Kysymys vauvasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saako 5kk vauvaa istuttaa syöttötuolissa ja kävelytuolissa jonkin aikaa jos ei osaa vielä itse istua, pysyy kuitenkin istuillaan kun laittaa istumaan. Entä voiko tuon ikäiselle antaa margariinia leivän päällä? Ps en ole minä joka noin tekee vaan tuttu ja ihmettelen vähän.. mulla ei ole lapsia niin en tiedä tekeekö oikein.
 
Saako 5kk vauvaa istuttaa syöttötuolissa ja kävelytuolissa jonkin aikaa jos ei osaa vielä itse istua, pysyy kuitenkin istuillaan kun laittaa istumaan. Entä voiko tuon ikäiselle antaa margariinia leivän päällä? Ps en ole minä joka noin tekee vaan tuttu ja ihmettelen vähän.. mulla ei ole lapsia niin en tiedä tekeekö oikein.
Voi istuttaa. Moni lapsi istuu jo siinä iässä.
Ja voi antaa margariinia, jos sen kokee tarpeelliseksi. Siitä ei lie hyötyä sen kummemmin kuin vahinkoakaan. Omat mukelot eivät ole olleet leivän perään vielä tuossa iässä.
 
vierailija
Istumista voi harjoitella jo, syöttötuolissa ihan hyvä, mutta ei siinä saa koko päivää möllöttää. Lattialla pääasiassa.
Margariinia en antaisi, mutta ei kai se vaarallista ole.. Leivässäkin suolaa.. Riippuu kai minkäverran sitä syö..
 

Yhteistyössä