Lahjoitetaan koira

[QUOTE="huoh";24822077]Meillä koiran uusimpana tempauksena oli eilen oman kaulapannan syönti neljään osaan ja siis se panta oli sen kaulassa!! Mä en vieläkään pysty käsittämään, että millä v*tulla se sen teki... ei se ollutkaan kuin 50€:n juuri ostettu panta, hiukan pisti v*tuttaan. Sen lisäksi se on syönyt poikki uuden nahkahihnan, ostin sitten metallivaijerin, niin ei prkl tarvi enempää syödä!
Käytiin myös koiran kanssa ulkona ja kun tultiin sisään se helvetin karvakasa kusi pitkin taloa (joo, se ihan oikeesti käveli talon päästä päähän kusten koko matkan ja ulkoa oltiin tultu n. puoli minuuttia aiemmin) se on myös syönyt useamman parin kenkiä, monta takkia, sohvan, sohvapöydän, repinyt verhot alas ikkunoista, syönyt lukemattoman määrän lasten leluja, astioita keittiöstä jnejne. Ja ihan oikeasti ja tosissaan mun on kovin vaikea pitää siitä elukasta, ei vaan hermot vittu kestä kun heti kun rakki on hetken aikaa nätisti se vetää maton jalkojen alta ollakseen taas täysi kusipää.

Mua noi jutut ei naurata, kun joutuu kotonaan täystuhoa katsomaan, lähinnä oon vaan todennut, että on vika koira mitä ikinä edes harkitsen ottavani, koirasta ei todellakaan ole niin paljoa iloa, että se korvaisi sen aiheuttaman mielipahan + taloudelliset menetykset. Ton rakin mä nyt pidän, mutta ei enää IKINÄ. Harmi et tuo on vasta vuotias, joutuu sitä kattoon vielä monen monta vuotta :( tosin toivossa on hyvä elää, et se idiootti joskus kasvattaisi aivot.[/QUOTE]

No jopas on teille tullut hankala yksilö. Toivottavasti se tosiaan rauhoittuu vähän, kun sille tulee ikää enempi. Yleensä niille niin käy :)
 
"hehkulamppu"
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24822108:
No mut kiitti hei, mulla oli vähän koirakuumeen poikasta. Nyt mä heräsin.:vampire:
Tää olis hyvä ketju luettavaks aina kun joku kysyy mikä rotu meille :D Hirveä luettelo syötyjä asioita. Mä en edes jaksa laskea enää mitä kaikkea se ennätti pentuna syömään. Oli pahempi tuho kun lapset yhteensä koko aikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24822147:
Plus vielä, että mullehan sen hoitokin jäisi kokonaan.:vampire:
Mikä tarkoittaa käytässössä sitten vielä pentuaikana lukuisten pissalätäköiden ja kakkakasojen siivoamista. Välillä jopa varpaidenvälistä, kun aamulla astut päälle, kun et vielä unenpöpperössä huomaa kaikkia koiran jättämiä miinoja.

Jep, parempi tosiaan olla vaan ilman :D
 
"Marjuska"
Oi ihan tuli mieleen aika kun valkkarini oli pieni ja söpö..ekat 1,5v se tuhos,tuhos ja vielä tuhos..Voi hyväntähen miten monesti tulin töistä kotia ja oli sohvat kiskottu pitkin lattiaa ja nahkasohvasta ei ollu jälellä ku runko,vähä styroksia ja muutama nahan repale, oven päällä kuivumassa olleista vaattesta oli revitty joko helmaresori,lahe,hiha tai huppu :D tiskipöydältä kahvinkeittimestä lähtien kaikki alas..no sillon oli nolon näkönen koira ku oli vetäny paketillisen teepusseja ja paskaa oli joka puolella :O Verhot sai kyytiä,erityisesti keittiön verho oli vissiin vääränvärinen ku se oli revitty alas,mytätty ja tortut väännetty siihen päälle :D Noh nyt tuo peto on jo kohta 4v ja ei enää tuhoa mutta luottoo siihen ei kauhiasti ole jostain syystä vieläkään ja kaiken minkä tuhoaminen vois harmittaa,piilotan kotoa lähtiessä :D
 
mmmmm
[QUOTE="huoh";24822077]Meillä koiran uusimpana tempauksena oli eilen oman kaulapannan syönti neljään osaan ja siis se panta oli sen kaulassa!! Mä en vieläkään pysty käsittämään, että millä v*tulla se sen teki... ei se ollutkaan kuin 50€:n juuri ostettu panta, hiukan pisti v*tuttaan. Sen lisäksi se on syönyt poikki uuden nahkahihnan, ostin sitten metallivaijerin, niin ei prkl tarvi enempää syödä!
Käytiin myös koiran kanssa ulkona ja kun tultiin sisään se helvetin karvakasa kusi pitkin taloa (joo, se ihan oikeesti käveli talon päästä päähän kusten koko matkan ja ulkoa oltiin tultu n. puoli minuuttia aiemmin) se on myös syönyt useamman parin kenkiä, monta takkia, sohvan, sohvapöydän, repinyt verhot alas ikkunoista, syönyt lukemattoman määrän lasten leluja, astioita keittiöstä jnejne. Ja ihan oikeasti ja tosissaan mun on kovin vaikea pitää siitä elukasta, ei vaan hermot vittu kestä kun heti kun rakki on hetken aikaa nätisti se vetää maton jalkojen alta ollakseen taas täysi kusipää.

Mua noi jutut ei naurata, kun joutuu kotonaan täystuhoa katsomaan, lähinnä oon vaan todennut, että on vika koira mitä ikinä edes harkitsen ottavani, koirasta ei todellakaan ole niin paljoa iloa, että se korvaisi sen aiheuttaman mielipahan + taloudelliset menetykset. Ton rakin mä nyt pidän, mutta ei enää IKINÄ. Harmi et tuo on vasta vuotias, joutuu sitä kattoon vielä monen monta vuotta :( tosin toivossa on hyvä elää, et se idiootti joskus kasvattaisi aivot.[/QUOTE]

Tässä kohtaa vika on kyllä ihan jossain muualla kuin koirassa. Ota itteäs niskasta kiinni ihminen ja ala vaikka lukea vähän enemmän koirista.
 
"mä"
Haluatko vaihtaa? Meillä kakara remppaa seiniä. Pari rautaa on saanut kiskottua lähes irti ja reikäkin alkaa olla jo kohta läpi. Jos sä otat meidän seinärempan niin mä voin ottaa teiltä johdon, muovit, varastetut herkut ja muut vastaavat :D
 

Yhteistyössä