lähihoitajan palkka päiväkodissa

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja lumihiutale82, 08.04.2008.

1. lumihiutale82

lumihiutale82 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.08.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    paljonkohan mahtaa olla?

tietääkö kukaan? :attn:

2. lh

lh Vieras

Meillä kunnan hommissa lastenhoitajan palkka (johon siis lähihoitajan tutkinnolla pääsee) n 1700e/kk ilman mitään lisiä.

3. lumihiutale82

Rekisteröitynyt:
    17.08.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    joo eli en taida hakea päiväkotiin.kitos kuitenkin tiedosta =)

4. vieras

vieras Vieras

ei tuolla rahalla kannata töitä tehdäkkään

5. lähihoitaja

lähihoitaja Vieras

mistä aattelit saaja parempaa lähihoitajan palkkaa? kyl ne aika paljon pyörii tuossa palkassa. tai no mulla vanhainkodissa nyt 1760 euroo, mut sehäön nousee nyt kahenvuojen aikana lähes 1900..

6. Silvia Logo

Silvia Logo Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä on 1750,17 ?/kk + sitten ikä ... lisät päälle.

7. lumihiutale82

Rekisteröitynyt:
    17.08.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    en aatellutkaan....saan itseasiassa vähemmän palkkaa tällähetkellä kun olen töissä vaikeasti vammaisten kanssa.

kesätöitä vaan mietin että jos tekis jossain vuorotyötä niin saishan siitäkin hiukan enempi kuin tällähetkellä

8. onko noin paljon? kun lto:n palkka oli viimeksi kun katoin jotain 1860?? vai onkos mulla nyt vanhentunutta tietoa?

9. vieras

vieras Vieras

lto:n ja lähihoitajien ja sairaanhoitajien palkoissa ei ole mielestäni huimia eroja, siis peruspalkoissa

10. viimeksi töissä ollessani eroa oli kuitenkin reilut 200?. onkos palkat sitten kehittyneet vähän eri tahtiin?

11. vieras

vieras Vieras

minulle 200? palkassa ei ole paljon

12. sairaanhoitaja, ainakin täällä meillä saa n.2000 euroa + lisät, joten kyllä sairaanhoitajalla on hiukan parempi palkka, ei kuitenkaan mitään kovin kummoisia eroja.

13. Päiväkodin lastenhoitajan palkka vaihtelee jonki verran riippuen siitä minkälaisessa päiväkodissa työskentelee. Esim. joissain päiväkodeissa joissa on paljon maahanmuuttajien lapsia saa hiukan enemmän ku ns. tavallisessa pk:ssa. Sitten taas vuorohoitoyksiköt on oma lukunsa ja integroidut. Eihän tuo pahitteeksi ois vaikka palkkaa hiukkasen vielä korotettais.

14. itellä ollu ku oon tehny keikkaa eri päiväkodeissa reilut 1800 euroo, sit olin sairaalan osastolla niin oli reilut 1900+ lisät. toisaalta onhan Päiväkodin työ kevyempää :)

15. "mä"

"mä" Vieras

Paljon on semmosen henkilön palkka, jolla ei ole minkäänlaista koulutusta lastenhoitoalalle? Tuntipalkka ja kuukausipalkka?

16. "pph"

"pph" Vieras

Töissä ryhmiksessä, palkka kaikilla lisillä 1900 e + lisäksi vuorolisät muutaman kympin.

17. Onpas vaikeeta

Rekisteröitynyt:
    04.10.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    :O
    Olin lh-opiskelijana (vain perusopinnot käytynä) hoitokodissa kesätöissä, kk-palkka 1800€ + vuorolisät. Onkohan näissä isoakin eroa paikkakuntakohtaisesti, tämä oli uudellamaalla, ja yksityinen paikka.

18. "espoolainen"

"espoolainen" Vieras

Espoon kaupunki maksaa ainakin koulutetulle lähihoitajalle ilman mitään lisiä 1915,14€/kk
    ja lastentarhanopettajalle 2163,74 €/kk

19. "mä"

"mä" Vieras

Kirkkonummella 1905,37 peruspalkka

20. Pöllötöllötin

Rekisteröitynyt:
    13.02.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Noi on 3 vuotta sitten kirjotettu noi aiemmat palkat. Onko se oikeesti noin "paljon" noussu?

21. tällä hetkellä peruspalkka (dementiaosastolla töissä) 1975e +lisät (viimeksi 516e) päälle. Pikkukylässä 200e parempi peruspalkka kuin tampereen kaupungilla samassa hommassa.

22. "annna"

"annna" Vieras

Helsingissä kunnallisessa päiväkodissa palkka 1933e/kk. Ainakin kun katsoin just työpaikkoja mol.fi:stä. Kai siihen joku ikälisä tulee? en tiedä! Mut luulis. Tuoreella lähihoitajalla ainakin ton 1933e. Lisiä ei tietenkään päivätyöstä tule.

23. "jaa"

"jaa" Vieras

meillä lähihoitajan palkka terveysasemalla 1900+ lisät

Jaa tämä sivu