Läksiäiset

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ollut määräaikaisena työntekijä firmassa vajaa 3 vuotta, jäin pois tästä määraikaisuudesta kesän alussa, silloin minulle pidettiin pienet läksiäiset ja tarjosin työkavereille pullaa ym. herkkuja kahvitunnilla. Nyt sain kuukauden pestin samaan firmaan takaisin, ja työ loppuu kohta. Ei kait minun tämän kuukauden takia tarvitse taas tarjota läksiäistarjottavia koko työporukalle? Mitä mieltä?
 
vierailijatrrrr
Ois vähän hassua pitää uudet läksiäiset. Työkaveritkin joutuis miettimään että pitääks heidän nyt hommata uusi läksiäislahja. Eli ei muuta kuin iloisesti käyt sanomassa moikat kaikille ja toivottavasti taas pian nähdään jne. Jos haluat voi ostaa kahvipöytään tosiaan jonkin keksipussin ja laittaa lapun siihen että mukavaa syksyn jatkoa t. Nimesi
 
Ois vähän hassua pitää uudet läksiäiset. Työkaveritkin joutuis miettimään että pitääks heidän nyt hommata uusi läksiäislahja. Eli ei muuta kuin iloisesti käyt sanomassa moikat kaikille ja toivottavasti taas pian nähdään jne. Jos haluat voi ostaa kahvipöytään tosiaan jonkin keksipussin ja laittaa lapun siihen että mukavaa syksyn jatkoa t. Nimesi
Näin minäkin tekisin.
 

Yhteistyössä