Lasten talvivaatteet

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko jokin merkki jota erityisesti suositte lasten ulkovaatteissa? Mistä saisi esim takin ja housut jossa hinta ja laatu kohtaavat? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
 
vierailija
Onko jokin merkki jota erityisesti suositte lasten ulkovaatteissa? Mistä saisi esim takin ja housut jossa hinta ja laatu kohtaavat? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Reima Tec jää aina käteen. En osaa tai tohdi vaihtaa merkkiä. Pari pettymystä on ollut matkan varrella ko. merkin haalareissa.

Pyrin ostamaan aina tarjouksista, poistorekeistä tai Esim. Talvitamineet kevään alesta. Myös nettikaupoista olen tehnyt hyviä löytöjä outletin puolelta. Joskus olen ostanut käytettynä.

Pari asua löytyy Didrikson merkiltä. Kelpoja nekin ja tietysti
poistosta -50%.
 
vierailija
Meillä on nyt useampi asu remu-merkkiä kun sitä saahelposti aina puoleen hintaan alennusmyyntiaikaan niin tulee huomattavasti halvemmaksi kuin muut. Hintalaatusuhde mielestäni hyvä, takit on melko leveitä malliltaan joten ei ehkä ihan kaikille istu.
 
vierailija3456128
Meillä kokeillaan kaikenlaisia kohtuuhintaisia merkkejä.

Paras hinta-laatusuhde on ollut Lassietec puvuissa. Reiman vaatteita on ollut myös, mutta niihin on tullut kovin helposti reikiä, eli kannattaa tunnustella onko materiaali esim. polvissa riittävän tukevaa että kestää hankausta.

Didrikssonilta oli yksi haalari viime vuonna, tosi kestävä, ohuen tuntuinen - tyttö ei kyllä palellut koskaan muttei palele herkästi muutenkaan.

Nyt ostin myös yhden H&M haalarin, vaikuttaa ihan hyvältä. Ainakin kuorivaatteet H&M:llä on olleet tosi hyviä ja edullisia.

Remun talvivaatteet on tosi lämpimiä, hyvä hinta-laatusuhde, mutta mallit on tosi leveitä useimmiten.
 
vierailija
Meillä kokeillaan kaikenlaisia kohtuuhintaisia merkkejä.

Paras hinta-laatusuhde on ollut Lassietec puvuissa. Reiman vaatteita on ollut myös, mutta niihin on tullut kovin helposti reikiä, eli kannattaa tunnustella onko materiaali esim. polvissa riittävän tukevaa että kestää hankausta.

Didrikssonilta oli yksi haalari viime vuonna, tosi kestävä, ohuen tuntuinen - tyttö ei kyllä palellut koskaan muttei palele herkästi muutenkaan.

Nyt ostin myös yhden H&M haalarin, vaikuttaa ihan hyvältä. Ainakin kuorivaatteet H&M:llä on olleet tosi hyviä ja edullisia.

Remun talvivaatteet on tosi lämpimiä, hyvä hinta-laatusuhde, mutta mallit on tosi leveitä useimmiten.
Niin ja itse ostan myös yleensä keväällä vaatteet seuraavaksi talveksi, niin saa kaikki -50%
 
vierailija
Mulla on enempi kokemusta haalareista, kaksiosaiset ei vielä alle kouluikäisillä ole joutuneet kunnon testiin. ReimaReciin ja Remuun on oltu tyytyväisiä, mutta vähintään samaan laatuun pienemmällä hinnalla yltää KappAhlin Kaxs ProXtec. Käytettynäkin ostetut jatkaa meiltä kahden lapsen jälkeen siistikuntoisina ja vedenpitävinä eteenpäin. Malli on meidän hoikille hyvä, hyvät heijastimet, lumilukot jne.

Ja kanta-asiakaskortillisille on usein -25% tarjouksia.
 
vierailija123456
Mä sanoisin, että h&m talvihousut (30e) on olleet yhtä hyvät kuin t2h toppikset. Takkina ollut t2h kahtena viime talvena ja sitä ennen oli jonathanin takki, joka myös oli hyvä! Ja nyt tosiaan menee alkutalven nuo viime talvena ostetut hm toppahousut.
 
vierailija
Kappahlin vaatteet oli hyvät muuten, mutta housunpolvet kului talvessa lähes puhki. Reimatecin ostin kirpparilta ja se kesti paljon pidempään, mutta oli aika painava. Remu on ollut kiitettävä, vaikka kuosit on mitä on :D
 

Yhteistyössä