Kuva ketju: tatuoinnit

Miä
Mä olen vuosia halunnut ottaa kuvan, mut jänishousuna en ole uskaltanu:ashamed: Nyt mulla olis jo jonkinlainen aihe ja tarina, uskallus puuttuu.

Ottaisin hartia-lapaluu-seudulle sydämen, mut haluaisin et se näyttäisi puukolla tai kynnellä kaiverretulta. Sillätavalla rosoinen, mutta kuitenkin karulla tavalla kaunis. Onnistuisikohan?
Tottakai onnistuu, siä kun etit hyvän tekijän ja kerrot sen tarinan niin se piirtää tismalleen mitä haluat =)
 
"diu"
Mä olen vuosia halunnut ottaa kuvan, mut jänishousuna en ole uskaltanu:ashamed: Nyt mulla olis jo jonkinlainen aihe ja tarina, uskallus puuttuu.

Ottaisin hartia-lapaluu-seudulle sydämen, mut haluaisin et se näyttäisi puukolla tai kynnellä kaiverretulta. Sillätavalla rosoinen, mutta kuitenkin karulla tavalla kaunis. Onnistuisikohan?
Varmasti onnistuu. Mulla on monta tatuointia, ja ainoastaan yhden tekeminen on sattunut ja sekin johtui siitä että tekijä oli huono. Tietysti kaikilla on eri kipukynnykset ja riippuu siitä mihin kohtaan ottaa että paljonko sattuu. Mulle ainakin on aina tullut sellainen fiilis että tätä lisää kun nakutus on loppunut :D
 
laitettu 1.1.2012 perhonen laitettu 30.5.2002

juuri tuohon hakattunna, vaphaala käelä piirretty ei ole siirtokuva. lisäyksiä tullee kevvään aikana, sama tekijä.

perhonen= uudelleen syntyminen otin ku ammattikoulu päätty, siirtymine ntyöelämään, miehe nkans yhteen muutto

lilja suosikki kukka ja pari erittäin henkilökohtasta syytä pistää liljan kuva iholle. muistona... tähti... lupaus jonka joskus annoin... noh..
 
enyleensätykkää
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447944:
Josko nyt tuon enemmän piilossaolevan laittaisin sitten. Kuva on otettu juuri tatuoimisen jälkee, joten punoittaa aika paljon. Lisäksi valkoinen väri ei heti erottunut kunnolla. Ruskettuneella iholla suorastaan loistaa valkoisena. Elikkä tämmöinen on esikoisen nimikkoperhonen Aijaa.com - 9366910.jpg
Tämä on oikeasti kaunis. Juuri tuollaisenaan, ei kaipaa mitään ympärilleen.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25448277:
Kolmas ilmottautuu :)

Nukuin kun ensimmäistäni tehtiin lapaluun kohdalle..
Käsi tuo sormien väli oli ainoa paikka jossa kirpasi tai sanotaanko tuntui epämukavalta,kun oltiin luun kohdalla.
Täällä taas ilmottautuu yksi arkajalka, tuossa solisluun päällä väritys sattui ihan helvetisti :D Muutenkin loppuvaiheessa meinasin pistää pelin poikki..
 
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25448277:
Kolmas ilmottautuu :)

Nukuin kun ensimmäistäni tehtiin lapaluun kohdalle..
Käsi tuo sormien väli oli ainoa paikka jossa kirpasi tai sanotaanko tuntui epämukavalta,kun oltiin luun kohdalla.
No röppö, vastaa nyt! Oletko jossain töissä? Toivottavasti, sillä tuolla "vankila"tatskalla kädessäsi et luultavasti mitään hyvää työtä koskaan tule saamaan :) Olisit samalla tatuoinut kyyneleen poskeen..

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tönkköä;25448227:
Kiva idea, mut erittäin huonosti ja tökerösti tehty. En saa edes selvää tuosta ekasta päivämäärästä... luonnosteltiinko tota iholle vai tekikö vapaalla kädellä?
Joo no ei ole liikkeessä ammattilaisella tehty ja sen huomaa. Vapaasti tehty, vartti koko hommaan meni. Silti olen itse tyytyväinen ja asiansa ajaa =)
 

Yhteistyössä