Laitettaisiinko ketjullinen kuvia palstalaisten tisseistä?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Naiset innostuivat paljastamaan rintansa keskustelupalstalla
24.6.2008 20:08

Kaksplussan keskustelufoorumilla esitellään ihania rintoja kaikissa kokoluokissa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806247848580_uu.shtml

Siis oikeesti,iltalehdessä juttu!
 
äimän käki
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mut onkohan kaikille käyttäjille ijotka kuvansa tänne laittanut, han ok tää homma? Kysytty kuitenkaan mitään lupia..
Siis jos laittaa tissiensä kuvat nettiin yleiselle keskustelupalstalle ihmeteltäviksi, niin mitä hiton lupia niidne katsomiseen tai linkittämiseen tarvitaan?
 
Niko
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mut onkohan kaikille käyttäjille ijotka kuvansa tänne laittanut, han ok tää homma? Kysytty kuitenkaan mitään lupia..
Jos ne on internettiin laitettu niin medialla on täysi oikeus kirjoittaa aiheesta uutinen ja lainata lähdettä.
 
vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806247848580_uu.shtml

Muotoja ja kokoja kaksplussalaisilta löytyy moneen lähtöön.

- Woh, mulle nuo, kehutaan potkuri 85:n uhkeita puskureita, mutta myös pienirintaiset saavat kannatusta.

- Ihanan söpöt!

Rintojen syvimmän olemuksen onnistuu tiivistämään nimimerkki Lasisilmä.

- Kaikilla on juuri itselle passelit hinkit!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mut onkohan kaikille käyttäjille ijotka kuvansa tänne laittanut, han ok tää homma? Kysytty kuitenkaan mitään lupia..
Mitä lupia? Jokanen on kai käsittääkseni ihan omat etuvarustuksensa laittaneet (jos ovat jotain laittaneet). TÄmä on julkinen palsta ja netissä kaikkien selattavissa joten... Jos tänne jotain laittaa saa varautua siihen et se ON kaikkien katsottavissa.
 
Bannitar
Eiköhän tämä koko juttu oo paras ottaa ihan huumorilla.

Tosin itse en hinkkejäni tänne hilannut, vaikka ei mua haittais jos ne roikkuiskin kateltavana ilman naamavärkkiäni.

Tissit kuin tissit, melkein jokainen nyt tietää ja tajuaa, miltä ne voi näyttää!
 

Yhteistyössä