Kuva ketju: tatuoinnit

Nooo vasen käsi on ranteesta olkapäähän tatuoitu, oikee käsi on ranteessa nimi ja olkapäässä kuva. Rintalasta. Pohkeissa lukee my way ja oikeessa kyljessä lukee tytön nimi. Niin ja kaulassa oikeel puolella kirsikan kukkia. Lävistyksiä ei ole enää kun korvissa, kielessä , septum ja bridge. Muut on karissut viimeisen 2vuoden aikana pois..:/
 
7thHeaven
Niitä on niin monta.. olen tylsimys enkä aio laittaa tunnistamisen vuoksi kuvia, mutta mm. pinuptyttö, geisha, kaksi "sugarskullia" ja kaikkea ylimääräistä tekstiä ja härpäkettä löytyy jaloista ja käsistä. Ja lisää tulossa, niiin hinku ois hakata eräs kuva reiteen, tosin tietäisi liikuntataukoa.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Senni Tonnika
Miä
pohje kuulostaa hyäle kohale :) mie arkailen lantion seutua. en tiä miksikä. käskin miehe nopetella tekheen tatuointi että saisin sen :D
häveliäs vissin :snotty: nuo cornerit tahtoo olla aina jonku kotona. mieti nettä yks kevään päivistätaitaa olal meillä keveri piirissä on jo 6 menossa kevääksi tuonne :D tekijäö assuu ruottissa käy täällä aina viikon ajan tekemäss äkuvia. mukava jenkkiauto harrasta :)
Miäkin arkailen mutta se näyttäis pirun kivalle siellä :D Ja sitten toisaalta, ottaisinko kuitenkin käteen sen poikasen kirjaimen.. Hmm. perskeles :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25448989:
Miäkin arkailen mutta se näyttäis pirun kivalle siellä :D Ja sitten toisaalta, ottaisinko kuitenkin käteen sen poikasen kirjaimen.. Hmm. perskeles :D
sepä juuri! näyttäs hyvälle mutta :D olen miettiny sinistä rusettia kummalekki pojalle toine ntoiseen kyynärspäähän. tai jotaki rusetin joka taphauksessa :) kuvia tuole tekijälle on turha viiä :D tekkee vaphaala käellä.
 
[QUOTE="vieras";25449022]Mulla on Iivu Asunnan tekemä kuva, parilla tuttavalla Putkassa teetetyt kuvat eikä mitään moittimista. Yksi tuttu on teettänyt komeat kuvansa Kangasalla.[/QUOTE] Mullakin on yks Iivun tekemä, 20 vuotta sitten otettu.
 
"asiantuntija"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25449105:
Mä luotan yhteen ihmiseen niin paljon,että sen annan suunnitella ja tehdä mulle,koska pelkään,et se menee ihan vituiksi :D ja sitä mä en tahdo!
Eihän se vaan ole sama joka sulle noi aiemmat töherrykset on tehnyt? Pyydä tällä kertaa olemaan edes selvinpäin.
 
En jaksa mennä ottamaan kuvia lähinnä siksi, etten osaa lisätä niitä, mutta minulla on tällä hetkellä 3 tatuointia. Kyljessä 18-vuotiaana otettu sydän, jonka ympärillä köynnös (hyvin ysäriä, jolloin on otettukin). Selässä eräänlainen aurinko, ja melko iso teksti alaselässä heprean kielellä.

Viimeisin noista on otettu 10 vuotta sitten. Suunnitteilla olisi ottaa nilkkaan eräänlainen koru lapseni "kunniaksi" ja isän muistoksi. Sitten kuumeilen jotain värikästä, vähän isompaa tatuointia, mutta se on ihan ajatuksen asteella vasta.
 

Yhteistyössä