees uskalla ajatella mitä leffaa katsovat. :D No, mä voisin näyttääkin noille kaikki loppuillan k-18 kunhan lässytän vieressä.
Taas sä keksit asioita, että pääset dissaamaan.

Sinusta en epäile, ettet voisi niin tehdäkin. Tosin juttelemaan et ehdi, kun sä mielummin seurustelet täällä vieraiden ihmisten kanssa. Mutta mahtuuhan niiden vanhojen traumojen sekaan muutama uusikin. Ei käy tylsäksi lapsille, kun saa uusia pelkoja.
 
On vähän sellainen kutina, että nämä samaiset ihmiset, jotka tässä nyt yrittävät antaa Echolle kyytiä, ovat huomenna haukkumassa ja arvostelemassa Milannaa mistä tahansa.
Joku palstan lynkkaustiimi tms. Eikös täällä ole tapana käydä porukalla yhden ihmisen kimppuun?
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Echo
Huh, onneksi pääsin jokasyksyisestä puolukkareissusta. Eikä kanttarellejakaan olisi edes tarvinnut käydä lasten kanssa katsomassa tässä yks viikonloppu kun olivat kuivuneet. Samoin luontopolku lasten kanssa Vaasan saaristossa oli p*ska keikka kun oli Suomessa.
Ihanaa, ei koskaan enää metsää!
 
vierailija
Nyt mulla on oikeasti jo niin paha olla tästä keskustelusta, että lopetan tähän. Täällä negatiivisuus tarttuu, enkä mä halua olla näin ilkeä mulkero edes sulle Echo. Positiivisempaa iltaa kaikille.
 
On vähän sellainen kutina, että nämä samaiset ihmiset, jotka tässä nyt yrittävät antaa Echolle kyytiä, ovat huomenna haukkumassa ja arvostelemassa Milannaa mistä tahansa.
Joku palstan lynkkaustiimi tms. Eikös täällä ole tapana käydä porukalla yhden ihmisen kimppuun?
Mä myönnän (kun täällä ei kukaan myönnä mitään) että Milanna on mulle kuin punainen vaate. Ei muut.

En muista kuin pari ketjua häneltä jotka ei olisi ollut joko tahallaan tai tahattomasti provosoivia.
"Voi millä mä pääsen Monacosta St.Tropeziin, oih". Missä vauva tuolla reissulla?
 
Mulla alkaa ketutus laantua ja sanon:

Anteeksi Milanna, jos/kun loukkasin sinua.
Ehkä mun vaan on parempi olla lukematta sun ketjujasi niin pysyy rauha maassa ja mulla hampaissa kiille (kun puren hammasta yhteen).
 
Sä oot hyvä ihminen ja hauska!:love:
Mol.fi:ssä löytyi yksi rekrypaikka, kiinnostaisiko sua?
"Haetaan palvelukseen rauhanturvaajaa. Toimenkuvaasi kuuluu vastata rauhanturvaamisesta kriisialueilla ja konfliktien purkamisesta. Pääasiallinen vastuualueesi on Kaksplus. Työn luonne:kolmivuorotyö. Työ alkaa:heti."

Palkkauksesta ei tuossa sanottu mitään...:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: piismeikker
Ohhoh! Jopas on tylytystä :(
Kaikki ei mahdu samaan muottiin, me äidit ollaan niin erilaisia, mutta se lienee yhteistä ja tärkeintä, että kaikki toimivat ja elävät kuten katsovat lastensa parhaaksi.

Mä en ainakaan kyseenalaista sitä, että Milannan lapset eivätvoisi elää normaalia, turvallista ja onnellista elämää äitinsä valinnoista johtuen.
He ovat jo syntymästään tottuneet vähän toisenlaiseen menoon ja heille se on normaalia.
 
russian
Jos ketjun ap olisi ollut kuka tahansa muu, niin en olisi puuttunut.

Milannan tyyli edustaa sitä huikentelevaista slaavilaista äitiyttä jonka en myöskään halua rantautuvan Suomeen laajassa määrin, tosin ei taida virolaiset ja toivottavasti venäläiset olla tänne tulossakaan isoina porukoina.
:LOL: varmaan. sä oot outo. miksi sun piti pilata tää ketju.
Maahanmuuttajien suurin ryhmä on tähän asti olleet venäläiset, etkö tuotakaan tiedä.
 
vierailija
Huh, onneksi pääsin jokasyksyisestä puolukkareissusta. Eikä kanttarellejakaan olisi edes tarvinnut käydä lasten kanssa katsomassa tässä yks viikonloppu kun olivat kuivuneet. Samoin luontopolku lasten kanssa Vaasan saaristossa oli p*ska keikka kun oli Suomessa.
Ihanaa, ei koskaan enää metsää!
sä oot kyllä totaalisesti sekasin.. ensin vääristät aiheen, sitten haukut milannaa sivukaupalla ja sit kantarelliviesti.
oisikohan sun hyvä mennä nukkumaan 10h ja huomenna varata lääkäriaika.
 

Yhteistyössä