Lapsen jalkasärky

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja "minä vaan", 22.08.2011.

1. "minä vaan"

"minä vaan" Vieras

Voiko 4v lapsella olla kasvukipuja? Ihmetyttää kun lapsi heräsi yöllä kesken unien ja valitti että jalkaa särkee...?

2. 177cm

177cm Vieras

VOI! Särkylääkettä (lasten), hierontaa ja taika-villasukat on auttanut minua ja nyt omia lapsiani.

3. Aries 78

Aries 78 Vieras

Pohkeita hieroa muutama minuutti. pitkät villasukat jalkaa, ja jalat tyynynpäälle koholleen.

4. Squawe

Squawe Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Saattaa hyvinkin olla. Kasvukipujen pitäisi kuitenkin helpottaa kai jossain välissä, ettei ympäri vuorokauden kestä. Lepotilassa kuitenkin just tyypillisiä ne kivut.

5. marabou

marabou Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsellä oli niitä paljon muksuna, ja nyt tytöllä ollut joskus . Enään ei niinkään. Mutta hieronta ollut paras lääke :)

6. "vieras"

"vieras" Vieras

Meillä jalkakipuun (tuntuu polvitaipeen tietämillä) auttaa lämmin jyväpussi.

7. "aloittaja"

"aloittaja" Vieras

Kiitos vastauksistanne :)
    Mulla on kans pienenä ollut paljon kipuja, pitkä kun olen...ja nyt näyttäs et lapsellekkin niitä siunaantuu.
    Kiitos vinkeistä, ens yönä meillä laitetaan villasukat sängyn viereen valmiiksi :)

8. marabou

marabou Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    [QUOTE="vieras";24464261]Meillä jalkakipuun (tuntuu polvitaipeen tietämillä) auttaa lämmin jyväpussi.[/QUOTE]

aivan- useimmiten kipu polven takana.

9. marabou

marabou Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ole kauaa tarvinnut öisin jalkaa hieroa, kun tyttö jo nukahtanut uudelleen. :)

Jaa tämä sivu