Laihduttaneet, miten saitte ihon "pysymään mukana"? (tai muut liikunnasta tietäjät)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija..
  • Ensimmäinen viesti
vierailija..
Mahan aluella pelastusrenkaasta on selvästi lähtenyt jo vähän rasvaa, ei voi sanoa, että iho roikku, mutta selvästi löysä /tai löysempi kui n oli ennen/. Syylistyn siihen, etten tee mitään lihaskuntoa, vaan kävelen.
Mitkä liikkeet, jumppavideot ym olette havaineet hyviksi laihdutuksen tukena? Itse ajattelin, että kokeillen (taas) Jillianin 30 days-ohjelman. Eniten huolestuttaa maha, sekä tissit. En edes unelmoi, että saisi takas tissejä, minkälaisiä ne oli ennen lapsia, mutta kai niihinkin on joku liike olemassa?
Aika on melko rajallinen, tähän asti olen käyttänyt sen kävelemiseen. Niin onko parempi tehdä niin, että joka toinen päivä kävelen ja joka toinen päivä lihaskuntoa vai jompa kumpa enemmän? Ohjestakaa minut, pliis!? Normipainon ylärajaan vielä 6 kg.
 
Samaa mietin minäkin, kun olen laihduttanut,eikä ole kiva jos nahka jää roikkumaan eikä kiinteydy tarpeeksi. o_O
Kävelyn/ kevyen hölkän lisäksi kahvakuulatreeniä tällä hetkellä.
 
~Anne~
Laihdutitpa nopeasti tai hitaasti, liikunnalla tai ilman, niin iholla menee oma aikansa palautua. Itse laihdutin reilussa puolessa vuodessa 20kg ja iho palautui hiljalleen sen minkä palautui vielä jonkin aikaa laihdutuksen jälkeen.
 

Yhteistyössä