Kuva ketju: tatuoinnit

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja narikka83, 15.01.2012.

1. millanen

millanen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.11.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nooo vasen käsi on ranteesta olkapäähän tatuoitu, oikee käsi on ranteessa nimi ja olkapäässä kuva. Rintalasta. Pohkeissa lukee my way ja oikeessa kyljessä lukee tytön nimi. Niin ja kaulassa oikeel puolella kirsikan kukkia. Lävistyksiä ei ole enää kun korvissa, kielessä , septum ja bridge. Muut on karissut viimeisen 2vuoden aikana pois..:/

2. Giggles

Giggles Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.06.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    • Tykkään Tykkään x 3
  3. narikka83

narikka83 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.12.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    näyttääpä hyvälle! miek itahtosin tuole kohtaa mutta olen liian häveliäs.. tai jotaki.. en mie tiä :D

4. 7thHeaven

7thHeaven Vieras

Niitä on niin monta.. olen tylsimys enkä aio laittaa tunnistamisen vuoksi kuvia, mutta mm. pinuptyttö, geisha, kaksi "sugarskullia" ja kaikkea ylimääräistä tekstiä ja härpäkettä löytyy jaloista ja käsistä. Ja lisää tulossa, niiin hinku ois hakata eräs kuva reiteen, tosin tietäisi liikuntataukoa.. :D

• Tykkään Tykkään x 1
  5. harmaana nyt

harmaana nyt Vieras

"Tissistä" löytyy tällanen perhonen;

6. harmaana nyt

harmaana nyt Vieras

Edellinen korjaus meni spämmifiltteriin koitetaas sitten näin...
    http: // aijaa. com/005279368055

7. Miä

Miä Vieras

Rekisteröitynyt:
    Saadut tykkäykset:
    0
    Miäkin arkailen mutta se näyttäis pirun kivalle siellä :D Ja sitten toisaalta, ottaisinko kuitenkin käteen sen poikasen kirjaimen.. Hmm. perskeles :D

8. narikka83

Rekisteröitynyt:
    17.12.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    sepä juuri! näyttäs hyvälle mutta :D olen miettiny sinistä rusettia kummalekki pojalle toine ntoiseen kyynärspäähän. tai jotaki rusetin joka taphauksessa :) kuvia tuole tekijälle on turha viiä :D tekkee vaphaala käellä.

9. "vieras"

"vieras" Vieras

Mulla on Iivu Asunnan tekemä kuva, parilla tuttavalla Putkassa teetetyt kuvat eikä mitään moittimista. Yksi tuttu on teettänyt komeat kuvansa Kangasalla.

10. röppö

röppö Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    • Tykkään Tykkään x 1
    Viimeksi muokattu: 15.01.2012
  11. husa

husa Vieras

Rumaa. Epänaisellista. Epäkiihottavaa, ja ennenkaikkea naurettavaa, ja oksettavaa.

12. Titi-Uu

Titi-Uu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tää on mahtava! Aivan upea, mut voin kuvitella kuinka tommonen huonon tekijän käsissä muodostuis ihan farssiksi..

13. röppö

röppö Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi,mutta muistathan,ettei kaikki ajattele samoin. :)

14. Kirspe

Kirspe Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.01.2007
    Saadut tykkäykset:
    5
    [QUOTE="vieras";25449022]Mulla on Iivu Asunnan tekemä kuva, parilla tuttavalla Putkassa teetetyt kuvat eikä mitään moittimista. Yksi tuttu on teettänyt komeat kuvansa Kangasalla.[/QUOTE] Mullakin on yks Iivun tekemä, 20 vuotta sitten otettu.

15. Miä

Miä Vieras

Rekisteröitynyt:
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hittolainen kun olisin vähänkään lähempänä niin tulisin samalle hakattavaksi :D

16. röppö

röppö Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä luotan yhteen ihmiseen niin paljon,että sen annan suunnitella ja tehdä mulle,koska pelkään,et se menee ihan vituiksi :D ja sitä mä en tahdo!

• Tykkään Tykkään x 1
  17. ok

ok Vieras

Kaikki tatuoinnit on white trash.

18. Eihän se vaan ole sama joka sulle noi aiemmat töherrykset on tehnyt? Pyydä tällä kertaa olemaan edes selvinpäin.

19. husa

husa Vieras

Peesi!

20. husa

husa Vieras

Muistan. Rakas.

21. "vieras"

"vieras" Vieras

Istuitko mukavasti hammaslääkärin tuolissa kuten minäkin? Omasta kuvastani on aikaa 14 vuotta.

22. Kirspe

Kirspe Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.01.2007
    Saadut tykkäykset:
    5
    [QUOTE="vieras";25449223]Istuitko mukavasti hammaslääkärin tuolissa kuten minäkin? Omasta kuvastani on aikaa 14 vuotta.[/QUOTE] Kyllä istuin =)

23. narikka83

Rekisteröitynyt:
    17.12.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    no sole mikhään ongelma. hiihtolomien aikhaan son täälä. meilä ainaki yhen päivän. tervetuloa vain :D kyllä meilä soppii olheen :) missä sie asut?

24. taskuvenus

taskuvenus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.01.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hui, nyt hytisee täällä pelosta!

25. taskuvenus

taskuvenus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.01.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    En jaksa mennä ottamaan kuvia lähinnä siksi, etten osaa lisätä niitä, mutta minulla on tällä hetkellä 3 tatuointia. Kyljessä 18-vuotiaana otettu sydän, jonka ympärillä köynnös (hyvin ysäriä, jolloin on otettukin). Selässä eräänlainen aurinko, ja melko iso teksti alaselässä heprean kielellä.

Viimeisin noista on otettu 10 vuotta sitten. Suunnitteilla olisi ottaa nilkkaan eräänlainen koru lapseni "kunniaksi" ja isän muistoksi. Sitten kuumeilen jotain värikästä, vähän isompaa tatuointia, mutta se on ihan ajatuksen asteella vasta.

Jaa tämä sivu