kuulosuojaimet vauvalle

Viestiketju alueella 'Vauvat 0-12kk' , aloittaja puh, 03.05.2007.

1. puh

puh Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.06.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    mihinkä ikään asti vauvalle/lapselle täytyy laittaa kuulosuojaimet, kun lähtee katsomaan esim. jokamiesluokan autokilpailuja. Kuulokkeitahan saa ainakin rautakaupasta. Niin elikkä minkä ikäiselle tarvitsee kuulokkeet ja minkäikäiselle ei tarvi teidän mielestä.

2. taustalla

taustalla Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiinnostaa minuakin...

3. taustalla

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ja mua. Poika 7 kk ja isä haluais ottaa mukaan kiihdytyskisoihin ym...

4. taustalla

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    vauvalle ehdottomasti, ja isommallekin lapselle kyllä.

5. unikuu108

unikuu108 Vieras

mä olen miettinyt että ostan lastentarvikkeesta ihan vauvojen kuulosuojaimet kun menemme festareille/ilmaiskonsertteihin kuuntelee musiikkia.se on niin kovalla yleensä että omiinkin korviin koskee..
    poitsu (nyt 6,5kk) itse se ei reagoi meteliin(kuulo on kyllä ok) mutta mua hirvittää viedä..esim toissaviikonlopun kaisaniemen maailmakylässä festareiden musiikki päälavalla oli korviahuumaavan kovalla.en uskaltanut kierrellä pojan kaa musiikin soidessa lähellä ollenkaan..

6. Marjis75

Marjis75 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.09.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Me ollaan ostettu lastentarvikeliikkeestä kuulosuojaimet. 8 kk poikaa ne ei tunnu haittaavan. Toivottavasti estää meluakin, vaikee sanoo.

7. Gabria

Gabria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä laittaisin kyllä minkä ikäselle vaan... itse nimittäin käytän kanssa kaikissa "kovaäänisissä" jutuissa kuulosuojaimia. Samaten mieheni. Joten totta kai lapsillekin laitetaan. Eron huomaa, kun ei seuraavana päivänä humise korvissa!

8. swerfiel

swerfiel Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kaiken ikäisille lapsille laittaisin ilman muuta! Ja itselleni myös, eivätköhän ne desbelien turvarajat ole aika samat sekä aikuisilla että lapsilla. Tosin olen aika herkkäkorvainen, eli kova musiikki/moottorisahan ääni ym. sattuu korviin. :(

9. Dreamgirl77

Dreamgirl77 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.09.2006
    Saadut tykkäykset:
    0

peesi

10. Laulava salapoliisi

Laulava salapoliisi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.08.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti kannattaa lasten korvia suojata iästä riippumatta. Meillä on lastentarvikkeesta ostetut suojaimet. Käytössä olleet jo noilla isommilla puistokonserteissa ym. Pikku-ukko pääsee viikon päästä elämänsä ensimmäisiin pulling-kisoihin ja saa tietty suojat korvilleen :D

11. napsu

napsu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.01.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä isä osti pojalleen rautakaupasta ne lasten peltorit, hintaa oli 15?. Poika nyt 9kk ja hyvin antaa olla päässä, jopa nukahti syliin crossi-kilpailussa.
    Tytöllä 5v on kans omat kuulosuojaimet. Ne on tavalliset aikuisten mallia olevat, hintaa niillä oli 5? B)

12. Valokuu

Valokuu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.08.2016
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jo kohtuvauva voi saada melusta kuulovaurion ja vauvan aistit ovat vielä herkempiä kuin aikuisen, joten ehdottomasti kuulosuojaimet vauvallekin.

Äidin oma päivä -kisan finalistit: Kuka heistä ansaitsee voiton?

Jaa tämä sivu