Laskin kortsut, mies jätti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä mieltä olette tästä, onko ihan normaalia käytöstä mieheltä vai teinkö minä väärin. Asiallisia kommentteja sillä olen todella maassa tällä hetkellä. En ole luottanut mieheeni menneisyytemme takia, sillä hän ei ole ollut aina täysin uskollinen (tähän löytyy todiste).

Noh laskin kortsut. Hän suuttui ja jätti. Syytti etten luota häneen ja hän haluaa naisen joka luottaa häneen! Tämä olis syy jättää.
 
vierailija
Jos tuon takia jättää, niin olisi jättänyt muutenkin. Hän tarvitsi jonkin syyn lähtemiseen ja kun parempaakaan syytä ei ollut, niin hän käytti tuota. Eihän hän lähtemistä voi omaksi syyksi ottaa, vaan tietysti haluaa vierittää syyn toisen niskoille. Niin se aina menee. Vaikka kuinka olisi itse syypää, niin hakemalla etsitään syitä toisesta osapuolesta. Niitähän löytyy, sillä meissä kaikissa on omat vikamme. Onneksi, sillä täydellistä ihmistä ei kestäisi kukaan.
 
vierailija
Jos tuon takia jättää, niin olisi jättänyt muutenkin. Hän tarvitsi jonkin syyn lähtemiseen ja kun parempaakaan syytä ei ollut, niin hän käytti tuota. Eihän hän lähtemistä voi omaksi syyksi ottaa, vaan tietysti haluaa vierittää syyn toisen niskoille. Niin se aina menee. Vaikka kuinka olisi itse syypää, niin hakemalla etsitään syitä toisesta osapuolesta. Niitähän löytyy, sillä meissä kaikissa on omat vikamme. Onneksi, sillä täydellistä ihmistä ei kestäisi kukaan.
Tismalleen näin! Rakastava mies saattaisi tuossa tilanteessa kyllä loukkaantua, mutta tuohtumuksestaan yli päästyään ei enää tuijottaisi omaan napaansa, vaan pohtisi yhdessä kanssasi, kuinka voisi vahvistaa luottamustasi häneen. Ansaitset parempaa!
 
vierailija
Kiistos vastauksista. Helpottaa hieman ajatella että hän olisi jättänyt jokatapauksessa. Koska jos oikeasti joudun elämään sen ajatuksen kanssa että pilasin suhteen, koska laskin kortsut, niin se olisi aika kaameeta.... Ja ei normaali mies näin tekisi eihän, siis jos olisi tervejärki...
 

Yhteistyössä