kylläpä on järkyttävä tauti

vierailija
Paranemisia. Kävin juuri viime viikolla itse tuon läpi. Kurkkukipu puuttui, muuten täsmää. Lisäksi kauheat niskakivut ja jalkakivut ja oli aluksi korkea kuumekin. Silmät oli myös arat. Nyt viikko taudin alusta ja on jo parempi olo mutta alilämpöä ja väsyä vieläkin. Ruokakaan ei juuri maistunut, paitsi kaikki raikas.
 
vierailija
Paranemisia. Kävin juuri viime viikolla itse tuon läpi. Kurkkukipu puuttui, muuten täsmää. Lisäksi kauheat niskakivut ja jalkakivut ja oli aluksi korkea kuumekin. Silmät oli myös arat. Nyt viikko taudin alusta ja on jo parempi olo mutta alilämpöä ja väsyä vieläkin. Ruokakaan ei juuri maistunut, paitsi kaikki raikas.
Minulla on myös silmät kipeänä, niskakipua ja jalkakipuja. Lämpö nousee välillä vähän yli 37 asteeseen. Yskittää ja se tuntuu keuhkoputkessa asti. Kurkku vähän kipeä. Uutena oireena nenä tukossa, räkää tuntuu olevan myös poskionteloissa. Otsalla paineen tuntua.

Kuinkahan kauan tätä kestää. Toisena päivänä olo helpotti, mutta nyt kolmantena päivänä meni huonompaan suuntaan.
 

Yhteistyössä