Kyllä näin on.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Psykiatrit sanovat että erosta toipumiseen menee joko puolet suhteen kestosta tai sama aika kuin oltu naimisissa.
Eli kun olen toipunut heidän mukaan, olen ainakin ollut eläkkeellä jo melko pitkään tai toinen vaihtoehto olen puskenut muutaman vuoden jo koiranputkea.
Mie en usko kyllä.
En nyt ala "toipumaan" lähes kahtakymmentävuotta.

Enkä mie mittään toipumista ennään tarttekkaan. Meni hopusti, kolomisen vuotta. Helpompi tosin yleensä sen jättävän jonka käsipuolessa on ollut toinen jo ennen eroakaan. Eihän heillä mitn hätää ole ollutkaan, kukasta kukkaan jne ilottelua.
 
vierailija
Psykiatrit sanovat että erosta toipumiseen menee joko puolet suhteen kestosta tai sama aika kuin oltu naimisissa.
Eli kun olen toipunut heidän mukaan, olen ainakin ollut eläkkeellä jo melko pitkään tai toinen vaihtoehto olen puskenut muutaman vuoden jo koiranputkea.
Mie en usko kyllä.
En nyt ala "toipumaan" lähes kahtakymmentävuotta.

Enkä mie mittään toipumista ennään tarttekkaan. Meni hopusti, kolomisen vuotta. Helpompi tosin yleensä sen jättävän jonka käsipuolessa on ollut toinen jo ennen eroakaan. Eihän heillä mitn hätää ole ollutkaan, kukasta kukkaan jne ilottelua.
Enemmän menee kait aikaa toipua siitä, että elättelee jotain hemmetin rakkaustarinaa päässään, ja tasapainoisia suhteita. Miten tästä vammasta pääsee eroon..

Itse taidan olla liian harhaluuloihini kasvanut.

Tyhmintä on luulla että ihmiset sanoisivat asioita joita tarkoittavat.
Osaan mennä kyllä itseeni asiassa.
Mutta en usko että olen enää tarpeeksi kyvykäs korjautumaankaan.
Vanhanaikanen haahka. :D

Minkäs sille mahtaa. Ei sopeudukkaan vaikka olisi helpompaa tämä kaikki kun vain pystyisi.
 
joshaluusaada...
Ei mua oo mies porannu syöden jäätelöä eikä se aamulla ole varsinaisesti räkää sen naamalla. Lobotomia, en oo ihan varma onko ollut jotain vaikutusta aivojenkin toimintaan, se on joskus vähän tyhmä että mitä enemmän antaa niin ainakaan edistystä ei tunnu tapahtuvan halutuissa asioissa. Ja mullahan menee aina järki erityisesti ennen porausta ja sen jälkeen. Mies väittää että nyt kaikki näkee naamasta mitä on tapahtunu.
Minkälaista kokemusta? Avaatteko vähän?
 
vierailija
Ei mua oo mies porannu syöden jäätelöä eikä se aamulla ole varsinaisesti räkää sen naamalla. Lobotomia, en oo ihan varma onko ollut jotain vaikutusta aivojenkin toimintaan, se on joskus vähän tyhmä että mitä enemmän antaa niin ainakaan edistystä ei tunnu tapahtuvan halutuissa asioissa. Ja mullahan menee aina järki erityisesti ennen porausta ja sen jälkeen. Mies väittää että nyt kaikki näkee naamasta mitä on tapahtunu.
Minkälaista kokemusta? Avaatteko vähän?
Eiku tää jäätelö oli ihan vaan kokeilu, ku sillain oon nähny jossakin ja kuullu et niin tehään et sitä tai suklaata litra kaupalla.
Kerron sitten aamulla räät naamallani miten kävi. Toimiiko.

Vaikea sanoa mitään vuodatukseesi, kun olen ilmeisesti alien tällä pallolla.

Kyllä ny o syöty viimesetkin uskon rippehet.
 

Yhteistyössä