Lapsenvahti perui sovitun lasten hoidon, toksoplasman pelossa, keskenmeno riski ??! Lapsenvahti raskaana.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olenko jotain nyt käsittänyt väärin..

Lapsenvahti perui sovitun lasten hoitamisen muutamaa tuntia ennen sovittua. Laittoi tekstiviestin että kun meillä on kissoja hän ei voi tullakaan hoitamaan lapsia ( kyse oli 1-2 tunnin hoidosta ), koska ne tartuttaa toksoplasmoosia ja se aiheuttaa keskenmenoja. Hänen ei siis tarvitse millään tavoin käsitellä kissanhiekkaa. Hänen asia oli olla lasten seurana.

Meni jotenkin ihan ohi, tämä juttu.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25043927:
No lievästi hysteerinen...
Sano että otattaa neuvolassa vasta-aineet niin hyvällä tuurilla sillä on vanha infektio eikä tarvii hänen pelätä enää. Tuohan on ihan hysteeristä suorastaan.
Joo, laitoin hänelle viestin tekstarina takaisin jossa kerroin että hänen ei tarvi mitenkään olla kissojen ulosteiden kanssa tekemisissä. Mutta ei niin ei. Onneksi sain lastenhoitajan vielä noin nopealla varoitusajalla.

ap
 
"mama"
niin....kuka taas tietää montako keskenmenoa hänellä jo on takana vaikkei niistä ehkä ole ääneen puhunutkaan. Hysteeristä ehkä mutta ymmärrettävää. Tai sitten ei vain jaksanut tulla ja keksi selityksen josta et loukkaantuisi.
 
"vieras"
[QUOTE="mama";25043934]vie lapset hänen luokse?[/QUOTE]


ei hän edes ehdottanut moista. Ajattelin että antaa sitten olla.

Tuntuu kummalta että niin huolissaan tuosta toksoplasmoosin vaarasta, siltikin polttaa tupakkaa ... nooh, mikäpä minä olen mitään sanomaan.

ap
 
"vieras"
[QUOTE="mama";25043936]niin....kuka taas tietää montako keskenmenoa hänellä jo on takana vaikkei niistä ehkä ole ääneen puhunutkaan. Hysteeristä ehkä mutta ymmärrettävää. Tai sitten ei vain jaksanut tulla ja keksi selityksen josta et loukkaantuisi.[/QUOTE]

Tiedän, ettei ole mitään tälläistä taustalla (keskenmenojuttua ) :)

ap
 
"vieras"
[QUOTE="äiti";25043950]ilmeisesti hän ei ole vierailemassa teillä enne lasten syntymää sitten :D mä veikkaan ettei vaan jaksanut syystä tai toisesta tulla.[/QUOTE]

ilmeisesti..

:)))

ap
 
??
No mutta voi hyvänen aika. Olen menossa löytöeläinkeskukseen töihin ja suurin osa siellä hoidettavista löytöeläimistä on kissoja ja niiden hoitoa. Suunnittelen raskautumista. Tämän asian valossa, uskaltaako sinne sitten mennä edes töihin? :eek:)
 
"vieras"
No mutta voi hyvänen aika. Olen menossa löytöeläinkeskukseen töihin ja suurin osa siellä hoidettavista löytöeläimistä on kissoja ja niiden hoitoa. Suunnittelen raskautumista. Tämän asian valossa, uskaltaako sinne sitten mennä edes töihin? :eek:)
Itseasiassa ehdoin tahdoin en menisi minäkään tuonne töihin jos olisin raskaana. Tuollaisessa paikassa on kyllä suuri riski. Mutta jos vasta suunnittelisin raskautumista niin tilanne on ihan toinen.

Kiilto miehen silmissä on aikapaljon eri asia kuin siemenet sisällä
 
[QUOTE="vieras";25043940]ei hän edes ehdottanut moista. Ajattelin että antaa sitten olla.

Tuntuu kummalta että niin huolissaan tuosta toksoplasmoosin vaarasta, siltikin polttaa tupakkaa ... nooh, mikäpä minä olen mitään sanomaan.

ap[/QUOTE]

Sitä kissanjaskaa pitäs syödä että sais toksoplasmoosin siitä. Tai hieroa käsiinsä ja nuolla sit ne sormet...
 
oletko kitupiikki
[QUOTE="vieras";25044858]50e 1-2 tunnin lastenhoidosta kaiketi riittävä ? :)

ap[/QUOTE]

Hah, just joo. Kuka haluaa jotain kiukuttelivia äitin pikku k.p räkänokkakakaroita katsoa tuohon hintaan. Huh miten onneton palkka ja vielä raskaana olevalle ihmiselle. En ihmettele että ei viisti tulla.
 
Oiskohan mun pitäny antaa kissat pois kun olin raskaana??? No, hyvällä tuurilla selvittiin ja sain terveen pojan =) Kissanhiekkalaatikkoa en tosin raskaana ollessani siivonnu. Eli musta hivenen hysteerinen toi sun lapsenvahtis, jos toi oli oikea syy, miksei tullut...

Btw, on taas ketju pysyny tosi asialinjalla :D
 
"pöh"
Vähemmälläkin yrityksellä saa kyllä tartunnan, jos käy huono tuuri. Harvemmin toksoplasman saaneet ovat sitä itseään tietoisesti nauttineet...
No, ei kai yhden lastenhoitokeikan aikana kissan vessaa tarvitse siivota... Sitäpaitsi jos kissat ovat sisäkissoja, on sairastumisriski käsittääkseni olematon. Helpommin taudin saa syömällä esim. huonosti pestyjä kasviksia.

Mä olen siivonnut kissojen hiekkalaatikon ihan omin pikku kätösin koko raskauteni ajan, koska yksikään kissoistamme ei ulkoile ilman valjaita eikä herkuttele infektiivisillä taudinaiheuttajilla eli jyrsijöillä.
 
nojoo
[QUOTE="vieras";25043942]Tiedän, ettei ole mitään tälläistä taustalla (keskenmenojuttua ) :)

ap[/QUOTE]

En jaksa uskoa, että voit tietää tuon asian varmasti!!! Katsos kun kaikki ihmiset eivät noista keskenmenoista hurjasti huutele.
 

Yhteistyössä