Kyselettekö huutispalautteen perään?

  • Viestiketjun aloittaja puolin ja toisin
  • Ensimmäinen viesti
puolin ja toisin
Ärsyttää, kun jo toinen ostaja peräkkäin jätti antamatta palautetta (minä kyllä annoin ostajille positiiviset palautteet). Kyseessä oli uusien/uudenveroisten tuotteiden kauppa ja harmittaa, että ns. varmat positiiviset palautteet jäi saamatta. Etenkin kun minulla on palautteita vasta kourallinen (kaikki positiivisia) niin jokainen positiivinen on arvokas lisä.
 
vierailija
Kerran laitoin, että onhan kaikki ok, kun palautetta ei tullut. Muuten olen aina saanut, varmaan 500 käyttäjän kokemuksella siis tämä.

Nykyään itsekin unohdan tosi pitkäksi aikaa palautteen annot roikkumaan, kun käytän Huuto.nettiä niin vähän. Ennen muistin paremmin, kun käyttö oli aktiivisempaa.
 
En kysele palautteen perään. Itse annan palautteen kaikille, paitsi silloin jos en ole tyytyväinen kauppoihin enkä halua kuitenkaan negaa tai neutraalia antaa. Minusta on noloa kysellä palautteen perään.

Kerran tein kauppaa tyypin kanssa, jolla oli periaate "palaute palautteesta", eli ilmoitti antavansa palautteen, kun toinen osapuoli on sen ensin antanut. Kaupat tämän myyjän kanssa sujuivat loistavasti, mutta kun hän kyseli palautteen perään, ilmoitin, että minulla on sama periaate kuin hänellä palautteen annon suhteen (oikeasti ei ole), ja niinpä emme antaneet kumpikaan kaupasta palautteita toisillemme. :geek:
 
vierailija
Itse käytän huutista tosi vähän, joten tosi harvoin muistan antaa palautetta. En ole edes koskaan käynyt katsomassa omaa palaute sivuani...

Kerran joku kyseli, että olinko unohtanut antaa palautetta vai oliko tuotteessa jotain vikaa. Vastasin kyllä, että kaikki oli kuten piti, mutta silti unohdin antaa palautetta.

Anteeksi. Ehkä joskus keksitään joku apu minun hajamielisyyteeni.
 
vierailija
No en todellakaan kysele. Ei kannata ärsyttää asiakkaitaan. Minä ainakin ärsyyntyisin perään huutelemisista. Itse annan oman palautteeni heti, mutta minulle aivan sama, mitä ostajat tekevät.
 
Stanas
En kysele perään. Mulle on tullut reilussa 10 vuodessa sen 500 positiivista, ja muutama neutraali, niin sillä tavalla ei ole enää merkitystä asialla. Suurin piirtein noin 1/3 nykyisin antaa, vaikka on saanut hemmetin nopeasti uudenveroisen tuotteen halvalla. Itse annan aina palautteen.

Tuolle yhdelle, joka sanoi, ettei ole pakollista. Joo, ei ole, mutta niillä palautteilla on todella tärkeä tarkoitus. Niiden perusteella kai sinäkin huudat tai jätät huutamatta joltain... Täytyy olla melkoinen lahna, ettei sitä palauteta saa annettua.
 
vierailija
Itse annan pääsääntöisesti aina palautetta, positiivista sellaista. Muutaman yksittäisen kerran olen jättänyt antamatta mitään, kun olisi tehnyt mieli antaa neutraali tai jopa negatiivinen, johtuen siitä, että tuotteen kunto ei vastannut minun mielikuvaani, mutta myyjä oli kuitenkin toimittanut tuotteen nopeasti ja yhteydenpito oli muuten sujuvaa, niin en sitten ole halunnut nipottaa.
Ja mitä mukavampi myyjän viesti, nopeampi toimitus ja hyvin pakattu, sitä paremman palautteen toki annan.
Jos joku muistuttaisi minua erikseen palautteen antamisesta, en kyllä antaisi mitään palautetta.
 

Yhteistyössä