Kurkkusyöpä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miten se alkaa/on ekat oireet? Mulla on ollut kurkku kolme viikkoa kipee, nielessä sattuu. Olen kurkkinut taskulampun valossa peilin kautta ja toiselta puolelta on turvokssissa. Flunssaa mulla on kyllä ollut, mutta yleensä mun ei ole kurkku koskaan kipeä...
 
Olivia
No tuskinpa nyt ensimmäisenä kannattaa olla huolissaan syövästä. Mun miehellä ollut kurkku kipeä monta kuukautta, krooninen kurkkutulehdus ja nielurisat poistetaan helmikuussa. Pitäis auttaa kuulemma. Ja sillä myös äänihuulet turvonnut. Menehän lääkäriin. Syynä varmasti joku muu kuin syöpä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia:
No tuskinpa nyt ensimmäisenä kannattaa olla huolissaan syövästä. Mun miehellä ollut kurkku kipeä monta kuukautta, krooninen kurkkutulehdus ja nielurisat poistetaan helmikuussa. Pitäis auttaa kuulemma. Ja sillä myös äänihuulet turvonnut. Menehän lääkäriin. Syynä varmasti joku muu kuin syöpä.
Multa on nielurisat poistettu ja sen vuoksi kurkku ei olekaan ollut kipeä. Lääkärissä kävin flunssan vuoksi n. 4 viikkoa sitten, mutta tää kurkkukipu alkoi vasta sen jälkeen.
 

Yhteistyössä