Laihdutussuunnitelma

  • Viestiketjun aloittaja vierailija...
  • Ensimmäinen viesti
vierailija...
Oon 160cm ja tällä hetkellä 171.5. ja jos intoni pysy yllä, niin tavoitteena olisi olla allle70 heinäkuun puolen väliin, sitten parin viikon loma, jolloin toivon pysyväni samoissa. Ja sit olisi elokuu aikaa saavuttaa tai edes lähestyä sitä maagista 65 kg. Sitä haluan ja toivon niiiiiin paljon. Sit alkaa syksy/talvi, mikä yleensä vähentänyt mun liikkumisintoni, mutta jos ja kunsaavutan 65, siitä aijon pitää hampain kii. Ja ens kevällä sitten ehkä vielä 5-10 kg...
 
vierailija...
Tänään painoa jo 70.9, yritän olla käymättä loppuviikon vaalla ja toivon, että ma vaaka näyttäisi jo 69.9
Toivottavasti tämä into ei lopahta hetkessä...äääh, niiiiiin odotan 69.9-päivän! viimeks painoin niin vähän ennen lapsia.
 
vierailija.
Kiva! miks et kerro miten oot tehnyt sen? :)
Kovaa kuntoilua ja ruoka minimiin eli nälkä ehti tulla joka päivä. Yksi lepopäivä viikossa, muuten 2-3 treeniä päivässä vaihdellen pyöräilyä 1-2 h, juoksemista reilu 30 min, kävelyä 0,5-1 h ja lihaskuntotreeniä 20-30 min. Kotikutoisesti kaikki eli en käynyt salilla.

Ruoaksi puuroa, leipää, kalaa, kananmunaa, kasviksia, hedelmiä, pähkinöitä, luonnonjugurttia ja maitoa. Perusruokaa. Ei mitään ruoka-ainerajoituksia, koska muuten olisi tullut turhia mielitekoja. Annoskoot pieniä. Jos aterioiden väli venyy, ehtii tulla kiljuva nälkä. Muutama keksi ja jäätelö on myös mennyt viikon aikana. Kaloreita olen laskenut ja melkoinen vaje on ollut joka päivä.

Ei ole siis mitään kikkakolmosta laihtumiseen, vaan se vaatii kovaa työtä ja itsehillintää. Kuntoilun ansiosta paino ei ole lähtenyt lihaksista.
 
p@ula
Kovaa kuntoilua ja ruoka minimiin eli nälkä ehti tulla joka päivä. Yksi lepopäivä viikossa, muuten 2-3 treeniä päivässä vaihdellen pyöräilyä 1-2 h, juoksemista reilu 30 min, kävelyä 0,5-1 h ja lihaskuntotreeniä 20-30 min. Kotikutoisesti kaikki eli en käynyt salilla.

Ruoaksi puuroa, leipää, kalaa, kananmunaa, kasviksia, hedelmiä, pähkinöitä, luonnonjugurttia ja maitoa. Perusruokaa. Ei mitään ruoka-ainerajoituksia, koska muuten olisi tullut turhia mielitekoja. Annoskoot pieniä. Jos aterioiden väli venyy, ehtii tulla kiljuva nälkä. Muutama keksi ja jäätelö on myös mennyt viikon aikana. Kaloreita olen laskenut ja melkoinen vaje on ollut joka päivä.

Ei ole siis mitään kikkakolmosta laihtumiseen, vaan se vaatii kovaa työtä ja itsehillintää. Kuntoilun ansiosta paino ei ole lähtenyt lihaksista.
Niinpä!
Pysyttelehän ajantsalla;

http://www.anttiheikkila.com/blogi/tayskaannos-usan-ravintosuosituksissa/
 

Yhteistyössä